Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksihalut ei kohtaa

Vierailija
15.02.2025 |

Minulla on todella hyvä parisuhde. Kaikilla muilla alueilla, paitsi seksissä. Mies ei halua mitään muuta kuin tavallista muna pilluun seksiä. Olen yrittäny ehdottaa erilaisia juttuja niin kaikesta kauhistuu ja kokee, että painostan, vaikka vaan pyydän, että "voitaisko kokeilla". Viimeisimpänä sanoin, että haluaisin kokeilla saataisko mut sqruittaamaan sormin, koska sqruittaan seksilelun kanssa. Aivan kauhistus oli tämäkin pyyntö! Meidän halujen määrä ei kohtaa, eikä seksin laatu.

Olen niin surullinen. Rakastan häntä enemmän, kuin olen rakastanut ketään ja meillä kohtaa elämässä kaikki muu. Mutta samalla olen jatkuvasti pahalla tuulella, koska en saa koskaan sellaista seksiä, mitä haluaisin. Tuntuu, että kituan hiljalleen ja samalla tuntuu, että sydän revitään rinnasta eroajatuksella :(

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies myös sanoi, että kun en häpeä tai nolostele mitään. Eikö hitto kaikki toivo kumppanikseen naista, joka ei häpeä ja nolostele kertoa, mitä haluaa ja mistä tykkää?

-ap

Vierailija
2/56 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies myös sanoi, että kun en häpeä tai nolostele mitään. Eikö hitto kaikki toivo kumppanikseen naista, joka ei häpeä ja nolostele kertoa, mitä haluaa ja mistä tykkää?

-ap

Kyllä toivoo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde perustuu seksiin. Rakastaa voi toki muutenkin, niinkuin vaikka rakastaa sisaruksia,äitiä, tai kavereita. Ei toimi pidemmän päälle. Jos jatkatte, ero tulee myöhemmin, ja on kaksi katkeraa ihmistä. Tee palvelus molemmille nyt.

M46

Vierailija
4/56 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Älä häpeä sitä kun toiveita ei kohdata, vaan nosta se mirri pöydälle ja kerro miehelle alusta loppuun mikä tilanne on. Se on sun elämän lisäksi sen elämä, ne ei ole samanlaisia, mutta molemmat kärsii jos toinen on tyytymätön tai ette pysty keskustelemaan. Avaa suusi nyt kun olette siinä vielä yhdessä.

Vierailija
5/56 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde perustuu seksiin. Rakastaa voi toki muutenkin, niinkuin vaikka rakastaa sisaruksia,äitiä, tai kavereita. Ei toimi pidemmän päälle. Jos jatkatte, ero tulee myöhemmin, ja on kaksi katkeraa ihmistä. Tee palvelus molemmille nyt.

M46

Se onkin niin riipaisevaa, että mä rakastan ja haluan häntä. En vaan koe saavani vastakaikua, kun toiselle riittää niin paljon vähempi. Hänkin väittää kovasti minua edelleen haluavansa, mutta hänelle riittää, kun saa tavallista seksiä kerran tai pari viikossa. Mä kaipaisin vaihtelua ja rietasta seksiä.

Vierailija
6/56 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimi nainen, en sinuna hylkäisi parhaita seksivuosia ainakaan puhumattomuuteen. Tai jos tilanne ei sillä ratkea, niin katsele toisaalta.

Vierailija
7/56 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Älä häpeä sitä kun toiveita ei kohdata, vaan nosta se mirri pöydälle ja kerro miehelle alusta loppuun mikä tilanne on. Se on sun elämän lisäksi sen elämä, ne ei ole samanlaisia, mutta molemmat kärsii jos toinen on tyytymätön tai ette pysty keskustelemaan. Avaa suusi nyt kun olette siinä vielä yhdessä.

Eilen viimeksi näistä puhuttu ja sanoin (ja olen sanonut), että olen onneton ja surullinen. Mies on sen huomannut. Käskee laittaa asiat vaakakuppiin, että mikä on parisuhteessa ja elämässä tärkeää. Sanoin, että kyllä seksi on mulle yksi isoimmista asioista parisuhteessa. Hänelle ei ole niin tärkeää plus hän saa nyt kaiken, mitä haluaa. Ei kaipaa muuta/muunlaista seksiä vaan hänellä on kaikki hyvin. Olen yrittänyt kysyä, missä asioissa voisi tulla mua vastaan. Voisko jeesata hoitelee mut vaikka lelulla, jos ei itse halua? Koska onhan se nyt aivan paskaa lähteä mun johonki vessaan runkkaamaan "salaa". Voisko sitoa mun silmät ja antaa suuseksiä? Voisiko edes yrittää saada mut sqruittaamaan? (tää oli musta aivan uskomatonta, koska selitin hänelle lukeneeni, miten se sormilla onnistuu ja ajattelin, että hän olisi silleen "jeejee, kokeillaan" niin ei. Hän oli aivan että mitä hittoa nyt taas). Kun nuo mun pyynnöt ei ole minun mielestä ollut mitään älyttömiä pervoiluja edes! 

Vierailija
8/56 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaatia ainakin suuseksiä. Ei arjesta tule pidemmän päälle mitään jos puutteessa joutuu toisen vieressä nukkumaan. Nimimerkillä on kokemusta.

Ja sekin että kerro se että jos hänellä ei ole intoa toteuttaa sinun toiveita, niin se sattuu pahasti. Hän ei ehkä ymmärrä sitä vielä, sun pitää kertoa ja näyttää miten tympeää se on jos kumppani ei innostu tekemään toiselle hyvää.

Vierailija
9/56 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vaatia ainakin suuseksiä. Ei arjesta tule pidemmän päälle mitään jos puutteessa joutuu toisen vieressä nukkumaan. Nimimerkillä on kokemusta.

Ja sekin että kerro se että jos hänellä ei ole intoa toteuttaa sinun toiveita, niin se sattuu pahasti. Hän ei ehkä ymmärrä sitä vielä, sun pitää kertoa ja näyttää miten tympeää se on jos kumppani ei innostu tekemään toiselle hyvää.

Olen suuseksiä pyytänyt (ajattelen ettei toiselta voi oikein vaatia asioita). Hän ei sitä kauhean usein ala itse tehdä, jos en pyydä ja silloinkin se saattaa unohtua. Olen kysynyt eikö hän tykkää antaa sitä, maistunko pahalle tai onko jotain muuta syytä, mutta ei kuulema ole ja hän tykkää antaa sitä. Mutta sanoista tekoihin on aika pitkä matka... Ja olen sanonut, että musta tää tilanne tuntuu tosi pahalta. Mutta hänestä en kunnioita hänen rajojaan pyytämällä asioita. Meidän rajat tuntuu olevan tosi kaukana toisistamme. 

Vierailija
10/56 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas saa antaa suuseksiä vaimolle.

Ehkä pari kertaa vuodessa.

Itse saan sitä harvakseltaan , kun tarpeeksi kinuan.

Vierailija
11/56 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kestät tilanteen? Mietitkö koskaan, että sinulta menee elämästä paljon ohi tämän takia? 

Vierailija
12/56 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kestät tilanteen? Mietitkö koskaan, että sinulta menee elämästä paljon ohi tämän takia? 

Kyllähän se harmittaa.

On tullut ajateltua lapsia ja kokonaisuutta.

Täytyis varmaan taas käydä asiasta keskustelua.

Eihän se erokaan nyt täysin poissuljettu vaihtoehto ole.

Vierailija
13/56 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaa auttaa tai antaa vinkkiä. Olen itse nimittäin miehen kanssa vähän samassa tilanteessa ja ollut siis jo vuosikausia. Pikkuhiljaa olen alkanut tottumaan jo. Hän on minulle myös äärimmäisen rakas ja paras kumppani ikinä. Tänne varmaan tulee paljon eroamisehdotuksia aloittajalle, mutta kun paras, rakastava ja turvallinen suhde on paljon muutakin kuin seksi. Asia ei ole niin yksinkertainen ratkaista. Ei pelkkä hyvä seksi pidä ihmisiä yhdessä.

Pitäisin itse esimerkiksi vähän kinkymmästä jutuista, roolinvaihdosta ja leluista ym. Perusleluja onkin mutta haluaisin miehellekin kokeilla eri miesten leluja mutta kaikki on hui kauhistus. Kyllä hän minun mieliksi kokeilee asioita, mutta loppupeleissä tuntuu että ainut mikä häntä sytyttää on perus vanilja eikä hän ikinä pyydä tai ehdota oikeastaan edes mitään uutta.

Tämä on minulle uutta, koska edelliset kumppanit ovat olleet aina innoissaan kun on ehdottanut juttuja, olleet niissä mukana ja nauttineet monipuolisesti seksistä. Ehkä se monipuolisuuden puute onkin se joka välillä masentaa. Mutta ihmistä kun ei voi pakottaa tykkäämään asioista. 

Vierailija
14/56 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on yliarvostettua

Vierailija
15/56 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin fantasioimaan ap:n squirtti jutuista.

Että saisin maata alapuolella , siten että ap olisi hajareisin kasvojeni yllä.

Ja hoitelisi itsensä niin , että nesteet valuisi suuhuni.

Huh , kuumaa.

Vierailija
16/56 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän samaa mutta oon saanut vähän miestä nyt lämpiään. Silti kyllä tuntuu että tuskin samaan tilaan tullaan pääsemään. Käyn ite seksuaaliterapiassa. Mies ei halua osallistua. Se terapia tuo vähän uutta näkökulmaa mutta ei oo mikään vastaus. Lähinnä keksitään mulle tapoja miten saan ite seksuaalista tyydytystä tehtyä. Paremmin toimis jos kumpikin olisi mukana. Kyllä muakin ahdistaa kun tuntuu että jotain oleellista jää vajaaksi elämässä. Mut kun rakastaa tosi paljon eikä todellakaan halua eroa tämän takia pitkästä liitosta. 

Vierailija
17/56 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aloitus voisi olla minun kirjoittamani - mutta sukupuolet toisinpäin!

Vaimolleni riittää hyvä parisuhdeseksi lähärissä 1-2 kertaa viikossa, hän sanoo siitä nauttivansa ja varmasti puhuu totta. Itse kuitenkin haluaisin vähän vaihtelua ja riettaampaakin menoa. Olen usein ottanut asian puheeksi mielestäni hyvin kohteliaasti ja nätisti tyyliin "minusta tuntuisi hyvältä...", "olisi tosi ihana joskus kanssasi kokeilla...". Ei mitään vaikutusta - tai korkeintaan vaimoni ilmoitus siitä, ettei hän pidä siitä, että "esitän hänelle vaatimuksia". Tai sitten tokaisu, että "hän ei näköjään riitä minulle", mistä sitten seurauksena useamman viikon seksittömyys.

Mielelläni kuulisin neuvoja - varsinkin naisilta.

M44

Vierailija
18/56 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein osaa auttaa tai antaa vinkkiä. Olen itse nimittäin miehen kanssa vähän samassa tilanteessa ja ollut siis jo vuosikausia. Pikkuhiljaa olen alkanut tottumaan jo. Hän on minulle myös äärimmäisen rakas ja paras kumppani ikinä. Tänne varmaan tulee paljon eroamisehdotuksia aloittajalle, mutta kun paras, rakastava ja turvallinen suhde on paljon muutakin kuin seksi. Asia ei ole niin yksinkertainen ratkaista. Ei pelkkä hyvä seksi pidä ihmisiä yhdessä.

Pitäisin itse esimerkiksi vähän kinkymmästä jutuista, roolinvaihdosta ja leluista ym. Perusleluja onkin mutta haluaisin miehellekin kokeilla eri miesten leluja mutta kaikki on hui kauhistus. Kyllä hän minun mieliksi kokeilee asioita, mutta loppupeleissä tuntuu että ainut mikä häntä sytyttää on perus vanilja eikä hän ikinä pyydä tai ehdota oikeastaan edes mitään uutta.

Tämä on minulle uutta, koska edelliset kumppanit ovat olleet aina innoissaan kun on ehdottanut juttuja, olleet

Juuri tämä, että parisuhde on niin paljon muutakin. Olen itkenyt eilisestä asti, koska en halua erota. Mutta en halua myöskään tyytyä tähän. Olen yrittänyt tosi paljon, mutta en vaan pysty ja olen kiukkuinen koko ajan. Minun kaikki entiset kumppanit on olleet seksuaalisesti aktiivisia ja kokeilunhaluisia. Tää tilanne on mulle aivan uusi. Olen miettinyt, että jos vaan kävisin muualla hakemassa erilaista seksiä ja tulisin tyytyväisenä kotiin. Mutta en oikeasti halua sitäkään :( en halua elää valehdellen. 

Vierailija
19/56 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän samaa mutta oon saanut vähän miestä nyt lämpiään. Silti kyllä tuntuu että tuskin samaan tilaan tullaan pääsemään. Käyn ite seksuaaliterapiassa. Mies ei halua osallistua. Se terapia tuo vähän uutta näkökulmaa mutta ei oo mikään vastaus. Lähinnä keksitään mulle tapoja miten saan ite seksuaalista tyydytystä tehtyä. Paremmin toimis jos kumpikin olisi mukana. Kyllä muakin ahdistaa kun tuntuu että jotain oleellista jää vajaaksi elämässä. Mut kun rakastaa tosi paljon eikä todellakaan halua eroa tämän takia pitkästä liitosta. 

Mietin, jos vielä yrittäisi seksuaaliterapiaa. Mies kyllä lähtisi mukaan.

Luin meidän vanhoja viestejä parisuhteen alusta ja onhan hän ollut erilainen. Halukas ja mm. Tuosta sqruittaamisesta on silloin puhuttu ja hän on ollut ihan innoissaan. Mitä näiden vuosien aikana oikein on tapahtunut, en ymmärrä :(

Vierailija
20/56 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo aloitus voisi olla minun kirjoittamani - mutta sukupuolet toisinpäin!

Vaimolleni riittää hyvä parisuhdeseksi lähärissä 1-2 kertaa viikossa, hän sanoo siitä nauttivansa ja varmasti puhuu totta. Itse kuitenkin haluaisin vähän vaihtelua ja riettaampaakin menoa. Olen usein ottanut asian puheeksi mielestäni hyvin kohteliaasti ja nätisti tyyliin "minusta tuntuisi hyvältä...", "olisi tosi ihana joskus kanssasi kokeilla...". Ei mitään vaikutusta - tai korkeintaan vaimoni ilmoitus siitä, ettei hän pidä siitä, että "esitän hänelle vaatimuksia". Tai sitten tokaisu, että "hän ei näköjään riitä minulle", mistä sitten seurauksena useamman viikon seksittömyys.

Mielelläni kuulisin neuvoja - varsinkin naisilta.

M44

Osaisinpa auttaa. Samassa veneessä ollaan näköjään!

-ap