Harmittaa olla niin ruma, ettei yksikään mies kiinnostu
Varmaan saisin jonkun suostumaan suhteeseen kanssani, jos oikein kovasti yrittäisin, mutta sellaista en halua. Elelen sitten yksinäni.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä ja vaikka joku olis joskus sanonut sua rumaksi, se ei ole mikään yleinen fakta. Sinussa on aivan varmasti jotain ihanaa ja kaunista. Toivottavasti löydät arvoisesi kumppanin!
Joku mies saa sinusta vielä hyvän naisen, mutta se ei ole kukaan minun tuttuni, mutta jossain tuolla sellainen mies varmasti on!
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes saisi ketään suhteeseen vaikka mitä tekisin, kun on niin ruma naama. Nuorena sain sen verran mies kokemuksia että opin olevani harvinaisen ruma nainen. Ei sillä tavalla että ihmiset osoittelisi ja tuijottelisi, mutta että miehet ei ihastu saati rakastu.
Ei se niin mene, ainakaan omalla kohdalla. En usko, että kukaan rakastuu ulkonäköön. Kyllä, ulkonäköön voi ihastua, mutta henkilöön rakastutaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä ja vaikka joku olis joskus sanonut sua rumaksi, se ei ole mikään yleinen fakta. Sinussa on aivan varmasti jotain ihanaa ja kaunista. Toivottavasti löydät arvoisesi kumppanin!
Mutta jos kaikki miehet ketä itse on lähestynyt torjuu, ja muut ei lähesty ja ikää on 40+, ja kukaan ei koskaan kehu ulkonäköä vaan päinvastoin, ei ulkonäkö ole todistetusti miesten mieleen.
Ap miksi ihmeessä haluaisit jonkun haisevan, naista alistavan päihdeongelmaisen kotiisi rähjäämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes saisi ketään suhteeseen vaikka mitä tekisin, kun on niin ruma naama. Nuorena sain sen verran mies kokemuksia että opin olevani harvinaisen ruma nainen. Ei sillä tavalla että ihmiset osoittelisi ja tuijottelisi, mutta että miehet ei ihastu saati rakastu.
Ei se niin mene, ainakaan omalla kohdalla. En usko, että kukaan rakastuu ulkonäköön. Kyllä, ulkonäköön voi ihastua, mutta henkilöön rakastutaan.
Toki mutta ensin pitää tykätä ulkonäöstä ennen kuin voi ihastua tai rakastua. Henkilön luonne on tärkeä vasta kun tärkein asia eli ulkonäkö riittää.
Mitä jos kokeilisit naista? Meille yksinäisille miehillekin suositellaan miehen kokeilemista tällä palstalla aina.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kokeilisit naista? Meille yksinäisille miehillekin suositellaan miehen kokeilemista tällä palstalla aina.
Ei naisetkaan ihastu rumiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä naisessa on ulkonäkö. Miehet onneksi voivat paikata ulkonäön merkitystä jollain muulla.
On se miehessäkin tärkeintä. Jos katselet prismassa pareja niin kyllä ne aika pitkälti ulkonäkömatcheja ovat. Epäsuhtaakin on toki hieman, enemmänkin siihen suuntaan että mies on paremman näköinen kuin nainen, mikä viittaa siihen että naisille kumppanin ulkonäkö on jopa tärkeämpää kuin miehille.
Harva on sillälailla ruma että ihmiset jotenkin yleisesti ajattelisi niin. Itsekin saanut jonkun oudon kommentin nuorena ulkopuolisilta kännisiltä miehiltä vaikka en ruma ole niin sellaiset kannattaa aikanakin jättää omaan arvoonsa. Minusta on muutenkin vaikea löytää kumppania suhteeseen vaikka olis tavallinen/nätti nainen niin en lähtisi miesten ihastumisen/rakastumisen mukaan arvioimaan omaa ulkonäköä. Siinä voi olla joku muu ettei vaan ole vielä tullut vastaan sellaista että kemiat kohtaa!
Tosiaan helpoin tapa on kuntoilla ja syödä hyvin, levätä riittävästi ja koittaa vaikka sitten niitä muita elämän ihmissuhteita vaalia niin se parantaa oloa ja olemustakin kokonaisvaltaisesti.
Laita pussi päähän. Piirrä siihen joku kuva kuva
Vierailija kirjoitti:
Harva on sillälailla ruma että ihmiset jotenkin yleisesti ajattelisi niin. Itsekin saanut jonkun oudon kommentin nuorena ulkopuolisilta kännisiltä miehiltä vaikka en ruma ole niin sellaiset kannattaa aikanakin jättää omaan arvoonsa. Minusta on muutenkin vaikea löytää kumppania suhteeseen vaikka olis tavallinen/nätti nainen niin en lähtisi miesten ihastumisen/rakastumisen mukaan arvioimaan omaa ulkonäköä. Siinä voi olla joku muu ettei vaan ole vielä tullut vastaan sellaista että kemiat kohtaa!
Tosiaan helpoin tapa on kuntoilla ja syödä hyvin, levätä riittävästi ja koittaa vaikka sitten niitä muita elämän ihmissuhteita vaalia niin se parantaa oloa ja olemustakin kokonaisvaltaisesti.
Ehkä harva mutta itse olen sellainen. Edes kun olin nuori ja timmi ei miehet kiinnostuneet koska naamani on leveä epämääräisen muotoinen lätty ilman erottuvia poskipäitä tai selkeää leuka rajaa. Lyhyet raajat suhteessa kehoon sekä tubulaariset rinnat ei auta asiaa. Suoraan minulle on sanottu että ulkonäkö ei riitä miehelle.
Nyt keski-ikäisenä peli toki menetetty jo ajat sitten.
Tuollaisilla miehillä ei tee yhtikäs mitään. Onneksi on niitä fiksujakin miehiä olemassa, joille naisen täyspäisyys vielä merkitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen ei näytä hyvältä, en pysty kiinnostumaan hänestä. Ja se kiinnostuminen saattaa sitten johtaa hyvällä tuurilla rakastumiseen.
Eli hyvä ulkonäkö on mun tapauksessa se ensimmäinen kriteeri, ja jos sitä ei ole, niin mitään ei tule koskaan tapahtumaan välillämme.
1. Jätä sokeri.
2. Jätä alko.
3. Laihduta.
4. Hanki timmi kroppa.
5. Hoidata hampaasi.
6. Opettele meikkaamaan.
7. Opettele hymyilemään.
8. Opette puhumaan oikein.
9. Hanki kivat vaatteet.
10. Käy kampaajalla.
11. Huolehdi hygieniastasi.
Jatkuva saanti on varma.
Hyvä perse siedettävässä rungossa paikkaa ruman naaman ja jos sattuu oleen kiva luonne, nin mätchi se on silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen ei näytä hyvältä, en pysty kiinnostumaan hänestä. Ja se kiinnostuminen saattaa sitten johtaa hyvällä tuurilla rakastumiseen.
Eli hyvä ulkonäkö on mun tapauksessa se ensimmäinen kriteeri, ja jos sitä ei ole, niin mitään ei tule koskaan tapahtumaan välillämme.
Niin se on kaikilla muillakin. Perus hyvännäköiset vaan ei tajua että se ulkonäkö on se ykköskriteeri, sitten tulee vasta kaikki muu jos tulee. Ilman riittävän hyvää ulkonäköä ei mitään mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisilla miehillä ei tee yhtikäs mitään. Onneksi on niitä fiksujakin miehiä olemassa, joille naisen täyspäisyys vielä merkitsee.
Kyllä ne hyvätkin miehet välittävät siitä, miltä nainen näyttää.
Hyvät miehet ymmärtävät, että ulkonäkö on olennainen osa seksuaalisen kipinän heräämistä, eikä hyvä mies tämän takia ikinä menisi parisuhteeseen sellaisen naisen kanssa, jonka ulkonäkö ei sytytä kipinää hänessä.
Tšuhna nainen nyt sattuu olemaan vain ruma, afrikkalaiselle kelpaava otus.