Jos miehellä ei rahaa ja on työttömänä, mutta on kunnollisesti elävä, niin voiko silloin saada naisen joka myös kunnollinen eikä ryyppää jne
Eli voiko kunnollisesti elävä köyhä ja työtön mies saada naisen joka myös on kunnollinen eikä ryyppää, käytä huumeita, ole väkivaltainen jne...Ja joka pitää huolta itsestään myös kuten mieskin?
Kommentit (61)
Työttömällä pitää olla työhistoriaa, koulutus ja elämä järjestyksessä.
Elämäntapatyöttömyys tekee kelpaamattomaksi, ellei syynä ole 100% invaliditeetti joka näkyy, jos ei muualla, niin KELA-kortissa.
Kunnollisesti elävä?
Se nyt on ihan perustaso, ei meriitti.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen mies viihtyy työttömänä. 🤮 Kuka haluaisi sellaista vetelystä katsella. Veikkaan ettei kukaan.
Tässä pitää erottaa työtön ja vapaaehtoisesti työelämän ulkopuolella oleva. Jos työtön ei edes halua työtä ja etsi sitä ja nostaa etuuksia, niin se on moraalisesti väärin. Mutta jos on työtön hakematta etuuksia, niin se on oma valinta ja asia. Ilmeisesti hänellä on silloin varallisuutta jolla elää, ihan kuten tolla joka ei edes ilmoittaudu työttömäksi.
Mutta periaatteessa molemmat voivat viihtyä mainiosti ja heidän kalenterissa voivat olla täynnä tapahtumia ja harrastuksia.
Sillä, joka tuollaisen miehen hyväksyy, on omat kriteerinä. Usein myös varaa siihen. Todennäköisesti hekään eivät katsele sohvalla kaljaa kittaavaa valittajaa. Mutta aktiivisen miehen, jolta saavat tarvitsemansa, he voivat hyvinkin kelpuuttaa. Se mitä kukin nainen haluaa elämäänsä, on heidän oma asiansa, oli se sitten hyvä seksi, hauska seura kotona, matkoilla ja teatterissa, talonmies ja kokki, tai mitä tahansa. Mitäpä se meille kuuluu. Kateilla toki voi.
Mieheni on työtön ja sillä on rahaa. En ole siitä elättänyt eikä se ole pyytänyt rahaa minulta ikinä. Silti se vaan ostelee kaikkea kuten pleikka 5 joka maksoi 599 euroa. Osti uuden läppäriin joka maksoi 450 euroa. Venekin sillä on ja venepaikka maksaa kuulemma yli 200 euroa. Kalastusvälineitä sillä on kaappi täynnä varmaan 1000 euroa nekin maksanut. 50 tuuman tv 790 euroa maksanut. Eli työtön mieheni tienaa jostain rahaa en ole kysellyt mutta rahaa tuntuu olevan. Asumme erillään mutta olemme vuorotellen miehen tai minun luona.
Työtön ja rahaton. Nuo kaksi asiaa mitä nainen hakee miehestä.millä nainen turvaa oman tulevaisuuden kun ihan joka naisen mielestä miehen rahat on yhteisiä rahoja. Ei työttömällä ja rahattomalla miehellä ole mahdollisuutta parisuhteeseen kun eihän naiset työtöntä ja rahatonta miestä elätä kun se on miesten tehtävä elättää nainen että nainen voi jättäytyä pois työelämästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä mä on olen itse miettinyt.
Eli jos mies on työtön ja matalasti koulutettu mutta miehellä on rahaa vaikka 10 miljoonaa euroa onnistuneiden yrityskauppojen johdosta tai perinnön takia niin miten naiset siihen suhtautuu? Naiset usein arvostavat miehiä jotka on koulutettuja ja työskentelee hyvässä statustyössä koska he tienaavat hyvin.
Et ole miettinyt samaa kuin ap koska ap kertoi, että hänellä ei ole rahaa.
Mä en ainakaan juokse rahan perässä, mutta en kyllä huolisi myöskään rahatonta työtöntä miestä. En enää. Kerran sellaisen kanssa seurustelin ja se oli silloin ok koska olin itse pienituloinen opiskelija. Ei ollut kummallakaan varaa mihinkään erikoiseen. Nykyään olen yli 40v, täysipäiväisessä työssä ja haluan tehdä myös asioita jotka maksaa. En etsi mitään miljonääriä vaan tavallinen duunarikin käy. Du
No jos yhtään lohduttaa niin et sinä toimivaa parisuhdetta saa aikaiseksi kun noin vahvasti sanot että kaikki on mentävä niin kuin sinä haluat ja määrittelet. Mikään ihmissuhde ei toimi noin että toinen osapuoli on diktaattori joka määrittelee kaiken ja vaatii toista joustamaan omista periaatteista mutta kuten sinä toinen ei ole valmis joustamaan mistään. Ei voi vaatia toisia joustamaan periaatteistaan jos ei ole itse valmis joustamaan omista periaatteista
Voi saada jos on tarpeeksi komea ja karismaattinen.
Jos työyön on rahaton niin sitten työttömän elämä on aika huonolla tolalla eikä työttömän kannata seurustelusta haaveilla edes naisen kanssa. Olen työtön ja saan laskut maksettua ja ruuan ostettua. Säästöön jää rahaa myös koska en tuhalaa rahaa tavaroihin mitä en tarvii.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun työttömän reppanan joo. Vakka ja kansi. Kaksi loiseläjää yhdessä 🥰
Tämä. Miksi nämä miehet aina kuvittelevat, että heillä on oikeus tasoaan huomattavasti parempiin naisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkun työttömän reppanan joo. Vakka ja kansi. Kaksi loiseläjää yhdessä 🥰
Tämä. Miksi nämä miehet aina kuvittelevat, että heillä on oikeus tasoaan huomattavasti parempiin naisiin?
Jatkuvasti tällä palstalla miehet ulisevat, miten naisten tulee laskea tasoaan. Se ei ilmeisesti koske heitä itseään. Miesten mielestä kaikilla miehillä on oikeus nuoreen kauniiseen, hoikkaan työssäkäyvään ja koulutettuun naiseen ihan vaan sen perusteella että ne on miehiä.
no kyllä tulet löytämään vielä naisen vaikka olisit työtön. Toi työttömyyskin on sellanen seikka, että jossai vaiheessa oletkin töissä etkä enää työtön.
tuntuu että moni täällä arvostaa sitä rahaa/työtä tai jotain muuta siinä parisuhteessa, kuin sitä ihmistä, joka voi olla todella hyvä ja välittävä ja rakastava.
Eikö muka suhteet teillä muodosta yleensä pikkuhiljaa ja sit jossain kohtaa aletaan miettimään noita muita asioita, kuten että onko sillä töitä ja mitä tekee työkseen ja paljonko saa palkkaa ym..
itse olen onnistunut löytämään naisen vaikka en ole juuri koskaan tehnyt ""kunnon töitä". Olen siis kesätöitä tehnyt aina silloin tällöin kun olen saanut niitä. Mutta täällä palstalla on aika turha kysellä mitään vinkkejä mihinkään parisuhteeseen liittyen, koska kukaan ei pysty sua auttamaan siinä, kuin sinä itse.
Ps. ja on se mahdollista löytää nainen vaikka olisit työtön. kuluta aikasi vaikka mielummin liikuntaan ja pidä mieli kirkkaana. kyllä se rakkaus vielä löytyy.
Toimeentulotukeen tulee työvelvoite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä mä on olen itse miettinyt.
Eli jos mies on työtön ja matalasti koulutettu mutta miehellä on rahaa vaikka 10 miljoonaa euroa onnistuneiden yrityskauppojen johdosta tai perinnön takia niin miten naiset siihen suhtautuu? Naiset usein arvostavat miehiä jotka on koulutettuja ja työskentelee hyvässä statustyössä koska he tienaavat hyvin.
Et ole miettinyt samaa kuin ap koska ap kertoi, että hänellä ei ole rahaa.
Mä en ainakaan juokse rahan perässä, mutta en kyllä huolisi myöskään rahatonta työtöntä miestä. En enää. Kerran sellaisen kanssa seurustelin ja se oli silloin ok koska olin itse pienituloinen opiskelija. Ei ollut kummallakaan varaa mihinkään erikoiseen. Nykyään olen yli 40v, täysipäiväisessä työssä ja haluan tehdä myös asioita jotka maksaa. En etsi mitää
Missä mä kirjoitin, että mä määrään kaikesta enkä jousta yhtään? Tuo oli kyllä ihan sun omaa kuvitelmaa.
Pointti on löytää sellainen ihminen jonka kanssa jakaa samat arvot, toiveet jne. Työtön ja rahaton ei ole mulle sellainen ihminen. Sori nyt vain. En edes etsi ketään vaan tulee vastaan jos tulee. Ei naisilla yleensä ole paniikki löytää aina uusi mies toisin kuin miesten pitäisi aina löytää heti joku uusi nainen eikä osata olla yksin.
jos sää oot se sama kaveri joka täällä aina sössöttää niin eikö tähän rehelliseen työttömänä oloon liittynyt pimeät duunit
Aika paljon vaatimuksia.
Jos asut naisen kanssa joka tienaa, saatkohan rahaa kelasta?
Teetkö kaikki kotityöt, peset myös naisen pyykit, siivoat, leivot, kokkaat?
Et. Haluat että nainen treenaa, tekee kotityöt ja on patja.
Mitä tuollaisella miehellä tekee?
Vastaus: heittää vesilintua.
Vierailija kirjoitti:
Jos on komea ja osaa laittaa ruokaa, niin kyllä. Jos mies on komea ja huumorintajuinen, niin millään muulla ei ole väliä. Näin minulle on vauvapalstalla kerrottu. Jos taas mies ei ole komea, niin sitten työttömyys on ongelma.
Miehen työttömyys on ongelma vain, jos mies ei ole komea ja hyvä puhumaan.
Entäs jos he ovat yhdessä koska rakastavat toisiaan?