Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tosiaan naisia, jotka eivät ymmärrä miehen aikovan panna niitä, jos mies kutsuu sen asuntoonsa "juttelemaan"?

Vierailija
15.02.2025 |

Pitääkö naisille siis sanoa ihan rautalangasta vääntämällä, että mentäiskö panemaan mun luokse?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää, mutta sitä ei voi kertoo aikana sanoa joten naisten kanssa ei olla missään tekemisissä ellei ole suostumus lappua valmiiksi kädessä.

Varattu mies 

Vierailija
2/48 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kysyin juuri asianajajaltani.

t. Mohammed

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panemaan ne tulee. Kunhan mukamas kainostelevat. Helpompi selittää itselleen että kuinkas sitten kävikään.

Vierailija
4/48 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, kun suostumuksen voi perua jälkikäteenkin.

Vierailija
5/48 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aloittaja muuten tarkoittaa tuolla sanalla "aikoo"?

Kyllä varmaan useimmille normaalijärkisille naisille ja miehille on selvää, että kyseisissä tilanteissa mies toivoo homman johtavan seksiin, mutta käykö niin, sitä ei etukäteen tiedä.

Jos taas aikomisella tarkoittaa sitä, että mies meinaa joka tapauksessa viedä hommat seksiin, halusi nainen sitä tai ei, niin ei sellaista pitäisi joutuakaan ymmärtämään. Toki suosittelen naisille varovaisuutta, onhan sitä kaikenlaisia miehiä olemassa.

Omilta sinkkuajoiltani haarukoisin, että jos baarista mentiin samaan osoitteeseen yöksi, niin seksiin se johti ehkä yhden tai kaksi kertaa viidestä. Muilla kerroilla oli sitten korkeintaan suutelua ja yhdessä nukkumista.

Vierailija
6/48 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta. Joillakin naisilla on periaatteena esimerkiksi deittitilanteessa, että ei mennä sänkyyn kuin vasta joidenkin deittien jälkeen. Siinäpä mies saa ihan luvan kanssa olla ihmeissään, ellei ymmärrä ottaa muuta huomioon kuin oman seksin nälkänsä.

Nainen46

Vierailija
7/48 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vielä miehiä, jotka ei ymmärrä, että pelkkä kotiin kutsuminen ei vielä tarkoita seksiä. Ensin nainen pitää saada kiimaiseksi ja halukkaaksi seksiin. Ihan miehestä itsestä kiinni kykeneekö. Jos kykenee niin nainen pitää kyllä huolen että seksiä on. 

Vierailija
8/48 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä juttelu ja seksi ovat sen verran erilaisia sanoja tarkoitukseltaan, että ei voi olettaa tarkoittavan samaa.

Vierailija
9/48 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä, kun suostumuksen voi perua jälkikäteenkin.

Mikäli tällaista tapahtuu usein, niin kannattaa miettiä omaa käytöstä. Minulla ei ole koskaan tullut tilannetta eteen, että suostumus olisi perusttu jälkeenpäin. Eikä ole ollut tarpeen täytellä sopimuspapereita. Mutta minä kyllä huomaan, mikäli toinen ei ole samalla tavalla mukana. Ymmärrän myös sanan "EI!". Silloin pahotellaan ja toivotetaan päivänjatkot. Puolet maailman ihmisistä on naisia. Mikäli tämä kyseinen nainen ei tahdo paritella minun kanssani, niin sitten ei paritella. Eikun uutta matoa koukkuun.

Vierailija
10/48 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se viesti yleensä paremmin menee perille, kun sanoo mitä tarkoittaa. On muuten olemassa myös miehiä jotka saattavat kutsua naisen kotiinsa juttelemaan, koska haluavat jutella naisen kanssa.

Miehen kannattaa omaksikin parhaakseen ymmärtää, ettei se ole suostumus seksiin kun nainen astuu kynnyksen yli.

Vierailija
11/48 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vielä miehiä, jotka ei ymmärrä, että pelkkä kotiin kutsuminen ei vielä tarkoita seksiä. Ensin nainen pitää saada kiimaiseksi ja halukkaaksi seksiin. Ihan miehestä itsestä kiinni kykeneekö. Jos kykenee niin nainen pitää kyllä huolen että seksiä on. 

ps. kiimainen nainen on märkä...

Vierailija
12/48 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vonkaan suoraan seksiä. Jos ei kiinnosta niin seuraava tietenkin

Kavereiden kanssa voi jutella

En minä siihen naista tarvitse

Vierailija
13/48 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmaan useimmille normaalijärkisille naisille ja miehille on selvää, että kyseisissä tilanteissa mies toivoo homman johtavan seksiin, mutta käykö niin, sitä ei etukäteen tiedä.

Jos taas aikomisella tarkoittaa sitä, että mies meinaa joka tapauksessa viedä hommat seksiin, halusi nainen sitä tai ei, niin ei sellaista pitäisi joutuakaan ymmärtämään. Toki suosittelen naisille varovaisuutta, onhan sitä kaikenlaisia miehiä olemassa.

Omilta sinkkuajoiltani haarukoisin, että jos baarista mentiin samaan osoitteeseen yöksi, niin seksiin se johti ehkä yhden tai kaksi kertaa viidestä. Muilla kerroilla oli sitten korkeintaan suutelua ja yhdessä nukkumista.

Tarkoitan just sitä, että nainen yllättyy, kun mies vonkaakin seksiä, kun piti vaan jutella. Ja jos nainen ei ole kiinnostunut, niin ei lähde "juttelemaan", koska ei ole ainakaan just silloin halukas panemaan.

Vierailija
14/48 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ps. kiimainen nainen on märkä...

Meinaatko, että pelkästään kotiin kutsuminen tekee naisen kiimaiseksi? 

Vierailija
15/48 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä parempi sanoa suoraan.

Vierailija
16/48 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös sellaista tapahtuu, että nainen on kiinnostunut miehestä ja lähtee mukaan, mutta sitten siellä asunnolla toteaa ettei haluakaan tutustua yhtään enempää eikä myöskään halua seksiä. 

Näin on esim minulle tapahtunut, kun olin kiinnostunut miehestä. Vasta asunnolla oltiin kahden ja päästiin suutelemaan ensi kerran. Mies ei osannut suudella, aukoi vaan suuta kuin kala kuivalla maalla. Fiilikset laski nollaan, ei tosiaankaan tehnyt enää mieli seksiä. Lähdin sitten jonkun tekosyyn nojalla.

Sellaistakin tapahtuu, että mies on oikeasti kiinnostunut naisesta, ja hänelle riittää se, että ollaan yhdessä ja lähekkäin ilman seksiä, koska sitä ehtii vähän myöhemminkin.

Eli tilanteita on erilaisia, eikä se "juttelemaan meneminen" kerro mistään mitään.

Vierailija
17/48 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän veikkaan, että jos joku miespuolinen tuttava kutsuisi asuntoonsa juttelemaan ja menisin sinne ja alkaisin sitten vaatia seksiä sillä perusteella, että netissä joku sanoi noin ku ap, niin mies ei kattoisi sitä kovin hyvällä. Eikä tarvitsisikaan.

Vierailija
18/48 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan just sitä, että nainen yllättyy, kun mies vonkaakin seksiä, kun piti vaan jutella. Ja jos nainen ei ole kiinnostunut, niin ei lähde "juttelemaan", koska ei ole ainakaan just silloin halukas panemaan.

...mut jospa se lähtee juttelemaan koska se on kiinnostunut juttelemaan eikä panemaan.

Vierailija
19/48 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän veikkaan, että jos joku miespuolinen tuttava kutsuisi asuntoonsa juttelemaan ja menisin sinne ja alkaisin sitten vaatia seksiä sillä perusteella, että netissä joku sanoi noin ku ap, niin mies ei kattoisi sitä kovin hyvällä. Eikä tarvitsisikaan.

Minulle kävi tuohon tapaan. Mies pyysi mua asunnolleen, halusi kuulemma esitellä sitä. Kysyin sitten siihen keimaillen, että tarkoitat varmaan, että haluat panna minua.

Ja sitten se loukkaantui, kun minä puhun törkeitä. On kuulemma ihan turn of, kun naiset puhuu härskejä.

Minun olisi siis ilmeisesti pitänyt leikkiä etten ymmärrä mistään mitään ja sitten olla ihan yllättynyt, kun mies olisi asunnolla lähennellyt. Minä nyt kyllä oletan, että miehen kanssa pitäisi voida myös puhua seksistä.

Vierailija
20/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama ymmärtää tai ei, kun nainen astuu kynnyksen yli, annan a4 paperin käteen, jonka on lakimies tehnyt ja johon otetaan allekirjoitus naiselta ja vielä on erikseen 5 raksitettavaa kohtaa eri seksi akteille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme