Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon nuorempaa naista kehtaa pyytää treffeille?

Vierailija
15.02.2025 |

Monesti nähee kauniita nuoria naisia, mutta ei oikein kehtaa kysyä treffeille suuren ikäeron takia. 

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä nyrkkisääntö miehelle on että noin 40% itseä nuorempi on sopivin kumppani.

Eli esim. 50v miehelle 30v nainen on sopiva.

Ja 75v:lle nelivitonen juur sopiva 👴🏻👍

Vierailija
42/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohteliaasti saa pyytää ihan sen ikäistä kun haluaa, kunhan on suomen lain mukaan laillisen ikäinen. 

Minkä tahansa ikäiselle kaunottarelle saa ehdottaa treffiä, ja saa viedä hänet treffille, sitä ei mikään laki mitenkään rajoita.

Jaa totta, näin se kyllä varmaan on. Jos myös hyväksyy pakit kuin aikuinen eikä ala meuhkaamaan, niin eihän tässä vahinkoa ole tapahtunut.

Lisätään vielä, että jos on vähääkään seksuaalista motiivia, alle 16 v ei pyydetä eikä viedä treffeille. Mutta tätä et varmaan tarkoittanutkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse M45 ja ehkä 10 vuotta nuorempaa uskaltaisin pyytää. Sitä nuorempaan en edes uskoisi. Miksi ihmeessä kaksvitonen nainen olisi kiinostunut nelivitosesta ukosta? Kun ei sitä miljoonaakaan ole.

Vierailija
44/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta nuorempaa.

Vierailija
45/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään siitä, että hän on täysi-ikäinen ja kykeneväinen huolehtimaan itsestään.

Vierailija
46/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap pedofiili? Hyi yök.

Vierailija
47/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia voidaan kääntää myös toisinpäin. Itse olen nuori mies ja tapailen itseäni huomattavasti vanhempaa naista. Meillä ikäeroa 28 vuotta.

Kyllähän se vanhempi harjoitus kappaleesta menettelee, eikä ne enää yleensä pane hantiinka ja voi tehdä mitä haluaa......

M17

Vierailija
48/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä kehtaisi pyytää hirmu paljon nuorempaa ellei hän itse osoittaisi kiinnostusta ensin

Vierailija
49/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä kyllä kehtaisi pyytää hirmu paljon nuorempaa ellei hän itse osoittaisi kiinnostusta ensin

Nuorempana oli helpompaa kun kaikki kauniit naiset olivat omanikäisiä. Nykyisin 50-vuotiaana kaikki kauniit naiset ovat vähintään 15 vuotta nuorempia.

Vierailija
50/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja mielipiteitä.  Jos pyydettävä on täysi-ikäinen eikä holhouksen alla, niin miksi ei saisi itseään nolata kysymällä vaikka olisi 60v nuorempi.

Vierailija
51/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: 31-vuotiaana yritin yhtä 18-vuotiaista naista ja nyt viisi vuotta myöhemmin rakkautemme hedelmä nukkuu tuolla pinnasängyssä.

Satusetä.

Vierailija
52/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaishoitajaksi, vaan kun sitä sä et tule saamaan, vaari 

Vierailija
53/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia voidaan kääntää myös toisinpäin. Itse olen nuori mies ja tapailen itseäni huomattavasti vanhempaa naista. Meillä ikäeroa 28 vuotta.

Kyllähän se vanhempi harjoitus kappaleesta menettelee, eikä ne enää yleensä pane hantiinka ja voi tehdä mitä haluaa......

M17

T. Neitsytpoju, tuppikulli

Vierailija
54/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaishoitajaksi, vaan kun sitä sä et tule saamaan, vaari 

Ensimmäinen hermostuja :D

Vierailija
55/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 v. molempiin suuntiin 

Vierailija
56/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole mitään rajaa tai estettä.  Toki treffejä kannattaa ehdottaa vasta sen jälkeen kun teinikaunotar on jotenkin osoittanut suopeuttaan, kuten silmää antamalla, tai leikkimielisellä sanailulla.

Teinikaunotarta?? Eli jotain 14-15 v. ikäistä mikä hiton pedari sä oot?

Vierailija
57/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kysyä minkä ikäistä vaan kunhan on täysi ikäinen. Mutta varaudu siihen että suurinta osaa naisia kiinnosta omanikäinen tai max 4 v vanhempi mies. Esim täällä sanottiin että 30v naisella 50v mies on sopiva. En olisi koskaan katsellut 50v miehiä. Oma mies on vain vuoden vanhempi. Ei se kyllä haittaa jos oma mies vanhenee sitten. Mutta haluan elää "nuoruuden" oman miehen kanssa ja sitten vanheta yhdessä. 

Vierailija
58/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 v. molempiin suuntiin 

Miksi sitten lähes poikkeuksetta 10v vanhemmat naiset on kiinnostuneita treffeille ja kumppaniksi?  Tinderissä niiltä tuli tykkäyksiä ja viestejä kun olin hetken siellä.

Vierailija
59/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoja mielipiteitä.  Jos pyydettävä on täysi-ikäinen eikä holhouksen alla, niin miksi ei saisi itseään nolata kysymällä vaikka olisi 60v nuorempi.

Kyllä saa itsensä nolata kunhan sit huomioi että se nuorikko kertoo siitä varmasti eteenpäin edelleen että kuvitelkaas millanen vanha ruma ukko yritti iskeä mua!

Vierailija
60/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana oli helpompaa kun kaikki kauniit naiset olivat omanikäisiä. Nykyisin 50-vuotiaana kaikki kauniit naiset ovat vähintään 15 vuotta nuorempia.

On se kyllä hassua miten itsekkäästi mies ajattelee suhdetta naisiin. Siis 50 v. mies halveksii oman ikäisiään vaikka itse näyttää aivan samalta jollei jopa  vanhemmalta kuin ne ikäisensä naiset. Tässä on tämä asenne minä minä mulle tänne kaikki ja heti!!