Kuinka paljon nuorempaa naista kehtaa pyytää treffeille?
Monesti nähee kauniita nuoria naisia, mutta ei oikein kehtaa kysyä treffeille suuren ikäeron takia.
Kommentit (82)
Hyvä nyrkkisääntö miehelle on että noin 40% itseä nuorempi on sopivin kumppani.
Eli esim. 50v miehelle 30v nainen on sopiva.
Jos asiaa pitää pohtia ensin itsekseen ja sitten vielä kysellä täältä, niin liian vanha olet treffeille kyselemään.
Itsehän sen paremmin tietää, älä muilta kysy.
Ei siinä ole mitään rajaa tai estettä. Toki treffejä kannattaa ehdottaa vasta sen jälkeen kun teinikaunotar on jotenkin osoittanut suopeuttaan, kuten silmää antamalla, tai leikkimielisellä sanailulla.
Vierailija kirjoitti: 31-vuotiaana yritin yhtä 18-vuotiaista naista ja nyt viisi vuotta myöhemmin rakkautemme hedelmä nukkuu tuolla pinnasängyssä.
Harva teini haluaa huomattavasti vanhemman miehen. Tuon ikäiset ovat yleensä eri tasoilla. Te olette samalla tasolla.
Voit kysyä ihan ketä tahansa, kunhan pidät huolen ettet sotkeennu alaikäisiin. Älä kuitenkaan ole sinisilmäinen ja muista,että nuorissa naisissa on huijareita siinä kuin miehissäkin. Sovi tapaamiset, jos joku suostuu, julkisiin paikkoihin ja älä mene kenenkään kotiin ekoilla deiteillä. Pidä rahoistasi hyvä holi. Älä luota siihen, että pärjäät hankalissa tilanteissa nuorelle naiselle. Muista, että lähellä voi pyöriä enemmänkin hänen kavereitaan ja ne kaverit eivät näe sinussa kuin hyödyn.
Asia voidaan kääntää myös toisinpäin. Itse olen nuori mies ja tapailen itseäni huomattavasti vanhempaa naista. Meillä ikäeroa 28 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole mitään rajaa tai estettä. Toki treffejä kannattaa ehdottaa vasta sen jälkeen kun teinikaunotar on jotenkin osoittanut suopeuttaan, kuten silmää antamalla, tai leikkimielisellä sanailulla.
Ei nyt ihan teinejäkään mutta 35v nuoremmilta saanut noita silmän antamisia ja leikkimielistä sanailuakin, mutta enpä ole tohtinut treffeille kysyä vaikka välillä haaveilenkin. Taitaa olla täällä Itä-suomessa muutenkin "normaalia" ilman taka-ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Asia voidaan kääntää myös toisinpäin. Itse olen nuori mies ja tapailen itseäni huomattavasti vanhempaa naista. Meillä ikäeroa 28 vuotta.
Hyi halvattu.
Vanhasta miehestä saat vain riesan, kohta joudut olemaan sen omaishoitaja, vaihtamaan vaippoja ja syöttämään. Romantiikka on siitä kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vanhasta miehestä saat vain riesan, kohta joudut olemaan sen omaishoitaja, vaihtamaan vaippoja ja syöttämään. Romantiikka on siitä kaukana.
Meillä tuo ei ole mahdollista. Olen osatyökyvytön. On parantumattomia sairauksia. En voi edes vaatteita pukea toisen henkilön päälle.
Siinä vaiheessa jos voisit olla kyseisen henkilön isä, älä pyydä ulos. Minulla naisena 5 vuoden ero vielä menee molempiin suuntiin, mutta ei kyllä paljon sitä enempää.
Aina kannattaa uskaltaa. Kyllä nainen osaa kertoa jossei ole kiinnostunut.
Sauli Niinistö kehtasi pyytää itseään 29 vuotta nuorempaa Jenni Haukiota treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa jos voisit olla kyseisen henkilön isä, älä pyydä ulos. Minulla naisena 5 vuoden ero vielä menee molempiin suuntiin, mutta ei kyllä paljon sitä enempää.
Luulisi, että nuoret naiset ovat kyllästyneet nuorten miesten sitoutumiskyvyttömyyteen.
Vierailija kirjoitti: 31-vuotiaana yritin yhtä 18-vuotiaista naista ja nyt viisi vuotta myöhemmin rakkautemme hedelmä nukkuu tuolla pinnasängyssä.
Älä sano, että muijas on amis?
Vierailija kirjoitti:
Sauli Niinistö kehtasi pyytää itseään 29 vuotta nuorempaa Jenni Haukiota treffeille.
Valta ja maine on hyvä yhdistelmä.
31-vuotiaana yritin yhtä 18-vuotiaista naista ja nyt viisi vuotta myöhemmin rakkautemme hedelmä nukkuu tuolla pinnasängyssä.