Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksihalut ei kohtaa

Vierailija
15.02.2025 |

Minulla on todella hyvä parisuhde. Kaikilla muilla alueilla, paitsi seksissä. Mies ei halua mitään muuta kuin tavallista muna pilluun seksiä. Olen yrittäny ehdottaa erilaisia juttuja niin kaikesta kauhistuu ja kokee, että painostan, vaikka vaan pyydän, että "voitaisko kokeilla". Viimeisimpänä sanoin, että haluaisin kokeilla saataisko mut sqruittaamaan sormin, koska sqruittaan seksilelun kanssa. Aivan kauhistus oli tämäkin pyyntö! Meidän halujen määrä ei kohtaa, eikä seksin laatu.

Olen niin surullinen. Rakastan häntä enemmän, kuin olen rakastanut ketään ja meillä kohtaa elämässä kaikki muu. Mutta samalla olen jatkuvasti pahalla tuulella, koska en saa koskaan sellaista seksiä, mitä haluaisin. Tuntuu, että kituan hiljalleen ja samalla tuntuu, että sydän revitään rinnasta eroajatuksella :(

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle: Rakastat miestäsi nyt, mutta vähitellen vuosien kuluessa ensin harmistut lisää, sitten ärsyynnyt - ja lopuksi katkeroidut. Ja lähes vihata pihtaavaa mieltäsi. Ero onkin sitten aika helppo päätös.

Nainen49

Vierailija
42/56 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista😥 mistä lue mies estoisuutensa saanut. Onko kotikasvatusta ja lapsuuden peruja vai onko vaan persoonallisuus tuollainen. Voimia🙏 traaginen tilanne, jossa ei liene löydettävissä helppoa ulospääsyä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista😥 mistä lue mies estoisuutensa saanut. Onko kotikasvatusta ja lapsuuden peruja vai onko vaan persoonallisuus tuollainen. Voimia🙏 traaginen tilanne, jossa ei liene löydettävissä helppoa ulospääsyä 

Varmaan uskovaiset vanhemmat kasvattaneet kieroon.

Vierailija
44/56 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten nainen päättää minkään seksiä ja kuinka usein suhteessa on. Suhteen alussa sanotaan, että ei pihdata. Kymmenen vuoden kuluttua seksiä ei  ole. Mies on sika, jos pihtaa. Nainen pitää oikeuksistaan kiinni, jos toimii samoin. 

Vierailija
45/56 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niin sama tilanne! En tiedä mitä pitäisi tehdä. Surettaa, harmittaa ja kaduttaa kun näin ehdin rakastumaan. Olihan siitä puhetta, että hänellä suhteet loppuu aina alkuhuuman jälkeen. Ja sitä kun yhdessä pohdittiin, että mistä voisi johtua, niin mainitsi ettei hänelle ole seksi iso asia. Ihmettelin silloin, tajuan nyt. 

N36

Vierailija
46/56 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten nainen päättää minkään seksiä ja kuinka usein suhteessa on. Suhteen alussa sanotaan, että ei pihdata. Kymmenen vuoden kuluttua seksiä ei  ole. Mies on sika, jos pihtaa. Nainen pitää oikeuksistaan kiinni, jos toimii samoin. 

TÄMÄ!! juuri noin on käynyt..

taas kerran niinkuin monelle muullekkin miehelle näköjään.

miehen pitää kuitenkin olla ja tehdä kaikki suhteen/naisensa eteen niinkuin ennenkin kun oli vielä seksiä..se ei saa muuttua tai on naiselta helvetti irti! mutta mies saa olla ilman seksiä ja läheisyyttä jne...

lompakkokin kyllä kelpaa..mutta auta armias kun lopetatkin kaiken ja avustamisen + rupeat pistämään vastaan niin johan erolla uhkaillaan...ja erohan tässä nyt on jo tulossa.

kaikki lupaukset on petetty lopulta..

Vierailija
47/56 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies myös sanoi, että kun en häpeä tai nolostele mitään. Eikö hitto kaikki toivo kumppanikseen naista, joka ei häpeä ja nolostele kertoa, mitä haluaa ja mistä tykkää?

-ap

KYLLÄ!! miehenä toivon juuri tuota ja alkuun kaikki onnistuikin+olikin

ja tehtiinkin mutta nyt avovaimon vaihdevuodet ja pihtaus tappoi kaiken myös rakkauden ja suhteen..ja joo miehenä tein myös lähes kaiken suhteen eteen

Vaihdevuodet on jokaisella naisella väistämättä edessä, siitä on naista turha syyllistää. Paljon merkitsee suhteen jatkon kannalta miehen kärsivällisyys siinä kohtaa kun oireet ovat pahimmillaan.

Hormonit. Näihin voi nainen kai aina vedota - eli muuten kyllä olisi seksiä, mutta...

Voisiko myös mies vastaav

Ei hormonit ole mikään tekosyy. Kyllähän miehelläkin testot vähenee ja on haluttomuutta. Ilkeää syyttää toista pihtaamisesta jos ei vain ole halua. Kamalaahan se seksi on jos ei tippaakaan halua. 

Vierailija
48/56 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mies muuttuu myös kymmenen vuoden aikana. Eikä välttämättä positiiviseen suuntaan. 

Vierailija
49/56 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on sama homma naisen kanssa. Menimme nuorena naimisiin ja päätimme että harrastamme seksiä ennen ku ollaan naimisissa. Ennen naimisiin menoa ymmärsin, että vaimoni on hyvinkin halukas.

Naimisissa sitten selvisi, että haluja on kerran kuussa ja nekin on perus lähäriä, missä mies tekee kaiken. Suuseksiä ei halua antaa vaan sanoo avoimesti kuinka etovaa se on.

Minä taas olen aivan päinvastainen halujen ja seksin suhteen. Antaa hän minulle kyllä lähes aina kun haluan, mutta haluja ei enää paljoa ole kun näkee että toinen enimmäkseen odottaa että homma on ohi. Jännä juttu on se, että tällaiseenkin tottuu jollain tavalla.

Rakastan häntä silti ja olen kieltäytynyt aina, kun minua on houkuteltu seksiin muiden kanssa. Kai se nuorena annettu lupaus on kantanut noissa tilanteissa. 

Vierailija
50/56 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nainen on aina halunnut selvästi vähemmän seksiä ja ollut estoinen. Minulla on matkan varrella ollut useampi rakastajatar ja satunnaista seuraa. Ilmoitin vaimolleni jossain vaiheessa, että minulla on seksiä joko kotona tai muualla, hän saa päättää. Tähän hän totesi, että sitten hänkin saa panna muiden kanssa. Nyt minulla on vakio seksikumppani. 

Vierailija
51/56 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa miesten maailmaan. Nyt tiedät, miltä valtaosasta halukkaista miehistä oikein tuntuu.

Minullakin on ollut tällainen mies, joka pihtasi. Perusteluna, että kun aiemmissa suhteissa naiset pihtasivat, niin nyt hän kostaa sen minulle. Koska minähän tietysti olen vastuussa sitä, että hän on ollut suhteessa haluttomien naisten kanssa, vaikka itse olen ollut koko nuoruuden puutteessa.

Eivät miehet tahdo halukasta naista. He tahtovat naisen, joka suostuu aina kun heitä haluttaa.

Jos nainen ei suostu, on pihtari. Jos nainen tekee aloitteita, on nymfomaani.

Tervetuloa naisten maailmaan, jossa saat orkun kun sen itse aiheutat. 

Vierailija
52/56 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa miesten maailmaan. Nyt tiedät, miltä valtaosasta halukkaista miehistä oikein tuntuu.

Minullakin on ollut tällainen mies, joka pihtasi. Perusteluna, että kun aiemmissa suhteissa naiset pihtasivat, niin nyt hän kostaa sen minulle. Koska minähän tietysti olen vastuussa sitä, että hän on ollut suhteessa haluttomien naisten kanssa, vaikka itse olen ollut koko nuoruuden puutteessa.

Eivät miehet tahdo halukasta naista. He tahtovat naisen, joka suostuu aina kun heitä haluttaa.

Ex-miehesi valehteli. Oli itse se joka pihtasi. Kukaan viriili mies ei kieltäydy pillun saamisesta ja keksi mitään verukkeita olla puutteessa. Ei kukaan. Niin tyhmä olekaan.

Vierailija
53/56 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-miehesi valehteli. Oli itse se joka pihtasi. Kukaan viriili mies ei kieltäydy pillun saamisesta ja keksi mitään verukkeita olla puutteessa

Totaalipihtareiden lisäksi ovulaatiopihtareita on miehissä myös todella paljon. Mikä vain syy kelpaa, että ei tarvitse silloin panna, vaikka ehkäisy kunnossa. 

Koska edelleenkin miehet eivät halua aloitteellista tai halukasta naista, vaan naisen joka suostuu aina kun mies haluaa.

Ja mies saa naisen kanssa yhdynnässä, nainen saa yksin kun hoitaa itsensä. 

Vierailija
54/56 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko ikää keskustelun aloittaneella?

Vierailija
55/56 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se käytännössä menee, että se joka vähemmän haluaa päättää kuinka usein seksiä on, oli nainen tai mies. Onko sillä sitten merkitystä että kumpi se useammin on,  yhdessä suhteessa kun on vain kaksi ihmistä.

Syyllistäminen ei auta kumpaankaan suuntaan, vaan molemmin puolin täytyy miettiä miten paljon on omista tarpeistaan valmis joustamaan toisen hyväksi, ja mikä olisi se ratkaisu jolla parisuhdetta voidaan jatkaa niin että se toimii molemmille, vai voidaanko.

Vierailija
56/56 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meillä on sama homma naisen kanssa. Menimme nuorena naimisiin ja päätimme että harrastamme seksiä ennen ku ollaan naimisissa. Ennen naimisiin menoa ymmärsin, että vaimoni on hyvinkin halukas.

Naimisissa sitten selvisi, että haluja on kerran kuussa ja nekin on perus lähäriä, missä mies tekee kaiken. Suuseksiä ei halua antaa vaan sanoo avoimesti kuinka etovaa se on.

Minä taas olen aivan päinvastainen halujen ja seksin suhteen. Antaa hän minulle kyllä lähes aina kun haluan, mutta haluja ei enää paljoa ole kun näkee että toinen enimmäkseen odottaa että homma on ohi. Jännä juttu on se, että tällaiseenkin tottuu jollain tavalla.

Rakastan häntä silti ja olen kieltäytynyt aina, kun minua on houkuteltu seksiin muiden kanssa. Kai se nuorena annettu lupaus on kantanut noissa tilanteissa. 

Piilohomo houkkutellut sinut kulissiliittoon. Normaalia heteromiestä kiinnostaa pillu kaikissa muodoissa.