Seksihalut ei kohtaa
Minulla on todella hyvä parisuhde. Kaikilla muilla alueilla, paitsi seksissä. Mies ei halua mitään muuta kuin tavallista muna pilluun seksiä. Olen yrittäny ehdottaa erilaisia juttuja niin kaikesta kauhistuu ja kokee, että painostan, vaikka vaan pyydän, että "voitaisko kokeilla". Viimeisimpänä sanoin, että haluaisin kokeilla saataisko mut sqruittaamaan sormin, koska sqruittaan seksilelun kanssa. Aivan kauhistus oli tämäkin pyyntö! Meidän halujen määrä ei kohtaa, eikä seksin laatu.
Olen niin surullinen. Rakastan häntä enemmän, kuin olen rakastanut ketään ja meillä kohtaa elämässä kaikki muu. Mutta samalla olen jatkuvasti pahalla tuulella, koska en saa koskaan sellaista seksiä, mitä haluaisin. Tuntuu, että kituan hiljalleen ja samalla tuntuu, että sydän revitään rinnasta eroajatuksella :(
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Mies myös sanoi, että kun en häpeä tai nolostele mitään. Eikö hitto kaikki toivo kumppanikseen naista, joka ei häpeä ja nolostele kertoa, mitä haluaa ja mistä tykkää?
-ap
KYLLÄ!! miehenä toivon juuri tuota ja alkuun kaikki onnistuikin+olikin
ja tehtiinkin mutta nyt avovaimon vaihdevuodet ja pihtaus tappoi kaiken myös rakkauden ja suhteen..ja joo miehenä tein myös lähes kaiken suhteen eteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies myös sanoi, että kun en häpeä tai nolostele mitään. Eikö hitto kaikki toivo kumppanikseen naista, joka ei häpeä ja nolostele kertoa, mitä haluaa ja mistä tykkää?
-ap
ja tehtiinkin mutta nyt avovaimon vaihdevuodet ja pihtaus tappoi kaiken myös rakkauden ja suhteen..ja joo miehenä tein myös lähes kaiken suhteen eteen
Vaihdevuodet on jokaisella naisella väistämättä edessä, siitä on naista turha syyllistää. Paljon merkitsee suhteen jatkon kannalta miehen kärsivällisyys siinä kohtaa kun oireet ovat pahimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde perustuu seksiin. Rakastaa voi toki muutenkin, niinkuin vaikka rakastaa sisaruksia,äitiä, tai kavereita. Ei toimi pidemmän päälle. Jos jatkatte, ero tulee myöhemmin, ja on kaksi katkeraa ihmistä. Tee palvelus molemmille nyt.
M46
Juuri näin. Eroa heti. Kokemuksella voin sanoa, että ei muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Vaihdevuodet on jokaisella naisella väistämättä edessä, siitä on naista turha syyllistää. Paljon merkitsee suhteen jatkon kannalta miehen kärsivällisyys siinä kohtaa kun oireet ovat pahimmillaan.
M44 (#17/23) jatkaa.
Eihän tässä suurin osa sitä selvästi vähemmän haluavaa sukupuolta syyllistäkään! Itse ainakin toivoisin asiallisia neuvoja naisilta tilanteeseeni. Mitä siis tehdä, jos toinen parisuhteen osapuoli vaikuttaa kykenettömältä keskustelemaan seksielämään liittyvistä toiveista ja fantasioistakin - ilman, että jouduttaisiin tilanteeseen, jossa monipuolisempaa seksiä toivovaa alettaisiin syyllistää "vaatimuksia esittävänä", "painostavana" tai "toista riittämättömänä pitävänä"?
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa miesten maailmaan. Nyt tiedät, miltä valtaosasta halukkaista miehistä oikein tuntuu.
Itse olen yrittänyt olla vaipumatta katkeruuteen. Olen kuitenkin vaimolleni ehdottanut ajatuskoetta: mietipä, jos roolimme olisivat toisin päin - eli jos sinä aina joutuisit tekemään aloitteen, mutta yhdeksässä tapauksessa kymmenestä tulisit torjutuksi. Tuntisitko ehkä vähitellen itsesi turhautuneeksi, epähaluttavaksikin? Haluaisitko silloin keskustella miehesi kanssa tilanteesta? Ja mitä tekisit, jos miehesi ei asiasta haluaisi lainkaan puhua?!
Mies vm. -83
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa miesten maailmaan. Nyt tiedät, miltä valtaosasta halukkaista miehistä oikein tuntuu.
Itse olen yrittänyt olla vaipumatta katkeruuteen. Olen kuitenkin vaimolleni ehdottanut ajatuskoetta: mietipä, jos roolimme olisivat toisin päin - eli jos sinä aina joutuisit tekemään aloitteen, mutta yhdeksässä tapauksessa kymmenestä tulisit torjutuksi. Tuntisitko ehkä vähitellen itsesi turhautuneeksi, epähaluttavaksikin? Haluaisitko silloin keskustella miehesi kanssa tilanteesta? Ja mitä tekisit, jos miehesi ei asiasta haluaisi lainkaan puhua?!
Mies vm. -83
Tämä!!
Täällä vaimo taas ei halua seksiä kuin noin kaksi kertaa kuussa. 3,5 viikkoa kuusta menee ilman mitään kiinnostusta. On niin kuin sitä ei olisi edes olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ!! miesten maailma tuntuu olevan ja siihen vielä pihtaus päälle..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
ei pysty vuosia tuotakaan kestämään mitä se on nyt jatkunut ja ei mitään läheisyyttäkään saa enään niin mitä tässä enään tekee?? ei missään enään yhdessä käyty.
jonkin onnettoman halauksen joskus sain ja ehkä pusun ei edes suudelmaa...ei edes samassa sängyssä 1.5 vuoteen nukuttu
niin kerroppa se mulle että mitä mies tuossa tilanteessa tekee..
mihinkään et saa mennä kuitenkaan ei edes baariin kavereita tapaamaan ettei helvetillinen riita siitäkin ja 2 viikkoo ollaan suutuksissa jos käyt joskus..
että tällästä
M46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Hormonit. Näihin voi nainen kai aina vedota - eli muuten kyllä olisi seksiä, mutta...
Voisiko myös mies vastaavasti vedota hormoneihin - eli muuten kyllä kärsivällisyys riittäisi, mutta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Hormonit. Näihin voi nainen kai aina vedota - eli muuten kyllä olisi seksiä, mutta...
Voisiko myös mies vastaav
Sitä varten naisilla on olemassa hormonikorvaushoitoja, jos halut ja kyvyt menee vaihdevuosien tullessa ja sen jälkeen. Oma vaimo halusi haluta, joten söi noita yli 60v asti, eikä seksistä ja haluista ole ollut puutetta koskaan.
Miten voi olla muuten kaikki hyvin suhteessa ja rakastaa enemmän kuin ketään, jos mies mitätöi naisen seksuaalisuuden ja tarpeet? Itse sanoisin, että tuo pilaa jo sen koko kokonaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
-ap
Normaalit miehet kyllä. Miksi ihmeessä olet tuollainen miehentapaisen kanssa suhteessa? Menee hyvä nainen ihan hukkaan. Kyllä niitä aseksuaaleja on maailma täynnä.
Oletteko naiset miettineet onko tilanne ollut tuollainen koko suhteen ajan? Jos ei, niin miksi se mahtaa olla muuttunut? Miten olette itse kohdelleet miestä silloin kun hän on ollut se halukkaampi osapuoli?
Minulle kävi niin, että ex-vaimoni torjui minut hyvin usein eikä halunnut kokeilla mitään uutta. Pikkuhiljaa tukahdutin seksuaalisuuteni, kun ei selkäranka taipunut pettämiseenkään. Jossain vaiheessa olisi exää alkanut taas kiinnostamaan, mutta en minä enää osannut tehdä aloitteita. Olin niin tottunut siihen, että se johtaa pettymykseen. Ja kun oli tottunut olemaan ilman seksiä, niin ei kauheasti kiinnostanutkaan. Olen kuullut muiltakin miehiltä samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ja miehillä on väistämättä edessä testosteronitasojen lasku. Se näkyy niin seksihaluissa ja-kyvyissä kuin muutenkin energisyydessä ja mielialassa. Toivottavasti niistäkin muistetaan olla miestä syyllistämättä.
Älä ala kiukuttelemaan torjunnasta vaan kestä se kuin aikuinen, ei aina voi olla halukas.
Elässä ja parisuhteessa on niin paljon muutakin kuin seksi. Keskity suhteen hyviin asioihin ja omiin harrastuksiisi. Kyllä se tilanne siitä aikanaan tasottuu ja ukkoakin taas alkaa piparin laita kiinnostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä ala kiukuttelemaan torjunnasta vaan kestä se kuin aikuinen, ei aina voi olla halukas.
Elässä ja parisuhteessa on niin paljon muutakin kuin seksi. Keskity suhteen hyviin asioihin ja omiin harrastuksiisi. Kyllä se tilanne siitä aikanaan tasottuu ja ukkoakin taas alkaa piparin laita kiinnostamaan.
Typerä mielipide - et selvästikään tiedä, mistä puhut!
Jos toista ei seksi kiinnosta, voi olla kysymys siitä, ettei häntä seksi TODELLAKAAN kiinnosta. Tilanne ei "tasoitu", sillä mikään seksiin viittava toiminta ei tällaista henkilöä tule vastaisuudessakaan kiinnostamaan! Päinvastoin: hän on aina vain sitä onnellisempi, mitä vähemmän seksiä/jotain siihen viittaavaa hänen elämässään on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä mielipide - et selvästikään tiedä, mistä puhut!
Jos toista ei seksi kiinnosta, voi olla kysymys siitä, ettei häntä seksi TODELLAKAAN kiinnosta. Tilanne ei "tasoitu", sillä mikään seksiin viittava toiminta ei tällaista henkilöä tule vastaisuudessakaan kiinnostamaan! Päinvastoin: hän on aina vain sitä onnellisempi, mitä vähemmän seksiä/jotain siihen viittaavaa hänen elämässään on!
Joo,
Tällaisia ihmisiä on. Ja heidän aivoituksiaan ei seksiä rakastava kumppani voi ymmärtää. Ja tietenkin myös päinvastoin. Pattitilanne! Kumpikaan ei ole "väärässä". Kannattaa laittaa lusikat jakoon, koska ristiriitaa ei voi sovittaa.
M55