Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tosiaan naisia, jotka eivät ymmärrä miehen aikovan panna niitä, jos mies kutsuu sen asuntoonsa "juttelemaan"?

Vierailija
15.02.2025 |

Pitääkö naisille siis sanoa ihan rautalangasta vääntämällä, että mentäiskö panemaan mun luokse?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ihan sama ymmärtää tai ei, kun nainen astuu kynnyksen yli, annan a4 paperin käteen, jonka on lakimies tehnyt ja johon otetaan allekirjoitus naiselta ja vielä on erikseen 5 raksitettavaa kohtaa eri seksi akteille.

Kyllä minä ainakin kerron naiselle, että makuuhuoneessa on tallentava kameravalvonta ja ennen aktia nainen kertoo kameralla, että mitä hän haluaa ja erikseen suostumukset vaikkapa siihen, että saako tukasta vetää, saako peppua läimästä, voiko sormen työntää peppuun.

Sitten aktin jälkeen nainen myös kertoo kameralle, että hänellä ei ole äskäiseen panemiseen liittyen mitään oikeudellisia vaateita.

Vierailija
22/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ihan sama ymmärtää tai ei, kun nainen astuu kynnyksen yli, annan a4 paperin käteen, jonka on lakimies tehnyt ja johon otetaan allekirjoitus naiselta ja vielä on erikseen 5 raksitettavaa kohtaa eri seksi akteille.

Ai että näitä huumorimiehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Suorapuheisuus on hyve, rivienvälipuhe ei ole hyvä.

Saatan hyvinkin ymmärtää pyynnön taustalla olevan muuta kuin juttelu, mutta en suostu ymmärtämään. 

Vierailija
24/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaivaudu juttelemaan missään juottoloissa tai käytä mitään tinderiä. Alaston suomi ja xu tulilla. Voin hakea suoraan panoseuraa. Suosittelen kaikille samaa jos pelkkä nussiminen mielessä. 

Vierailija
25/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chad voi puhua suoraan. Tavallinen mies ei, vaan hänen pitää käyttää koodikieltä, jotta naisen ei tarvitsisi 1) osoittaa halua ja 2) ottaa vastuuta. 

Halun osoittaminen rikkoo päivänsäde ja menninkäinen -asetelman, jossa nainen on objekti ja mies subjekti. Moni nainen haluaa tuota asetelmaa ja fiilis menee, jos hän joutuu myöntämään haluavansa miestä tai haluaa miestä vain silloin, kun tuntee olevansa miestä vahvempi eli mies ottaa riskit. 

Osa naisista voi myös nauttia siitä, että tietää miehen olevan jännittynyt, varovainen ja pelkäävän menettävänsä naisen kuin kalan haavista ja nainen tahallaan heittäytyy tyhmäksi nähdäkseen miehen ahdingon ja turhautumisen. Tämä voi aiheuttaa naiselle vallantunnetta. Jos mies tuolloin lähentyy naista, nainen voi ottaa pervokortin hihasta tai vihjata käyttävänsä sitä, jolloin nainen vetoaa lapsuudessa muodostuneisiin häpeäreaktioihin käyttäen niitä epäeettiseen manipulointitarkoitukseen. 

Vierailija
26/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et ole ikinä tainnut tuntea normaalia, täysjärkistä naista, jos ne käyttäytyy ja ajattelee kuvailemallasi tavalla. Mistäköhän tämä johtuu?

Chad voi puhua suoraan. Tavallinen mies ei, vaan hänen pitää käyttää koodikieltä, jotta naisen ei tarvitsisi 1) osoittaa halua ja 2) ottaa vastuuta. 

Halun osoittaminen rikkoo päivänsäde ja menninkäinen -asetelman, jossa nainen on objekti ja mies subjekti. Moni nainen haluaa tuota asetelmaa ja fiilis menee, jos hän joutuu myöntämään haluavansa miestä tai haluaa miestä vain silloin, kun tuntee olevansa miestä vahvempi eli mies ottaa riskit. 

Osa naisista voi myös nauttia siitä, että tietää miehen olevan jännittynyt, varovainen ja pelkäävän menettävänsä naisen kuin kalan haavista ja nainen tahallaan heittäytyy tyhmäksi nähdäkseen miehen ahdingon ja turhautumisen. Tämä voi aiheuttaa naiselle vallantunnetta. Jos mies tuolloin lähentyy naista, nainen voi ottaa pervokortin hihasta tai vihjata käyttävänsä sitä, jolloin nainen vetoaa lapsuudessa muodostuneisiin häpeäreaktioihin käyttäen niitä epäeettiseen manipul

Vierailija
27/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaivaudu juttelemaan missään juottoloissa tai käytä mitään tinderiä. Alaston suomi ja xu tulilla. Voin hakea suoraan panoseuraa. Suosittelen kaikille samaa jos pelkkä nussiminen mielessä. 

Oikein ja luonnollista. Itsekin hyppään sen turhan lätinän yli etsimällä as sivustolta jonkun jota kiinnostaa itse asia ei esipuhe. Kyllä niitä pelkkää seksiäkin etsiviä naisia löytyy. Turhat puheet pois ja toimintaa

Vierailija
28/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa kun pyydän naista kämpilleni juttelemaan, niin vaikka aikomuksena onkin sen paneminen, niin se lopullinen päätös syntyy vasta sen juttelun aikana. Joten ei se sinänsä ole mitään ns. valehtelua.

Juttelemallahan saa selville, että onko nainen kiinnostunut ja jos on, niin millaisesta seksistä se tykkää. Ja siiinä sitten se vähitellen etenee panemiseksi.

Vaihtoehtoisesti emme ole ollenkaan samalla sivulla ja homma kuivuu kasaan.

Jos kysyy suoraan naista panemaan, niin ei siinä sitten enää mitään jutella erikseen.

Vierailija
29/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan nuo muijat  kun on saatu mällit sisään muija alkaa jutteleen että mites minä nn,,,ei mulla ole kylä tapana lähteä vieraan mukaan. noita juttuja kuulin tämän tästä kun vedin varattua vittua kun kassit oli täysi eli olin seksuaalisessa hätätilassa kuten jusuf

Vierailija
30/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

muistan nuo muijat  kun on saatu mällit sisään muija alkaa jutteleen että mites minä nn,,,ei mulla ole kylä tapana lähteä vieraan mukaan. noita juttuja kuulin tämän tästä kun vedin varattua vittua kun kassit oli täysi eli olin seksuaalisessa hätätilassa kuten jusuf

Nämä on parhaita. Onneksi niillä on niin hirveä katumus päällä että lähtevät kuin ohjus ovesta aviomiehen luo. Ei tarvitse käskeä poistumaan. Kukaan jaksa kuunnella moista tilitystä.

Vierailija
31/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin keski-ikäinen leskirouva pyysi päiväkahveille. Ei siellä mitään kahvia ollut tarjolla.

Vierailija
32/48 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä on parhaita. Onneksi niillä on niin hirveä katumus päällä että lähtevät kuin ohjus ovesta aviomiehen luo. Ei tarvitse käskeä poistumaan. Kukaan jaksa kuunnella moista tilitystä.

Tämä on parasta varatun pillun painamisessa. Häipyvät kotiin selittelemään missä ovat olleet. Ei paljon kiinnosta niiden jutut panemisen jälkeen.

Vierailija
33/48 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa itsevarma otsikko. Aivan kuin se paneminen olisi vain sen miehen päätöksessä. Ei se noin mene. Onneksi.

Vierailija
34/48 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompa itsevarma otsikko. Aivan kuin se paneminen olisi vain sen miehen päätöksessä. Ei se noin mene. Onneksi.

Pihtari. Jos lähtee mukaan saa jakaa. Taas näitä jotka tulisivat jatkoille mukaan kun kotonaan ei ole viinaa. Jos lähtee juomaan toisen tarjoiluita on parempi tarjoilla itsekin.

Vierailija
35/48 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri sai kyydin tytyltä ja kadulla kysyi että lähdetkö katsomaan mun stereoita. No lähti hän se kertoi jotta oli pitkät ketunnenät muijalla

Vierailija
36/48 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri sai kyydin tytyltä ja kadulla kysyi että lähdetkö katsomaan mun stereoita. No lähti hän se kertoi jotta oli pitkät ketunnenät muijalla

Multa kanssa kerran yksi mies kysyi, että haluaisinko nähdä sen hifilaitteet. Olin jo pitkään ollut ihastunut siihen ja luulin, että nyt se teki sitten aloitteen.

Olin kyllä vähän ihmeissäni, kun se todellakin esitteli hifilaitteensa ja kertoi jotain ihme teknisiä tietoja säröistä, taajuuksista ja mistä lie. Sitten ei edes kuunneltu mitään musiikkia, vaan sillä oli jotain testilevyjä, joissa oli mitä lie kohinaa, joilla se sitten todisteli mulle jotain. Parin tunnin jälkeen keksin jonkun tekosyyn ja häivyin.

Vierailija
37/48 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jokusen kerran käynyt vanhemman naapurinmiehen luona hänen pyynnöstään. Ollaan juteltu. Mulla ollut mekko päällä, ei pikkareita, rinnat pinkeinä odotuksesta, eikä ole ehdotusta tai lähestymisyritykstä tullut. Toki näin jälkeenpäin oli varmasti parempi, ettei mitään koskaan tapahtunut, mutta silloin olin valmiiksi ihan kostunut ja kiimassa, niin olisin kyllä halunnut spontaania, karkeaa, pitelemätöntä seksiä. 

Vierailija
38/48 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jokusen kerran käynyt vanhemman naapurinmiehen luona hänen pyynnöstään. Ollaan juteltu. Mulla ollut mekko päällä, ei pikkareita, rinnat pinkeinä odotuksesta, eikä ole ehdotusta tai lähestymisyritykstä tullut. Toki näin jälkeenpäin oli varmasti parempi, ettei mitään koskaan tapahtunut, mutta silloin olin valmiiksi ihan kostunut ja kiimassa, niin olisin kyllä halunnut spontaania, karkeaa, pitelemätöntä seksiä. 

Niin ja jos naapurin mies olisi toteuttanut tuon niin kotonasi olisit tullut jo katumapäälle ja lopun arvaatte.

Vierailija
39/48 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä oletan, että juttelu tarkoittaa juttelua, ellei sitä sitten sanota selkeän vihjailevaan sävyyn. 

Vierailija
40/48 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja jos naapurin mies olisi toteuttanut tuon niin kotonasi olisit tullut jo katumapäälle ja lopun arvaatte.

Niin ja jos isäsi olisi opettanut sinulle miten naisille jutellaan niin saattaisit ehkä itsekin päästä joskus jotain toteuttamaan naisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi