YRITTÄJÄT NEUVOJA!!!
Myynti pysätynyt kuin seinään tässä kuussa..kesäsesonkiin 3 kk
Panikoinko turhaan? yritys yli 20v vanha...näin kauheaa ei ole ollut, joudun laittamaan omaa rahaa.
En tunne muita yrittäjiä
Kyseessä yhden hengen työllistävä mini yritys.
Kommentit (73)
Lisää mainontaa, some avuksi.
En ole yrittäjä itse mutta ollut parissa yrityksessä vastaavana.
Minun pitäisi löytää varmuus, että omien säästöjen käyttö yritykseen on hyvä idea..
En vain käsitä mitä tapahtuu?
Ap
Onko ollut hiipumista nähtävissä viime vuosina tai kuukausina? Onko tullut kilpailevia yrittäjiä? Jos suunta on ollut pitempään hiipuva, kannattaa lopettaa ennenkuin menee kaikki omat rahat. Onko takeita siitä että kesäsesonki on parempi kuin kevät?
Riippuu, mitä myyt ja miten ja mille kohderyhmälle.
Perusta kansainvälinen nettikauppa , niin ostajia löytyy muualtakin kuin Suomesta.
Itse tein aikoinaan 14 erikielistä verkkokauppa ja hyvin meni. Esim. Italiassa oli tuhansia asiakkaita.
Halpoja pohjia löytyy nykyisin joita voi itse helposti muokkailla
Vierailija kirjoitti:
Paljonko facebook mainos maksaa?
Minulla käy arkisin liikkeessä sisällä 10 ihmistä...hyvällä tuurilla niistä 5 ostaa
Mittakaava on pieni, verkkokauppaa ei ole
Seuraajia on tuhansia, muttei esim 10000..
VAIKEAA TUOTTAA SISÄLTÖÄ, pitäisi uudistua joka viikko..nyt ei rahaa ostaa uutta
Ap
Kaikki säästää nyt sen minkä voi. Suomessa huono tilanne ja maailma sekaisin.
Käytä Google adwordsiä. Se on halpa ja hyvä
Ei tietysti paljon lohduta että suunnilleen jokainen yksinyrittävä on samassa suossa. Perusta verkkokauppa ja myy sitä kautta, etenkin jos myyt tavaraa. Potentiaalinen asiakaskunta kasvaa moninkertaisesti vaikka olisit yrittäjä Helsingissä. Palvelun myyminen voi olla hankalampaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko ollut hiipumista nähtävissä viime vuosina tai kuukausina? Onko tullut kilpailevia yrittäjiä? Jos suunta on ollut pitempään hiipuva, kannattaa lopettaa ennenkuin menee kaikki omat rahat. Onko takeita siitä että kesäsesonki on parempi kuin kevät?
Ensimmäinen huono kevät.
Kesäsesonkina luulisin voivani työskentelemällä JOKA PÄIVÄ ILMAN LOMAA paikkaavani tämän kuopan.
siis ei enää lomia minulle
Ap
Tarvitsisit asiantuntevaa apua, ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla käy arkisin liikkeessä sisällä 10 ihmistä...hyvällä tuurilla niistä 5 ostaa
VAIKEAA TUOTTAA SISÄLTÖÄ, pitäisi uudistua joka viikko..nyt ei rahaa ostaa uutta
Ap
No nyt ihan ensiksi sun pitää perustaa verkkokauppa!
Kun suunta kerran on ollut laskeva jo pitkään, koronasta asti, ei välttämättä kannata laittaa omaa rahaa kiinni enää. Vaikka tilanne elpyisi kesäsesongissa, on kysyttävä elpyykö se niin paljon, että kattaisi 3 kk aukon. Voi olla että nyt on aika lopettaa.
Pillit pussiin, irtisano vuorkasopimus, myy loppuvarasto mitä pystyt jollekulle toiselle toimijalle tai kirppareilla tai pidä itse ja jaa jououoahjoina sukulaisille tulevina vuosina. Jos pystyt maksamaan velat, maksa ne, jollet hakeudu konkurssiin, ÄLÄ OTA LISÄÄ VELKAA TÖSSÄ TILANTEESSA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Älä osta mainoksia, perusta oma tili.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu, mitä myyt ja miten ja mille kohderyhmälle.
Perusta kansainvälinen nettikauppa , niin ostajia löytyy muualtakin kuin Suomesta.
Itse tein aikoinaan 14 erikielistä verkkokauppa ja hyvin meni. Esim. Italiassa oli tuhansia asiakkaita.
Halpoja pohjia löytyy nykyisin joita voi itse helposti muokkailla
Minulla on pieni kauppa suomalaisessa kaupungissa.
Annatko minulle lainaa vaikka 100 000...ois hyvä sijoitus sulle..voin yrittää ilman kokemusta asiasta
pistä samantien 200 000
kiitos
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen huono kevät.
Kesäsesonkina luulisin voivani työskentelemällä JOKA PÄIVÄ ILMAN LOMAA paikkaavani tämän kuopan.
siis ei enää lomia minulle
Ap
Ensimmäinen huono kevät, sanot, mutta samoin sanot että korona, venäjän sota ja verkkokauppa ovat laskeneet myyntiä, siis laskusuunta on kuitenkin kestänyt jo vähintään 5 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Kun suunta kerran on ollut laskeva jo pitkään, koronasta asti, ei välttämättä kannata laittaa omaa rahaa kiinni enää. Vaikka tilanne elpyisi kesäsesongissa, on kysyttävä elpyykö se niin paljon, että kattaisi 3 kk aukon. Voi olla että nyt on aika lopettaa.
Pillit pussiin, irtisano vuorkasopimus, myy loppuvarasto mitä pystyt jollekulle toiselle toimijalle tai kirppareilla tai pidä itse ja jaa jououoahjoina sukulaisille tulevina vuosina. Jos pystyt maksamaan velat, maksa ne, jollet hakeudu konkurssiin, ÄLÄ OTA LISÄÄ VELKAA TÖSSÄ TILANTEESSA!
Velkaa ei ole. Minulla on säästöjä.
Pitäisi selvitä 3 kk..myyntiä tulee vähän joka päivä..psyyke on rikki
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kilpailua on ..kaikki tilataan ulkomailta
Myös sovitellaan ja jätetään ostamatta
Eli otetaan kiva kokemus /kuvat ilmaiseksi.
Kykenen hymyilemään ja toivottamaan ihanaa päivää:9
Ap
Korona , lisääntynyt nettikauppa ja venäjän sota ovat myös laskeneet myyntiäni.
Ap