Mies salaa ihastuksensa?
Olen viime aikoina tajunnut, että eräs sinkkumies on ihastunut minuun jo useamman kuukauden. Hän tulee luokseni juttelemaan töissä, ja työpaikan illanvietoissa, ja puhuu iloisesti sekä erittäin paljon. Jos tilanteessa on muita, hän hiljenee. Hän puhuu lähinnä töihin liittyvistä asioista. En ollut tajunnut hänen ihastustaan, vaan pidin häntä kaverina lähinnä. Huomasin muitakin merkkejä sitten, niin ei kyse ole enää kaveruudesta. Ihmettelen, ettei hän kysy treffeille, tai kysy mitään henkilökohtaista. Ei esimerkiksi kysy perheestäni mitään. Niin tuntuu pinnalliselta jutustelu, vaikka hän puhuu paljon.
Miksi mies ei kerro tunteistaan? Tai miksi ei kysy oppiakseni tuntemaan minua? En usko olevan pelkän seksin perässä, jos on ollu monta kuukautta ihastunut. Jos on ujo, niin miten minun tulisi tehdä seuraava liike ujolle?
Kommentit (27)
Jos olet varattu, niin eiköhän syy ole siinä miksi hän ei etene.
Ainahan sinä ap voit itse olla aloitteellinen hänen suuntaan.
Tartu sepaluksesta reippaasti kiinni. Niin minäkin tein saamattoman miehen kanssa. Sitten alkoi tapahtumaan.
Hän ei kysele treffeille koska pelkää torjuntaa. Et ole antanut selviä signaaleja siitä että sinuakin kiinnostaa. Pelkkä ystävällinen jutustelu ei ole signaali.
Vierailija kirjoitti:
En ole varattu. Minua on alkanut mies kiinnostaa ja olen aiemminkin pitänyt hänen ulkonäöstä, mutta luulin hänen olevan vaan kiinnostunut ura-asioista (ja luulin, ettei naiset kiinnosta ollenkaan!), niin en osannu ottaa hänen lähestymistä ihastumisen merkkinä. Nyt olen huomannut, että hän on todellisuudessa kiinnostunut, ja itsekin olen. Hän on ilmeisesti ujo, vaikka onkin puhelias. Niin miten tulisi ujoa lähestyä, ettei koe lähentelyäni liian hämmentävänä. Onko sopivaa halata tervehdyksenä, kun näkee seuraavan kerran?
Vierailija kirjoitti:
Juokse. Hän ei osaa kertoa tunteistaan. Ei sellaisen kanssa kannata olla.
Tätä pelkään, että jos keskusteluihin ei saa tunneyhteyttä ollenkaan lopulta, jos häneen tutustun?
Vierailija kirjoitti:
Hän ei kysele treffeille koska pelkää torjuntaa. Et ole antanut selviä signaaleja siitä että sinuakin kiinnostaa. Pelkkä ystävällinen jutustelu ei ole signaali.
Tämä varmasti onkin syynä, eli pelkää torjuntaa. Asia on melko tuore kun hoksasin, mistä hänen käytöksessään on kyse.
Tätä samaa spämmäät tänne joka viikko.
Mikset itse puhu hänelle henk.koht. asioistasi, jos kerran niistä haluat keskustella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä varmasti onkin syynä, eli pelkää torjuntaa. Asia on melko tuore kun hoksasin, mistä hänen käytöksessään on kyse.
En menisi halailemaan vaan kysyisin itse kahville.
Hän saattaa myös pitää sua mukavana ihmisenä, jonka kanssa on kiva jutella ilman sen ihmeempiä tarkoitusperiä:)
Vilauta vähän tissiä ja katso mitä seuraa.
Han voi pitää sinusta ihan muuten vain ilman mitään romanttista ihastusta.
Vierailija kirjoitti:
Tätä samaa spämmäät tänne joka viikko.
Mikset itse puhu hänelle henk.koht. asioistasi, jos kerran niistä haluat keskustella?
Olen kertonut vähän taustaani, mutta hän ei ota kantaa. Hän selkeästi haluaisi kysyä lisää, mutta ei niin tee. Asia tuli ilmi eräässä keskustelun lomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En menisi halailemaan vaan kysyisin itse kahville.
Ajattelin kokeilla tervehtiä halaamalla, josta voisi edetä muuhun
Ei sun tarvitse kun tokaista "Haluan munaa" niin tilanteet lähtevät siitä sitten eskaloitumaan jos sikseen.
Vierailija kirjoitti:
Han voi pitää sinusta ihan muuten vain ilman mitään romanttista ihastusta.
Tämäkin voi olla! Mutta hän on tullu vastaan deittiapissa, pyytänyt mukaan projekteihin jne.
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tarvitse kun tokaista "Haluan munaa" niin tilanteet lähtevät siitä sitten eskaloitumaan jos sikseen.
Tämä ei välttämättä toimi ujoiden henkilöiden kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole varattu. Minua on alkanut mies kiinnostaa ja olen aiemminkin pitänyt hänen ulkonäöstä, mutta luulin hänen olevan vaan kiinnostunut ura-asioista (ja luulin, ettei naiset kiinnosta ollenkaan!), niin en osannu ottaa hänen lähestymistä ihastumisen merkkinä. Nyt olen huomannut, että hän on todellisuudessa kiinnostunut, ja itsekin olen. Hän on ilmeisesti ujo, vaikka onkin puhelias. Niin miten tulisi ujoa lähestyä, ettei koe lähentelyäni liian hämmentävänä. Onko sopivaa halata tervehdyksenä, kun näkee seuraavan kerran?
pyydä kahville tai drinkille töiden jälkeen
Juokse. Hän ei osaa kertoa tunteistaan. Ei sellaisen kanssa kannata olla.