YRITTÄJÄT NEUVOJA!!!
Myynti pysätynyt kuin seinään tässä kuussa..kesäsesonkiin 3 kk
Panikoinko turhaan? yritys yli 20v vanha...näin kauheaa ei ole ollut, joudun laittamaan omaa rahaa.
En tunne muita yrittäjiä
Kyseessä yhden hengen työllistävä mini yritys.
Kommentit (73)
Miten saisin huonon olon loppumaan..
Itkuisuus, ruoka ei maistu
Huomenna taas asiakkaita palvelemaan iloisena:)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Täältä ideoita toiselta yrittäjältä (verkkokauppias)
Liity heti paikallisiin faceryhmiin ja ala laittamaan niihin julkaisuja
Laita palveluitasi/tuotteitasi myyntiin myös faceen ja toriin ja muihin myyntipaikkoihin
Mikäli valmistat jotain yritä kaikkesi saada tuotteitasi jälleenmyyntiin muuallekin kuin omaan myymälään.
Jos sinulla on nettisivut, panosta heti hakukoneoptimointiin, että palvelusi löytyy kärjestä! Hanki Google arvosteluita.
Kysy tekoälyltä jatkuvasti luovia tapoja markkinoida sekä ideoita mainoksiin
Mieti uusia tuotekategorioita, joilla voit saada lisämyyntiä
Mieti onko tuotteillesi ylipäätään kysyntää, miten voit kehittää
Onko sinulla/jollain läheisellä kyvykkyyttä perustaa verkkokauppa? Huom. Pelkällä verkkokaupalla ei tee mitään ellei siihen käytä maksullista mainontaa. Ja sanoisin, että tämä pitkän harkinnan jälkeen, vaatii rahaa, t
Olen yrittänyt myydä muita kanavia pitkin
Toria en ole kokeilut.
Työmäärä hillitön..kysytään mitat ym ja kauppaa ei juuri tule..
Kiitän asiallisista neuvoista.
Ap
Hävettää että romahdan henkisesti, onneksi koti on suht puhdas..salilla en ole käynyt viikkoon..tärisen kylmästä...olen viltin alla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hävettää että romahdan henkisesti, onneksi koti on suht puhdas..salilla en ole käynyt viikkoon..tärisen kylmästä...olen viltin alla.
Ap
Miksi elätät miestäsi? Joko olet kertonut ettet pysty enää 2700 euron vuokraa maksamaan?
Olen ollut ennen yritystä pienipalkkainen ja minua on kohdeltu huonosti.
Tästä on toki kymmeniä vuosia.
Nyt olen ehkä ihmisten mielestä liian vanha toiselle töihin.Yrittäjä kokemusta tuskin arvostetaan.
Niin ne vuosikymmenet kuluu ja olet vanha, arvoton, et osaa uudistaa yritystäsi ajantasalle.
Ulospäin näytän fiksulta terveeltä, eikä yritys ole pölyinen ajastaan jäljessä olevan näjöinen huurula.
AP
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut ennen yritystä pienipalkkainen ja minua on kohdeltu huonosti.
Tästä on toki kymmeniä vuosia.
Nyt olen ehkä ihmisten mielestä liian vanha toiselle töihin.Yrittäjä kokemusta tuskin arvostetaan.
Niin ne vuosikymmenet kuluu ja olet vanha, arvoton, et osaa uudistaa yritystäsi ajantasalle.
Ulospäin näytän fiksulta terveeltä, eikä yritys ole pölyinen ajastaan jäljessä olevan näjöinen huurula.
AP
Ei niin kalliita mekkoja enää kukaan pysty ostamaan, mitä sinä myyt. Nyt on ihmisillä tosi tiukkaa. Olethan huomannut Niina Kuhdan joka alkoi asuntomyyjäksi, opiskelee kiinteistönvälittäjäksi ja Niinatar on tavallaan nykyään hänen sivubisnes.
Vierailija kirjoitti:
Laita palveluitasi/tuotteitasi myyntiin myös faceen ja toriin ja muihin myyntipaikkoihin
Mikäli valmistat jotain yritä kaikkesi saada tuotteitasi jälleenmyyntiin muuallekin kuin omaan myymälään.
Jos sinulla on nettisivut, panosta heti hakukoneoptimointiin, että palvelusi löytyy kärjestä! Hanki Google arvosteluita.
Onko sinulla/jollain läheisellä kyvykkyyttä perustaa verkkokauppa? Huom. Pelkällä verkkokaupalla ei tee mitään ellei siihen käytä maksullista mainontaa. Ja sanoisin, että tämä pitkän harkinnan jälkeen, vaatii rahaa, t
Niim olet verkkokauppias
Minä olen ??? Kivijalkaliike..en tiedä edes miten kuvailla yritystäni...
Vuokraan kallista liiketilaa kadun varresta...
Vuokranantajat pyytävät saman kuin ennenkin
Nyt siis pitäisi avata verkkokauppa ja mainostaa...rahalla
Takaako se varmasti ettei loppu tule?
Ap
Töissä huonosti nukutun yön jälkeen.
Vatsaan sattuu
Ap
En pysty kilpailemaan halvimmalla hinnalla.
Kaffebulla mainitsi italialaiset nahkakengät.
Aikanaan kun myin kenkiä, ihmiset tuli varta vasten sovittamaan.
Kun valmistajan koko oli selvä, poistuttiin ostamatta.
Liiketilan vuokra ja alv estävät halvimman hinnan.
Ap
Niin sitä yritin nimenomaan sanoa, että verkkokauppa ei todellakaan ole välttämättä avain onneen ja yritin antaa muita vinkkejä. Paikkakuntasi yritysten sijaan kilpailet verkossa koko maailman kanssa.
t. Se verkkokauppias
Olen päättänyt antaa liikevaihdon päättää onko yritys elinkelpoinen
Annan tämän vuoden aikaa.
Alan henkisesti valmistautua lopetukseen ja tutkin työpaikkoja
Onneksi olen terve ja vahva ..
Kunhan saan sitten ruoka ja vuokrarahat.
Jos en saa enää töitä, menen kouluun.
Ap
Kiitän silti että minua ei kiusattu ketjussa,
Ehkä vertaistukea kaipaisin
Kokemuksia kun oma yritys loppuu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko ollut hiipumista nähtävissä viime vuosina tai kuukausina? Onko tullut kilpailevia yrittäjiä? Jos suunta on ollut pitempään hiipuva, kannattaa lopettaa ennenkuin menee kaikki omat rahat. Onko takeita siitä että kesäsesonki on parempi kuin kevät?
Viime vuosi oli hiukan huonompi kuin edellinen, mutta kirjanpitäjän mukaan ois ollu ihan normi vaihtelua?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin sitä yritin nimenomaan sanoa, että verkkokauppa ei todellakaan ole välttämättä avain onneen ja yritin antaa muita vinkkejä. Paikkakuntasi yritysten sijaan kilpailet verkossa koko maailman kanssa.
t. Se verkkokauppias
Kiitos että laitoit ideoita.
Mietin niitä:)
Ap
Vierailija kirjoitti:
0/5, 20 vuotta vanha yritys ja pyydät neuvoja vauva-palstalla.
2/5
samaa olet jankannut jo kuukausia silti sinulle ei ole neuvot kelvanneet peri 50e hypistely maksu karkoitat loputkin kuraa sisään tuovat asiakkaat.
Onko sinulla/jollain läheisellä kyvykkyyttä perustaa verkkokauppa? Huom. Pelkällä verkkokaupalla ei tee mitään ellei siihen käytä maksullista mainontaa. Ja sanoisin, että tämä pitkän harkinnan jälkeen, vaatii rahaa, teknistä osaamista ja paljon työtä.
Tsemppiä!!