Että mä vihaan sanontaa, että; "Pitää saada jotain iltapalaa", aikuisen miehen suusta.
Tässä tapauksessa se tarkoitti aina jotain "herkkuja" joka helvtin ilta. Ranskalaisia, makkaraa, pitsaa, hillomunkkeja, pullapitkoa, jäätelöä tmv. Kun yli 50 vuotias mies tarvitsee vielä joka ilta "jotain herkkuja" ennen kuin menee nukkumaan, niin on yksi turn off.mpi mitä miehestä löytyy. Joskus kun kävikin niin, että mitään ei ollutkaan, niin aikuinen mies alkoi kiukutella kuin pieni lapsi ja miltei itki.
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Oma ex joi hulluna limsaa ja puhui limpasta,hyi hitto kun aikuinen mies kitisee "eikö meillä oo limppaa?Haluun limppaa".
:) OKEI WAU! oliko sun EX miehellä mitään harrastuksia?? vai oliko se sellainen sohva-jääkaappi liikunta?
Siis, kyllä meilläkin iltasta otetaan, minun tekemää, mieheni tienaa ja minä leivon ja laitan ruokaa. Toivoo nainen 58 vuotta
Itse olen jopa kovempi syömään mutta joka ilta iltanen on ja siihen kuuluu salaatit ja minun tekemät vaikka lihapiirakat tai muumiokääröt, rasvaton jogurtti, marjat ja sokeria. Ei tarvitse tyhjällä mahalla olla.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, kun ne miehet ei osaa tehdä mitään oikein. Sääliksi käy Suomen miehiä.
"Suomen miehiä" - meillä sentään on jotain mitä syödä.
Kokeile vaikka pullasuttuva, kaakaon kanssa, hämmästyt itsekin.
(vaikka sille tielle taisit jäädä, iikori tai tiltu; no "nappi" tulee, valintakysymys teillekin).
Suurten ikäluokkien keskuudessa tuollainen toisten syömisten kyttääminen on aika yleistä, mutta 50-kymppisetkin? Millä selität, et sä mitään traumoja sodasta palanneesta isästä ole saanut.
Vierailija kirjoitti:
Pahinta tällaisessa on tuo lapsellisuus saada aina jotain "hyvää ja rasvaista". Pakko saada jotain "herkkuja", ettei tule paha mieli. Esim. leipä ei kelpaa. Ranskanperuna pellillisen ja 5 makkaraa vetänyt mies on hirveintä petiseuraa mitä voi olla. Haisee rasvalle, röhnöttää ja kuorsaa. Hyvässä tapauksessa ramppaa koko yön pask..la. Itse katselin tuollaista joskus 15 vuotta.
Mitä se kertoo sinusta, että katselit tuollaista 15 vuotta? Siinäpä sinulle pohdittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranskalaisia, makkaraa, pitsaa, hillomunkkeja, pullapitkoa, jäätelöä
:) onko sulla siellä ihan oma-Porsas
Ei enää. En jaksanut. Enkä halua kuulla tätä enää ikinä miehen suusta, jos pariudun. Tuli vaan jostain ruoka ketjusta mieleen.
ap.
Siinä pariutumisessa saattaa joku tovi vierähtää
Aloittaja ei tiedä itse edes mitä "Sanonta" tarkoittaa, nolompaa minusta kuin herkkujen syönti...
Totta! Mikään ei ole niin tylsä kuin aikuinen mies joka ei osaa hoitaa omia ruokailujaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis, kyllä meilläkin iltasta otetaan, minun tekemää, mieheni tienaa ja minä leivon ja laitan ruokaa. Toivoo nainen 58 vuotta
Itse olen jopa kovempi syömään mutta joka ilta iltanen on ja siihen kuuluu salaatit ja minun tekemät vaikka lihapiirakat tai muumiokääröt, rasvaton jogurtti, marjat ja sokeria. Ei tarvitse tyhjällä mahalla olla.
Jos on ruokailtu klo 18 aikaan, niin miksi pitäisi vetää tuollaista settiä muutaman tunnin päästä, ennen nukkumaan menoa? Eikö sitä ruokaa voinut syödä tarpeeksi silloin aijemmin. Lihapiirakkoja ja sokeria.... Ei ihme ettei ihmisillä ole seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Totta! Mikään ei ole niin tylsä kuin aikuinen mies joka ei osaa hoitaa omia ruokailujaan.
Missä sanottiin, että mies ei osaa hoitaa omia ruokailujaan?
Vierailija kirjoitti:
Pahinta tällaisessa on tuo lapsellisuus saada aina jotain "hyvää ja rasvaista". Pakko saada jotain "herkkuja", ettei tule paha mieli. Esim. leipä ei kelpaa. Ranskanperuna pellillisen ja 5 makkaraa vetänyt mies on hirveintä petiseuraa mitä voi olla. Haisee rasvalle, röhnöttää ja kuorsaa. Hyvässä tapauksessa ramppaa koko yön pask..la. Itse katselin tuollaista joskus 15 vuotta.
OK, Kävikö se mies missään töissä? ja millasessa työssä oli? ja olko mitään harrastuksia??
Entinen mieheni oli koko päivän syömättä ja illalla piti sitten vetää pellilinen ranskalaisia,makkaraa ja nugetteja. Olutta tai limsaa päälle ja usein vielä karkkia jälkiruuaksi. Kun muutettiin yhteen,touhu alkoi pikku hiljaa v""taa. Jos olin tehnyt vaikka makkarakeittoa ja sanoin miehelle että sitä on vielä niin ei kelvannut,piti olla jotain grilliruokaa, Sitten koko yön hönki kaljan ja sinapin hajua naamalle,kuorsasi ja pieri. Hiton seksikästä joo. Eroon oli muitakin syitä, mutta tuo oli yksi.
Tuo ei ole sanonta. Tuo on toteamus.
No, on sulla murheet, voi herran jestas, kytätä aikuisen miehen syömisiä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on ruokailtu klo 18 aikaan, niin miksi pitäisi vetää tuollaista settiä muutaman tunnin päästä, ennen nukkumaan menoa? Eikö sitä ruokaa voinut syödä tarpeeksi silloin aijemmin. Lihapiirakkoja ja sokeria.... Ei ihme ettei ihmisillä ole seksiä.
Uutisia, kaikilla ei ole samanlainen (ruokailu)rytmi kuin sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kertoo sinusta, että katselit tuollaista 15 vuotta? Siinäpä sinulle pohdittavaa.
Yritin olla suvaitsevainen. Sitähän täälä toitotetaan, että ihmisen pitää saada syödä ja käyttäytyä kuinka haluaa. Lopulta vaan tuli mitta täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Entinen mieheni oli koko päivän syömättä ja illalla piti sitten vetää pellilinen ranskalaisia,makkaraa ja nugetteja. Olutta tai limsaa päälle ja usein vielä karkkia jälkiruuaksi. Kun muutettiin yhteen,touhu alkoi pikku hiljaa v""taa. Jos olin tehnyt vaikka makkarakeittoa ja sanoin miehelle että sitä on vielä niin ei kelvannut,piti olla jotain grilliruokaa, Sitten koko yön hönki kaljan ja sinapin hajua naamalle,kuorsasi ja pieri. Hiton seksikästä joo. Eroon oli muitakin syitä, mutta tuo oli yksi.
Kuka sen miehen sinulle valitsi ja miksi? Entä miksi makkara keitossa on ok, mutta makkara grillistä ei?
Vierailija kirjoitti:
Oma ex joi hulluna limsaa ja puhui limpasta,hyi hitto kun aikuinen mies kitisee "eikö meillä oo limppaa?Haluun limppaa".
Oliko kaikenlisäksi muumulimppaa? Onko exäsi kalmankalpea insinööri?
Tästä ketjusta tuli nälkä.Menenkin tästä laittamaan ranuja ja nakkeja air fryeriin.