Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurin myrkky ihmiselle: SOKERI

Vierailija
15.02.2025 |

Miten ihmiset saataisiin uskomaan, että suurin ja eräs pahimmista myrkyistä mitä suustaan voi sisään laittaa on Sokeri. Sokeri on makeaa, luo riippuvuussuhteita ja myrkyttää kehon. Tästä on paasattu lähes 10 vuotta mutta mitään muutosta ei näy kulutustottumuksissa.

Lue edes tämä: https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000001209899.html

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen sokeri on ok. Lisätystä sokerista on paljon haittaa. Ihmiset eivät vain ymmärrä sitä. Tässä eräs parhaimmista lisätyn sokerin haittojen listauksista, linkki vie Health-lehden artikkeliin:

https://www.health.com/nutrition/health-benefits-quitting-sugar?utm_cam…

Vierailija
22/24 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla loppui kaikki mystiset, vuosia vaivanneet iho- ja vatsaoireet kun lopetin sokerin syömisen.

Sama. Lopetin sokerin sylnnin tammikuussa 2023, ja olen pysynyt päätöksessäni.  Kaikki herkut jäi, ja ruoat joihin lisätty sokeria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö . Sokeri on ok kun pystyy kohtuukäytössä. Sitä on luontaisesti hedelmissä ja esim äidinmaidossa. 

Noin sanoo läs ki.   Sokerin kasvattamisen sijaan voisi kasvattaa vihanneksia.

Vierailija
24/24 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämätön laihdutuskeino. Seuraavat kolme asiaa pois ruokavaliosta: Sokeri, vaalea leipä ja maitotuotteet. Näitä ilman pärjää, eikä elimistö kärsi. Hedelmissä ym oleva sokeri on ok. Olen nyt elänyt tällä tavalla kohta 2 vuotta ja voin mainiosti. Painosta lähti 14 kg kolmessa kuukaudessa. Enemmänkin lähtisi jos viitsisi liikkua. Nyt vain arkiliikuntaa.