Itse otin silikoonitissit ja nyt saan miehiltä huomiota. Ennen olin ikisinkku. Nyt ihanassa suhteessa.
Tää on oikeesti meidän naisten käsissä. Siis maailma missä meitä rakastetaan. Silareilla maailma muuttuu. Maailma.
Kommentit (25)
Jos elämäsi tarkoitus on olla objekti ja olet onnellinen, niin eikai siinä mitään.
Toinen rinta leikattu, eikä haittaa.
Joo no jos on syntynyt mieheksi kuten ap niin varmaan tuon tarvii jos haluaa heteromiesten seuraa.
Niin sinä et ennen kelvannut omana itsenäsi ja nyt ylpeilet sillä että sait miehen vain ja ainoastaan silareidesi takia. Onneksi olkoon, tuo on varmasti tosi hyvä ja kestävä suhde. Miehesi varmasti oikeasti rakastaa sinua.
Minulle on tärkeää että mies rakastaa minua itseäni juuri sellaisena kun olen. Joku päivä kun saattaa olla ettei minulla ole molempia tissejä eikä hiuksia. Parisuhteen pitäisi kestää sekin.
Ihanaa! Minäkin seurustelen muovisen tyttöystävän kanssa. Olemme olleet yhdessä jo 3 vuotta. Ajattelin vielä ostaa yhden silikonitissin. Voisimme sitten yhdessä olla iltaisin raukeina sängyssä. Upeeta!
Jälleen osoitus siitä mitenkä tyhmä ihminen pystyy olemaan itsellensä.
Kuka mies tykkää silikoni tisseistä? En kehtaisi edes kertoa mitä olen laitattanut itseeni.
Minä tungen enemmän sukkia housuihini, kuin aiemmin.
KAIKKI kiinnostuvat.
M
Isot tissit pitää olla. Muuten en edes keskustele naisen kanssa
Ne sinun silikonitissisi ovat suhteessa, et sinä.
Vierailija kirjoitti:
Ja miehellä mega-meisseli, muuten ei voi edes katsoa mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Joo no jos on syntynyt mieheksi kuten ap niin varmaan tuon tarvii jos haluaa heteromiesten seuraa.
Heteromiehet ei halua transnaisia. Heitä kuvottaa ajatuskin.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen pienirintainen.
Silikonitissit ja silikonipenis yhdessä olisi kiva pari.
Jessus sentään, jos puolisoni olisi nainut minut tissien takia.
Vierailija kirjoitti:
Monilla miehillä on valtavat rinnat.
Miehenä vihaan silikoni tissejä. Naisilla luomut paremmat. Naisilla silarit tuntuu tosi epäaidolta ja muna laskee joka kerta kun koskee semmoiseen tissiin.
Onneksi ei ole pakko.