Kuinka paljon nuorempaa naista kehtaa pyytää treffeille?
Monesti nähee kauniita nuoria naisia, mutta ei oikein kehtaa kysyä treffeille suuren ikäeron takia.
Kommentit (82)
Kohteliaasti saa pyytää ihan sen ikäistä kun haluaa, kunhan on suomen lain mukaan laillisen ikäinen.
Toki naisen tulee olla aina huomattavasti itseä nuorempi. Harvalla miehellä on grannyfetissi.
Mun mieheni oli mua 36 vuotta vanhempi.
Kyllä kuusikymppinen voi 16-vuotiasta pyytää treffeille. Ikä on vain numeroita!
No kuinka paljon itseä kauniimpaa kehtaa pyytää treffeille? Kuinka paljon itseä varakkaampaa naista kehtaa pyytää treffeille? Kuinka paljon hoikempaa naista kehtaa pyytää treffeille? Vastaus kaikkiin näihin on, että ensin sinun pitää olla samanlainen kuin nainen, ja sitten voit suhkot huoletta pyytää treffeille, mikäli olet jossain jo aiemmin tutustunut tähän naiseen.
2-5 vuotta hyvä sääntö, viisi vuotta kyllä jo siinä rajoilla.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä nyrkkisääntö miehelle on että noin 40% itseä nuorempi on sopivin kumppani.
Eli esim. 50v miehelle 30v nainen on sopiva.
Ja on vielä mahdollisuus lisääntyäkin, jopa parin vuoden tuntemisen jälkeenkin, toimii kun tuossa iässä ne isät ovat parhaillaan siinä isän roolissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos asiaa pitää pohtia ensin itsekseen ja sitten vielä kysellä täältä, niin liian vanha olet treffeille kyselemään.
Tämä on juuri sitä tosikon nalkutusta, jota miehet eivät siihen elämään halua.
Nyt kyllä kannattaa pyytää nuortakin naista. Esim pitkäaikaistyöttömät naiset on niin tiukilla, niin muuttavat mielellään vanhankin papan kanssa yhteen vaikka papparainen ei olisi edes rikas. Kunhan on katto pään päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä nyrkkisääntö miehelle on että noin 40% itseä nuorempi on sopivin kumppani.
Eli esim. 50v miehelle 30v nainen on sopiva.
Ja on vielä mahdollisuus lisääntyäkin, jopa parin vuoden tuntemisen jälkeenkin, toimii kun tuossa iässä ne isät ovat parhaillaan siinä isän roolissa.
Huonolaatuisia siittiöitä ja lapsi ei olisi edes täysi-ikäinen kun isäpappa on jo eläkkeellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: 31-vuotiaana yritin yhtä 18-vuotiaista naista ja nyt viisi vuotta myöhemmin rakkautemme hedelmä nukkuu tuolla pinnasängyssä.
Harva teini haluaa huomattavasti vanhemman miehen. Tuon ikäiset ovat yleensä eri tasoilla. Te olette samalla tasolla.
Mä luulen että juuri 18v nainen ja 31v mies haluaa nitä samoja asioita, ei vielä lapsia, vähän juhlitaan, hengaillaan kavereiden kanssa jne.,.
31v miehellä on myös tarjolla ripaus enemmän miehekkyyttä, varmuutta ja varallisuutta ja naiselle tyttömäisyyttä ja huolettomuutta, eli win-win.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: 31-vuotiaana yritin yhtä 18-vuotiaista naista ja nyt viisi vuotta myöhemmin rakkautemme hedelmä nukkuu tuolla pinnasängyssä.
Harva teini haluaa huomattavasti vanhemman miehen. Tuon ikäiset ovat yleensä eri tasoilla. Te olette samalla tasolla.
Mä luulen että juuri 18v nainen ja 31v mies haluaa nitä samoja asioita, ei vielä lapsia, vähän juhlitaan, hengaillaan kavereiden kanssa jne.,.
31v miehellä on myös tarjolla ripaus enemmän miehekkyyttä, varmuutta ja varallisuutta ja naiselle tyttömäisyyttä ja huolettomuutta, eli win-win.
Eli 31 v on henkisesti 18 v teinin tasolla, joka haluaa juhlia ja hengailla? Missä vaiheessa tämä 31 v kasvaa siis vastuulliseksi perheen isäksi, jos 13 vuodessa ei ole päässyt teinimäisestä juhlimisesta yhtään eteenpäin? Jälkeenjäänythän tuo ikäisensä kehityksestä on.
Vierailija kirjoitti:
Kohteliaasti saa pyytää ihan sen ikäistä kun haluaa, kunhan on suomen lain mukaan laillisen ikäinen.
Minkä tahansa ikäiselle kaunottarelle saa ehdottaa treffiä, ja saa viedä hänet treffille, sitä ei mikään laki mitenkään rajoita.
Vierailija kirjoitti:
Korkeintaan 5 vuotta nuorempaa
koskee 20-25 vuotiaita poikasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole mitään rajaa tai estettä. Toki treffejä kannattaa ehdottaa vasta sen jälkeen kun teinikaunotar on jotenkin osoittanut suopeuttaan, kuten silmää antamalla, tai leikkimielisellä sanailulla.
Ei nyt ihan teinejäkään mutta 35v nuoremmilta saanut noita silmän antamisia ja leikkimielistä sanailuakin, mutta enpä ole tohtinut treffeille kysyä vaikka välillä haaveilenkin. Taitaa olla täällä Itä-suomessa muutenkin "normaalia" ilman taka-ajatuksia.
Kun kaunotar antaa miehelle silmää sekä myös flirttailee, niin hän on aivan varmasti kiinostunut seksuaalisesti miehestä, miehen pitää silloin vähintään antaa hänelle erittäin selkeää vahvistusta omasta kiinnostuksestaan kaunotarta kohden.
Kehä III sisäpuolella, sekä lisäksi isoimmissa kaupungeissa on paljon nirppanokkia, mutta muualla kaunotar on yleensä paljaana oikosenaan miehen hetekalla hyvinkin liukkaasti ja liukkaana.
Vierailija kirjoitti:
Asia voidaan kääntää myös toisinpäin. Itse olen nuori mies ja tapailen itseäni huomattavasti vanhempaa naista. Meillä ikäeroa 28 vuotta.
Minulla sama juttu. Olen itse 32 vuotias mies ja tapailen 58 vuotiasta naista.
Molemmilla sukupuolilla +-5 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä tahansa ikäiselle kaunottarelle saa ehdottaa treffiä, ja saa viedä hänet treffille, sitä ei mikään laki mitenkään rajoita.
Jaa totta, näin se kyllä varmaan on. Jos myös hyväksyy pakit kuin aikuinen eikä ala meuhkaamaan, niin eihän tässä vahinkoa ole tapahtunut.
Kaunis poikarakkaus on sinun tulevaisuutesi. Tunnet eläväsi kun rakkauden julma smeisseli soutaa peppulissasi ja huudat hiii.