Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä hiuksesi muuttuivat valkoisiksi? Olitko 60v vai alle?

Vierailija
15.02.2025 |

Saa kertoa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät minun hiukseni ole muuttuneet valkoisiksi vieläkään. Harmaata on. N65

Vierailija
22/28 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutu valkoisiksi meidän suvussa. Harmaantuminen alkaa  80-kymppisenä ja enemmän harmaata 90- vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystäväni hiukset muuttuivat valkoisiksi n 60v.

Itsellä päälaelta teräksen väristä ja muuten yhä punertavan ruskeat, ikää 64v. Mummollani ei ollut valkoisia hiuksia kuollessaan 95v:nä vaan tumman teräksenharmaat

Vierailija
24/28 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähempänä 70 kuin 60 vuotta, mutta on vasta häivähdys harmaata ohimoilla. Yleisvaikutelma on se, että samanväriset ovat kuin 30-vuotiaana eli tummanruskeat. Muutama harmaa oli joskus alle viisikymppisenä, mutta ei ne ole siitä paljon lisääntyneet. Enkä ole värjännyt kuin joskus parikymppisenä. 

Ne perintötekijät! Enoillani ei ollut harmaata ennen kuin yli 80-vuotiaina.

Vierailija
25/28 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole harmaita kuin ohimoilla. Olen 62-vuotias nainen. Miehellä alkoi muuttua hiukset harmaiksi jo 30-vuotiaana. Ovat jo melkein kokonaan harmaat. On saman ikäinen.

Vierailija
26/28 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

58-vuotiaana mulla on tummassa tukassa yksittäisiä vaaleita hiuksia ja ohimoilla voimakkaampaa vaalenemista. Sitä tosin on ollut "aina", jo koulukuvissa näkyy että aurinko vaalentaa mulla helposti joitain kohtia hiuksissa.

Vierailija
27/28 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 62 vuotias ja hiukseni ovat samanväriset, kuin esim. 30 vuotiaana.

Sama juttu. Se perimä tässäkin. 10 v nuoremmalla siskollani jo paljon harmaata, minulla isän hiusgeenit. Hänellä tosin nyt 88-vuotiaana valkoiset.

Vierailija
28/28 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ ikäisenä aloin huomaamaan harmaita hiuksia ja nyt viisikymppisenä varsinkin pään sivuilla on enemmänkin harmaata, mutta suihkun jälkeen hiukset märkänä peilistä katsoo kumminkin valtaosin tummahiuksinen mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän