Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheaa kun pariskunnat tiuskivat ja ilkeilevät toisilleen -kaupassa sivusta seurannut

Vierailija
15.02.2025 |

Noloa ja hirveän surullista. Ihan kuin vihaisivat toisiaan. Näin kaupassa eläkeläispariskunnan, jonka mies määräili koko ajan sitä vaimoaan. Älä nyt sitä osta, pane se makkara takaisin, et ymmärrä kyllä yhtään mitään jne. 

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ahdistaa ap kaltaiset töllääjät ja salakuuntelijat. Sinne kauppaan mennään ostamaan ruuat ei kuuntelemaan sitä kuinka jotkut puhuu toisilleen. Toisaalta en ihmettelis yhtää että sulta unohtuu monikin asia kauppalistasta kun olet keskittynyt muiden kuunteluun!

Vierailija
22/39 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen elänyt tuota elämää. Mies oli narsisti ja hän tiesi, että minusta tuo oli äärimmäisen noloa joten siitähän se sai enemmän potkua käytökseensä. 

Kun tuota nykyään sattuu kuulemaan niin niskakarvat nousee pystöön. Ahdistavaa ja traumaattista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi pariskunta. Naisella on tietty diagnospimaton muistisairaus ja mies nätkättää. Näitä näkee usein. Ulkopuolinen huomaa ne muistisairauden merkit helpostikin. 

Vierailija
24/39 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuoremmat alkavat ymmärtää, ettei parisuhde kannata. Me lännessä sammuttelemme hiljalleen valoja.

Vierailija
25/39 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tavallista kuin sohviksen Soile ja Jorma. Yäk

Vierailija
26/39 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa ymmärtää millaisten ongelmien kanssa iäkkäät painivat! On sairauksia, jotka vaivaavat, huono olla, muisti ei toimi, toinen hoitaa toista, masennusta, rahat ei riitä. Lääkäriin ei pääse/jaksa mennä tai ei saa sieltä apua. Kaikilla ei ole ketään auttamassa. Jutelkaa heidän kanssaan ja kysykää mitä kuuluu.

Vierailija
27/39 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuus on sairautta ja kuoleman pelkoa yhdistettynä terveydenhoitoon, joka potkii heidät kotiin kuolemaan. Siihen ei ole helppo sopeutua. 

Vierailija
28/39 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä on nähty, itse useammin motkottavia naisia.

Vierailija
29/39 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän parisuhde tee onnelliseksi. Se on vain illuusio

Yksinäisyys lyhentää elinvuosia. Tutkittua tietoa.

Ei se määrä, vaan laatu. Kuka haluaa kituuttaa paskassa suhteessa vanhukseksi. Olet tosi tyhmä.

Vierailija
30/39 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tavallista kuin sohviksen Soile ja Jorma. Yäk

Tuo jatkuva vinoilu ei ole minustakaan hyvä asia. Sitä voi kehua ja kannustaa, mutta ainakin jättää arvostelu ja jatkuva toisen muka kehittäminen pois. 

Vierailija
31/39 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuota tulee vastaan tälläkin palstalla. Ihmiset haukkuvat puolisoitaan, elämänkumppaneitaan, "rakkaintaan" mitä törkeämmillä ilmaisuilla. 

Vierailija
32/39 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuota tulee vastaan tälläkin palstalla. Ihmiset haukkuvat puolisoitaan, elämänkumppaneitaan, "rakkaintaan" mitä törkeämmillä ilmaisuilla. 

Ja vanhempiaan. Jotka sitten haukkuvat vanhempiaan. Jotka sitten...

Ketä tää hyödyttää?

Vierailija
33/39 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ole miestä. Saan käydä kaupassa ja ostaa mitä haluan miten paljon haluan.

Ja vielä parempi: tilaa ostokset verkkokaupasta, ei joudu näkemään muita ihmisiä. 

Vierailija
34/39 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munaton mies ei kanna kauppakasseja.

Vierailija
35/39 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva ihminen kykenee aitoon rakkauteen. Puoliso otetaan koska pelätään oman sisimmän kohtaamista ja yksinoloa.

Vierailija
36/39 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella apeaa tuollainen. Surullista ja surkeaa. Eikä ne ole pelkästään ikäihmiset, vaan aika usein pidempään yhdessä olleet pariskunnat. En enää kutsu kylään yhtä pariskuntaa, jotka nälvivät toisiaan ollessaan kylässä.

Vierailija
37/39 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin kolmekymmentä vuotta sitten oli pariskunta ostoksilla Espoon Friisilässä - uudessa kaupassa, jota ei enää muuten ole. Nainen halusi ostaa kauniin kultaisen kynttilän alustan ja mies tiuski, että sellaista ei osteta, sitä ei tarvita. Oli markka-aika eikä ostos olisi kallis ollut, mutta kaunis - minulla nimittäin on sellainen. Tämä jäi mieleen ja sinä hetkenä olin onnellinen,  että en ole parisuhteessa. Olen vapaa ostamaan, mitä haluan - pieniä asioita.

Vierailija
38/39 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassalla sitä kuulee kaikkea. Raskasta duunia henkisesti.

Vierailija
39/39 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmisten on pakko käydä kaupassa yhdessä?  

Eikö ne ihan tavalliset ruokaostokset voi hoitaa jompi kumpi, kumpi milloinkin paremmin ehtii tai viitsii?  Mikä pakko siellä on yhdessä käydä?

Tuli vaan mieleen kun tajusin tästä, että mehän miehen kanssa ei juuri ikinä käydä yhdessä ruokakaupassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi