Kuinka monta ystävänpäivä toivotusta olet tänään saanut?
Itse olen saanut yhden, lapseltani. Hän teki minulle ihanan kortin
Kommentit (26)
Olen saanut kaksi toivotusta. Toinen tuli äidiltä ja toinen puolisolta. Itse lähetin yhdelle ystävälleni toivotukset, sillä muutoinkin laitoin hänelle viestiä.
Monta. Puhelimessa, whatsappissa ja fb:ssä, kasvokkain ja yhden postikortinkin olen saanut. Ystäväpiirissäni näköjään yleistä. Yritän vastailla, mutten osaa laitella niin hienoja runoja ja kuvia kuin muut.
Eihän tällaisesta ystävyyden juhlimisesta haittaakaan ole, mukavaahan se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Sain monia, yhteenkään en ikinä vastaa enkä ole koskaan vastannut. On omien periaatteiden vastaista juhlistaa kaupallisia hömpötyksiä.
joku kiva kortti ole nyt mitään tukemista. kiva saada paperpostia ja kauniita kortteja,moni toivoo ihan muulloinkin kortteja jotka harvinaista. eri asiase kraasän osto. muistaist vaan ensi vuonna jooko,vielä ehtii kauppaan korttiostoille..
Vierailija kirjoitti:
Päivä siinä missä muutkin. 0
kaikki pv on yhtä samaa jos niikseen ajattelee. onhan kiva saada tosi kivoja paperikortteja,arjen piristystähän se on. voisihan laittaa milloin vain kortteja kuten ennenkin. moni vaan sanoo kuinka kivaa olisi ottaa vastaan kyllä kortteja,mut ite laiska laittamaan. mee kirjakauppaan, valitse ihan kaikenlaisia kortteja eri asioihin sopivia,on valikoimaa..
Vierailija kirjoitti:
Me emme juhlista mitenkään tuota kaupallista höpö höpö päivää meidän ystäväpiirissä.
Meillä se ei ole kaupallinen. Me juhlimme ystävyyttä. Mitään valentine-juttuja ei ole, vaan jo aamusta toivotamme toisillemme hyvää ystävänpäivää ja sillä selvä. Rahaa ei liiku, kukkalähetyksiä ei ole.
juan litran kossun ja alan soittelemaan sukulaisille he kun vuosi tolkulla aina muistivat minuakin tosin aina jonkun pyynnön mukaan liittivät. auraatko tien, vietkö polttopuita ,korjaatko sen ja sen nämä tietenkin ystävän päivän tiimoilta ilman korvausta. luulempa etteivät vastaa vaikka anti ystävänä soittelen.