Kuinka monta ystävänpäivä toivotusta olet tänään saanut?
Itse olen saanut yhden, lapseltani. Hän teki minulle ihanan kortin
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
En yhtään.
Sama. Itse lähetin ihan perinteisen kortin yhdelle ystävälleni ja aamusta tekstiviestillä muistin useampaakin kaveria/ex-työkaveria jne, mutta vastakaikua ei ole tullut. Varmaan taas ihan tosi tyhmää ja lapsellista, mutta kyllä tästä päivästä paha mieli jäi.
Me emme juhlista mitenkään tuota kaupallista höpö höpö päivää meidän ystäväpiirissä.
Vaikka kuinka monta:) Mieheltäni sain lisäksi lahjaksi kimpun ruusuja ja Cartierin kellon:)
Yhden. Ja lapsi kiitti saamastaan lahjasta.
Sain monia, yhteenkään en ikinä vastaa enkä ole koskaan vastannut. On omien periaatteiden vastaista juhlistaa kaupallisia hömpötyksiä.
En ainoatakaan ja toivottavasti ei kukaan ole niin hölmö että lähettää päivän kuluessa. Älytöntä touhua.
4 hyvää ystävänpäivää-toivotusta. Ja mieheltäni kukkia, suklaata ja mansikoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään.
Sama. Itse lähetin ihan perinteisen kortin yhdelle ystävälleni ja aamusta tekstiviestillä muistin useampaakin kaveria/ex-työkaveria jne, mutta vastakaikua ei ole tullut. Varmaan taas ihan tosi tyhmää ja lapsellista, mutta kyllä tästä päivästä paha mieli jäi.
Yhtään en ole saanut, yhden lähetin postikorttina toiselle paikkakunnalla asuvalle tyttärelleni. Ei jäänyt paha mieli, kun en oleta ihmisten hyppivän amerikkalaisen hömppätradition kelkassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään.
Päivähän on vielä nuori! Ihmiset on töissä. Odota nyt iltaan ennen kuin aloitat itsesäälissä rypemisen.
Neljä whatsappviestillä, yhden puhelimessa ja ehkä 5 töissä työkamuilta
Kaupan kassalla citymarketissa, en tosin tiedä miksi koska en tunne kassahenkilöä
En yhtään. En kyllä tarvikaan, tyhjänpäivästä kaupallista paskaa.
En yhtään.