Onko tosiaan naisia, jotka eivät ymmärrä miehen aikovan panna niitä, jos mies kutsuu sen asuntoonsa "juttelemaan"?
Pitääkö naisille siis sanoa ihan rautalangasta vääntämällä, että mentäiskö panemaan mun luokse?
Kommentit (48)
Tuota minäkin ihmettelen, että ei kai sinne miehen asunnolle yöksi vaan nukkumaan mennä. Olen aina ajatellut, että silloin siihen sisältyy vähintäänkin mahdollisuus jostakin vähän muustakin kuin nukkumisesta lähekkäin. Itse en todellakaan lähtisi edes nukkumaan lähekkäin kuin jo tutun miehen kanssa. En haluaisi päästää ketään edes näin lähelle tuntematta kunnolla. Mulle suhteet ei ole mitään hetken huvia vaan pelkän huvin vuoksi ja haluan tuntea ihmisen ennen kun päästän sen millään tavalla näin lähellä. Silti, kun olen jutellut joidenkin deittavien ihan aikuisten naisten kanssa ja ihmetellyt mikä järki on mennä vaikka pariin treffien jälkeen miehen luokse ihan vaan nukkumaan, samanlaiset on ihan vakavana vastanneet että tässä on kyse ihan pelkästään vaan läheisyydestä ja nukkumisesta. No OK. Luulis aikuiselle miehelle olevan melko tukalaa nukkua jonkun mukavan naisen lähellä ilman ajatusta mistään muusta.
mutta siis pitääkö naiselle vääntää rautalangasta miehen luokse menemisen tarkoittavan myös panemista niin kyllä varmasti täytyy jossain tapauksessa tai ainakaan miehen luokse edes ilman ajatusta yhtään mistään muusta. Minun pitäisi siis vähintäänkin pitää miehestä niin paljon, että olisin valmis myös muuhunkin kuin siihen nukkumiseen. Nyt pitää sen miestä ja ajatusta seksistä hänen kanssaan niin miellyttävänä, että viitsisin hänen luokseen mennä. Eli mahdollisuus siihen, että lähetkäin bietetystä ajasta kehkeytyisi jotain muutakin tuntuisi minusta silloin jo luontevalta ja hyvältä. Eli toisin sanoen luottaisin mieheen ja tuntisin hänet turvalliseksi mahdollista jatkoa ajatellen. Tuossa vaiheessa olisin jo miehen suhteen hyvin vakavissani.
Vierailija kirjoitti:
jos menee miehen luo yöksi hänen asunnolle niin ei kai sinne vain vierekkäin nukkumaan mennä?😳
Miksei mentäisi, monet monet kerran olen käynyt miesten vieressä vain nukkumassa.
Väitätkö ettei edes tissiä olisi puristeltu ja vonguttu suihinottoa tahi sormi ollut vaginassa/anuksessa
Naiset on varmaan erilaisia. Itseäni ei kyllä kiinnostaisi lähteä juttelemaan miehen kanssa tämän asunnolle jos en haluaisi seksiä sen miehen kanssa. Jos jonkun miehen kanssa on kiva jutella, mutta en haluaisi seksiä hänen kanssaan, niin juttelisin jossain muualla, en menisi hänen asunnolleen.
Niin ja ajattele sarjamur,,a..listii kymmeniä hom ja nais on ne tyhmiä kun lähtevät tuntemattoman heh heh nirri pois,eikö ole mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos menee miehen luo yöksi hänen asunnolle niin ei kai sinne vain vierekkäin nukkumaan mennä?😳
Miksei mentäisi, monet monet kerran olen käynyt miesten vieressä vain nukkumassa.
Miehenä voin kyllä kompata tätä näkemystä. Kyllä se pelkkä sylikkäin nukkuminenkin hyvältä tuntuu. Enemmän minulla on ollut naispuolisia "sänkykumppaneita" joiden kanssa olen vain nukkunut kuin varsinaisia seksikumppaneita. Ainoastaan yhdestä tällaisesta unikaverista tuli myöhemmin myös seksikumppani.
Onhan siinä tietysti se aavistuksen kiusallinen vaihe, kun ei välttämättä ole molemmille selvää, että mitä tässä nyt on tarkoitus tehdä. Auttaa hitosti, jos jompi kumpi (yleensä tietysti nainen) sanoo, että nukutaan vain.
Mutta kiinnostaako ketään jutella pannessa?