Vaikea suhde takana ja nyt ero tulossa
Mies tosi vaikea, ja vaikeaa tästä myös tekee nyt sen että hän ei haluaisi erota.
Hän ei halua antaa minulle suhteessa niitä asioita joita haluan, olen tehnyt sen selväksi että olen onneton, mutta silti hän ei halua erota. On tosi vaikeaa ymmärtää tätä hänen ajatteluaan, mutta niin se vaan on.
Miten saisin miehen ymmärtämään että ero on paras ratkaisu?
Hän todella siis vaikea ihminen. Lupailee asioita mitä ei ole aikomustakaan toteuttaa, kuulemma mielyttääkseen minua. Ei edes itse halua mitään romanttista rakkautta, vaan kaveripohjalta välillä seksiä. Loukkaantuu kun kerron omista tarpeistani. Tunneyhteys on jollain tapaa puuttunut aina. Ihan siis tosi paljon sellaista ymmärryksen puutetta jne.
Kommentit (24)
Hanki selkäranka ja itsekunnioitus. Itse en edes katso tuollaisia miehiä päin.
Mieheni polttavat pierut kurahtelivat suuhuni kovalla paineella ja pitkäkestoisesti. Samalla ripuli roiskui suuhuni. Suuni on aivan tulessa ja täynnä ripulia vaikka nielin sitä minkä ehdin. Ihana kokemus silti! Tahdon lisää!
Ap
Jos mies on töissä. Ota vapaa päivä itselle samalle päivälle ja pakkaa kamasi ja häivy
Kerjämällä ja vaatimalla romantista rakkautta et saa. Teillä on eriläinen libido. Jos ei ole lapsia, ero jos haluat, jos on lapsia, en suosittele.
Jatkatte vaan friend with benefits suhteella, ongelma ratkaistu miehen kannalta.
Naisilla on vähän paha tapa yrittää saada mies ymmärtämään kaikkea ja näkemään se oma kanta.
Ei teidän tarvitse olla samaa mieltä ja mies on vaan itsekäs jos se sua roikottaa tossa.
Oikea rakkaus haluaa vaan onnea toiselle, se ei ole omistussuhde vaan perustuu vapaaehtoisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä miehen mielipiteillä on jos sä olet päättänyt erota? Sä eroat ja mies tehköön mitä haluaa.
Pelkään että mies alkaa hankalaksi. Meillä myös talo ja lapsia. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jatkatte vaan friend with benefits suhteella, ongelma ratkaistu miehen kannalta.
Meillä ei ole koskaan ollut muuta. Nykyään ei ole enää seksiä, koska koin että omia tarpeitani ei koskaan tyydytetty. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on vähän paha tapa yrittää saada mies ymmärtämään kaikkea ja näkemään se oma kanta.
Ei teidän tarvitse olla samaa mieltä ja mies on vaan itsekäs jos se sua roikottaa tossa.
Oikea rakkaus haluaa vaan onnea toiselle, se ei ole omistussuhde vaan perustuu vapaaehtoisuuteen.
Niinhän se on. Tottakai voin vaan erota, mutta jotenkin haluaisin että voitaisiin siitä yhdessä aikuisina sopia etenkin kun on ne lapset.
Miksi joku haluaa olla jonkun kanssa joka on avoimesti kertonut olevansa onneton? Minun tarpeet eivät suhteessa täyty, vaikka olen miehelle niistä myös avoimesti kertonut. Hän saanut minut kokemaan itseni jollain tapaa vialliseksi kun on ylipäänsä olemassa tarpeita ja kokee sen loukkauksena kun hän ei täytä niitä tarpeita (vaikka ei siis tekisi miltään sen eteen). Hankala tilanne. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä miehen mielipiteillä on jos sä olet päättänyt erota? Sä eroat ja mies tehköön mitä haluaa.
Miten se voi hankalaksi alkaa? Pistät eron vireille, lapsen asiat hoidetaan lastenvalvojalla, talo myyntiin ja ositus. Hanki asianajaja, jos et itse selviä asioiden hoitamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se voi hankalaksi alkaa? Pistät eron vireille, lapsen asiat hoidetaan lastenvalvojalla, talo myyntiin ja ositus. Hanki asianajaja, jos et itse selviä asioiden hoitamisesta.
Alkaa kiukutella, ei tee mitään minkään asian eteen. Siis kun hän vaan on sellainen, että tiedän että saattaa alkaa ilkeillä ja se on oikeasti aika raskasta. Pelottaa myös mitä lapsille alkaa puhua jne.
Olisi vaan ihan tosi paljon helpompaa jos mies ymmärtäisi että ero on hänellekin hyvä juttu. Välissä hän kyllä saattaa sanoa ettei enää haluakaan mitään, ja on valmis eroamaan, mutta kun asiasta haluaisin keskustella, siitä ei tule mitään. T. Ap
Lopeta jo tuo nössöily ja sen odottelu että mies jotenkin mystisesti kasvaisi henkisesti aikuiseksi. Ikävä tilanne, mutta kukaan ei tule pelastamaan ja tekemään asioita puolestasi. Joudut nyt maksamaan hintaa valinnastasi, tajusit kyllä kauan sitten ettei tuossa ole rakkaudesta kyse mutta päätit sivuuttaa tosiasiat koska et kyennyt hyväksymään niitä. Eroat ja piste, kun päätös on tehty asiat hoituvat kyllä. Ja turha ruikuttaa kun se on niin _vaikeaa_, vaikeat asiat ovat vaikeita ja silti aikuisen ihmisen on nekin hoidettava.
Kaikesta oäätellen toiveesi ettei mies alkaisi hankalaksi on turha, koska hän on näkökulmastasi hankala jo lähtökohtaisesti. Lähde suunnittelemaan eroa sillä oletuksella, että mies aikoo olla hankala. Hanki siis ensimmäisenä oikeusapua itsellesi. Se maksaa, mutta mielenrauhasi on sen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa kiukutella, ei tee mitään minkään asian eteen. Siis kun hän vaan on sellainen, että tiedän että saattaa alkaa ilkeillä ja se on oikeasti aika raskasta. Pelottaa myös mitä lapsille alkaa puhua jne.
Olisi vaan ihan tosi paljon helpompaa jos mies ymmärtäisi että ero on hänellekin hyvä juttu. Välissä hän kyllä saattaa sanoa ettei enää haluakaan mitään, ja on
Sä kuulosta tosi vässykältä. Ei ihme että ukko kävelee sun yli mennen tullen.
Käännä tämän asetelman nyt toisin päin eli ethän sinäkään halua antaa miehelle mitä hän haluaa. Eli ongelma on nyt se, että teidän halut ei kohtaa. Miehet on lopulta aika helppoja: monelle riittää normi arki ja säännöllinen seksi. Noh, naiset taas tarvitsevat siihen säännölliseen seksiin jotain käsittämätöntä tunne höttöä ja yllätyksiä suhteeseen ja vaikka mitä ilotulitusta, mutta aika harva mies siihen pystyy saatikka haluaa, sen alkuhuuman jälkeen, jonka tarkoitus on saada nainen nalkkiin.
Mikä oikeus sinulla on vaatia mieheltä asioita, kun hänkään ei saa vaatia niitä sinulta? Helpointa olisi, kun ihmiset eivät yrittäisi muuttaa toista ja hyväksyisi hänet sellaisena kuin on ja jos ei hyväksy, lusikat jakoon.
Koeta nyt sinnitellä vaan. Niin lähes kaikki parit tekevät. Eivätkä heti ole eroamassa, jos haukutaan ja halveerataan toista. Se kuuluu avioliittoon. Huomasin kyllä heti, että olet " trolli "
Ero ei TULE, vaan ihmiset päättävät erota parisuhteesta.
Mies alkaa ymmärtää, kun lopetat väännön asiasta ja elät hänen kanssaan saman katon alla niin että sulla on oma elämäsi. Et odota häneltä enää mitään ja suunnittelet omia juttuja. Odotat, että hän ottaa jossain vaiheessa eron puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole koskaan ollut muuta. Nykyään ei ole enää seksiä, koska koin että omia tarpeitani ei koskaan tyydytetty. T. Ap
Teillä on lapsia ja talo?? Ja mietit omia tarpeitasi? Entä jos miehesi on väsynyt talorakentamisesta taikka muuten ison perheen ylläpitämisestä? Anna sille ja itsellesi omaa aikaa! Älä vaadi vaan odota, jossain vaiheessa asiat korjantuu.