Kauheaa kun pariskunnat tiuskivat ja ilkeilevät toisilleen -kaupassa sivusta seurannut
Noloa ja hirveän surullista. Ihan kuin vihaisivat toisiaan. Näin kaupassa eläkeläispariskunnan, jonka mies määräili koko ajan sitä vaimoaan. Älä nyt sitä osta, pane se makkara takaisin, et ymmärrä kyllä yhtään mitään jne.
Kommentit (39)
Eläkkeellä eroaminen voi olla vaikeaa kun tulot ovat tosi pienet.
Näitä näkee todella paljon enkä ymmärrä miten joku jaksaa kuunnella tuollaista. Ehkä eivät vaan tiedä paremmasta?
Vierailija kirjoitti:
Meidän isä lähti kaupasta ja vaimo ja lapset jäivät pakkaamaan tavaroita ja kantamaan painavia ostoskasseja. Miehen arvolle ei sopinut ostoskasseja kantaa, vaikka oli riski mies.
Samoin ex, tukkureissulla takapaksi tavaraa täysi. Minä purin tavarat. Ex kantoi vain lompsan
Sä näit vain yhden hetken. En vetelis johtopäätöksiä.
Energiat vaikuttavat ruokien ja juomien molekyyleihin. Riita ei sovi kauppaan.
No eihän parisuhde tee onnelliseksi. Se on vain illuusio
Sellaista se on parisuhde suomalaisen naisen kanssa. Tuhoaa miehen kuin miehen.
Vierailija kirjoitti:
Sä näit vain yhden hetken. En vetelis johtopäätöksiä.
Niinpä. Kotona on todennäköisesti vielä pahempaa, kun ei ole yleisöä... Normaali ihminen ei puhu noin ilkeästi kenellekään KOSKAAN.
Kauheaa? Täytyy sanoa, että välillä on pinna kireällä itse kullakin ja kauppareissut on yleensä ihan from hell etenkin näin lauantaisin... Parasta käydä YKSIN rauhallisemmalla ajankohdalla. Kyllä minä myönnän, että mieheni käytös ärsyttää välillä todella paljon ja minun varmaan häntä - etenkin stressaavassa ja ärsyttävässä ympäristössä. Rakastetaan kyllä toisiamme ja pääasiassa on ihan mukavaa.
Onneksi ei ole miestä. Saan käydä kaupassa ja ostaa mitä haluan miten paljon haluan.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyys lyhentää elinvuosia. Tutkittua tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyys lyhentää elinvuosia. Tutkittua tietoa.
En ole yksinäinen, vaikka en miestä huolikaan.
Me kerätään kumpikin kaupassa ostoksia ja kassalla treffit. Toinen odottaa jos ehtii ensin kassoille ja sitten ladotaan tavarat samalle liukuhuhnalle. Kumpikaan ei ala määrätä mitä toinen saa ostaa. Minä otan kärryt johonka saa painavimmat juomakorit ja muut juomat.
Tosi noloa jos aikuisten kesken aletaan kaupassa käymään vääntöä mitä saa ostaa. Lapsien ohjaamisen ymmärtää.
Välillä kun on väsynyt ja hermostunut niin tulee tiuskastua miehelle kaupassa. Tämä ei kuitenkaan ole mitään normaalia kanssakäymistä meille. Välillä myös vitsaillaan ettei toinen saa ostaa sitä omaa inhokkiruokaa.
Edellisten sukupolvien kohdalla tuo on enemmän sääntö kuin poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Edellisten sukupolvien kohdalla tuo on enemmän sääntö kuin poikkeus.
Puhut buumereista? Juu, äitini oli kyllä melkoinen riivinrauta.
Meidän isä lähti kaupasta ja vaimo ja lapset jäivät pakkaamaan tavaroita ja kantamaan painavia ostoskasseja. Miehen arvolle ei sopinut ostoskasseja kantaa, vaikka oli riski mies.