Harmittaa olla niin ruma, ettei yksikään mies kiinnostu
Varmaan saisin jonkun suostumaan suhteeseen kanssani, jos oikein kovasti yrittäisin, mutta sellaista en halua. Elelen sitten yksinäni.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä perse siedettävässä rungossa paikkaa ruman naaman ja jos sattuu oleen kiva luonne, nin mätchi se on silloin.
Ei pidä paikkaansa, miehille nätti naama on selvästi tärkein, siitä minulla on aina miehen kiinnostus jäänyt kiinni.
Kylläpäs vain pitää, en kai lämpimikseni puhu vaan täyttä totta ja omasta kokemuksesta kerroin.
Vierailija kirjoitti:
Säästyt monelta harmilta ja pettymykseltä. Passaajaksi joutuisit lopulta kumminkin.
Miksi te sitten kerta toisensa jälkeen etsitte parisuhdetta jos sama kuvio toistuu aina? Eikö sitä kutsuta i d i o o t i k s i joka kerta toisensa jälkeen tekee saman virheen siitä huolimatta vaikka tietää lopputuleman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä ja vaikka joku olis joskus sanonut sua rumaksi, se ei ole mikään yleinen fakta. Sinussa on aivan varmasti jotain ihanaa ja kaunista. Toivottavasti löydät arvoisesi kumppanin!
Mutta jos kaikki miehet ketä itse on lähestynyt torjuu, ja muut ei lähesty ja ikää on 40+, ja kukaan ei koskaan kehu ulkonäköä vaan päinvastoin, ei ulkonäkö ole todistetusti miesten mieleen.
Mutta ei se tarkoita, että sä olisit ruma. Ajattele itsestäsi hyviä asioita, vaikka olisit ainoa, joka niin ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä perse siedettävässä rungossa paikkaa ruman naaman ja jos sattuu oleen kiva luonne, nin mätchi se on silloin.
Ei pidä paikkaansa, miehille nätti naama on selvästi tärkein, siitä minulla on aina miehen kiinnostus jäänyt kiinni.
Tuskin sinullakaan ruma mies herättäisi kiinnostusta. Eikös tuo lähes kaikilla ole että ulkonäkö pitää omaa silmää miellyttää ennen kuin herättää kiinnostusta. Eihän kukaan halua sen näköistä katsoa jota on inhottava katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes saisi ketään suhteeseen vaikka mitä tekisin, kun on niin ruma naama. Nuorena sain sen verran mies kokemuksia että opin olevani harvinaisen ruma nainen. Ei sillä tavalla että ihmiset osoittelisi ja tuijottelisi, mutta että miehet ei ihastu saati rakastu.
Pidätkö kumminkin itsestä huolta? Meikkaat?
Ensiksi konsultaatio luottokampaanjan kanssa sopivasta hiusmallista. Tarvittaessa värejä rohkeasti.
Toiseksi hauska asukokonaisuus. Kaupoissa neuvotaan jos tarvis, tyylioppaita löytyy helposti kirjastosta ja kirppareilta.
Sitten vain sinne, missä liikkuu täysjärkisiä miehiä. Lähikontakteissa pari silmäniskua ja pilkettä silmäkulmaan. Ellei mies kiinnostu nyt, niin hän ei tajua tuon taivaallista arjen iloista. Joka tapauksessa olet satsannut hyvinvointiisi.
Vierailija kirjoitti:
Säästyt monelta harmilta ja pettymykseltä. Passaajaksi joutuisit lopulta kumminkin.
Tämä. Lisäksi saat vanhuudenpäivilläsi nukkua yöt rauhassa ilman miehen jatkuvaa vonkaamista.
Että on siinä hyviäkin puolia,jos vain osaa miettiä.
Hyviä neuvoja tulikin jo aiemmissa kommenteissa. Ehkä voit kokeilla myös omien luonnonkynsiesi hoitamista ja siisteinä pitämistä. Saat lisää itseluottamusta, kun sinulla on viimeisen päälle siistit luonnonkynnet. Tai kuten nykyään sanotaan, kynnet "mintissä". Ehkä myös lakkauksia, jos sellaisista pidät. Musta sellaiset naiset ovat kaikkein kauneimpia ja mielenkiintoisimpia, joilla on siistit ja kauniit luonnonkynnet.
Miesten mielestä: Olet turha hapenkuluttaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Lisäksi saat vanhuudenpäivilläsi nukkua yöt rauhassa ilman miehen jatkuvaa vonkaamista.
Niin. Onhan se seksi kauheaa oman kumppanin kanssa. Kyllä siinä suhteessa täytyy jotain olla vikana jos tuollaiseksi menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kokeilisit naista? Meille yksinäisille miehillekin suositellaan miehen kokeilemista tällä palstalla aina.
Ei naisetkaan ihastu rumiin naisiin.
Etkö ole nähnyt naispareja? Usein toinen on ruma ja lihava miestä larppaava oksennus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Epäonnistu saamaan kumppania tai omia lapsia. Elä yksinäinenä, ilman kosketusta tai seksiä, ja kuole yksin"
Mut hei, ajattele niitä hyviä puolia!
Vierailija kirjoitti:
1. Jätä sokeri.
2. Jätä alko.
3. Laihduta.
4. Hanki timmi kroppa.
5. Hoidata hampaasi.
6. Opettele meikkaamaan.
7. Opettele hymyilemään.
8. Opette puhumaan oikein.
9. Hanki kivat vaatteet.
10. Käy kampaajalla.
11. Huolehdi hygieniastasi.
Jatkuva saanti on varma.
Ei ole ollut näistäkään apua rumiin kasvonpiirteisiin ja kehon mittasuhteisiin.
Ap
kynsien ihailija kirjoitti:
Hyviä neuvoja tulikin jo aiemmissa kommenteissa. Ehkä voit kokeilla myös omien luonnonkynsiesi hoitamista ja siisteinä pitämistä. Saat lisää itseluottamusta, kun sinulla on viimeisen päälle siistit luonnonkynnet. Tai kuten nykyään sanotaan, kynnet "mintissä". Ehkä myös lakkauksia, jos sellaisista pidät. Musta sellaiset naiset ovat kaikkein kauneimpia ja mielenkiintoisimpia, joilla on siistit ja kauniit luonnonkynnet.
Tulisit housuihisi, jos näkisit mun kynnet. Ehkä pitää sitten alkaa liikkua kädet naaman edessä niin, että kaikki näkevät vaan kauniit kynnet eivätkä rumaa naamaa?
Ap
En tiedä minkä ikäinen olet mutta itse olen oppinut 28 ikävuoteen sen, että mitään ei elämässä kannata arvottaa miesten mukaan. Älä ikinä sano itseäsi rumaksi. Olet omannäköisesi, et välttämättä kedon kaunein kukka, et välttämättä miesten ensisijainen himonkohde, mutta olet sinä. Ihminen.
Miehet eivät ole koskaan tehneet naisille niin paljon hyvää että ansaitsisivat päättää kuinka kaunis olet.
Keskity itsessäsi siihen, että opit elämään itsesi kanssa sovussa. Kaikkien ei kuulu eikä tarvi olla kauniita. Siinä määritelmässä missä yhteiskuntamme kauneuden käsittää.
Elämäsi helpottuu kun alat elämään itsellesi ja unohdat miehet. Ehkä juuri silloin joku potentiaalinen mies osuukin kohdallesi! Tai sitten ei, mutta ainakaan et elämässäsi ole kiinni miehissä.
Minussa taas on niin paljon virheitä kropassa ym, ja niin itsenäinen elämäntyyli ja ajattelutapa, että olen halunnut niiden takia kieltäytyä parisuhteesta, vaikka olisin sellaisen saanut. Jäin leskeksi 45-v:na, mutta aika monen asian kyllä pitäisi parantua, että kehtaisin taas jossain suhteessa olla. Edes seurustelusuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ensiksi konsultaatio luottokampaanjan kanssa sopivasta hiusmallista. Tarvittaessa värejä rohkeasti.
Toiseksi hauska asukokonaisuus. Kaupoissa neuvotaan jos tarvis, tyylioppaita löytyy helposti kirjastosta ja kirppareilta.
Sitten vain sinne, missä liikkuu täysjärkisiä miehiä. Lähikontakteissa pari silmäniskua ja pilkettä silmäkulmaan. Ellei mies kiinnostu nyt, niin hän ei tajua tuon taivaallista arjen iloista. Joka tapauksessa olet satsannut hyvinvointiisi.
Rohkeat värit ja hauska kokonaisuus kuulostaa kulttuuritätilookilta: kirjava kaapu, raidalliset villasukat, vanerikorvakorut, räväkkä kouvolatukka ja kummalliset silmälasit. Hyi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
kynsien ihailija kirjoitti:
Tulisit housuihisi, jos näkisit mun kynnet. Ehkä pitää sitten alkaa liikkua kädet naaman edessä niin, että kaikki näkevät vaan kauniit kynnet eivätkä rumaa naamaa?
Ap
Mun mielestäni kauniit kynnet ovat todella kiva piirre naisessa.
Miehelle nätti naama on tärkeä, mutta miehillä on erilaisia makuja. Itse tykkään meikittömistä ja luonnollisista naisista.
Jotkut naiset ovat sillä tavalla kauniita että kaikki meikkaus vain pilaa kasvot. Luonnonkauniita.