Että mä vihaan sanontaa, että; "Pitää saada jotain iltapalaa", aikuisen miehen suusta.
Tässä tapauksessa se tarkoitti aina jotain "herkkuja" joka helvtin ilta. Ranskalaisia, makkaraa, pitsaa, hillomunkkeja, pullapitkoa, jäätelöä tmv. Kun yli 50 vuotias mies tarvitsee vielä joka ilta "jotain herkkuja" ennen kuin menee nukkumaan, niin on yksi turn off.mpi mitä miehestä löytyy. Joskus kun kävikin niin, että mitään ei ollutkaan, niin aikuinen mies alkoi kiukutella kuin pieni lapsi ja miltei itki.
Kommentit (167)
Mun mies on myös aikamoinen herkuttelija. Mun kanssa syö terveellisemmin mutta yksin ollessaan ei niinkään. Itse kilonsa kantaa ja terveydestään vastaa.
Syöminen mua ei siis haittaa mutta tuollaisesta kiukuttelusta en tykkäisi. Varmaan jotain verensokerioireilua?
Vihaa ihan rauhassa vaan, ei se sinulle kuulu millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Aamusella myös " Mitä meillä on tänään ruoaksi?" on myös aika paha.
No mitä sä aiot laittaa, niin sitä syödään.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisuudessa parasta on se, että voi syödä ja juoda tasan mitä itse haluaa. Ei tarvitse välittää mistään nillittäjistä, jotka yrittävät määritellä, mikä on sopivaa syötävää ja mikä ei. Voi vetää vaikka jäätelöä iltapalaksi tai kaljaa aamupalaksi, jos siltä tuntuu.
Niin on parasta, mutta harva noin tekisi, koska on oppinut suojelemaan itseään. Kaikki tosin ei sitä taitoa opi aikuisuuteen mennessä ja elävät holtittomasti miten sattuu.
Ei ole sulla pelkoa että kukaan sua huolisi. Yksikään nainen ei mieslapsia katsele.
Mulla oli muutaman vuoden ajan sellainen tapaus, joka veti aina iltapäiväkahvin kanssa kolme pullaa. Ei yhtä, vaan kolme. Eikä mitään pikkupullia, vaan ihan isoja munkkipossuja tai voisilmäpullia.
Mies söi ne jotenkin pakonomaisesti, ja näytti siltä että puree mua käteen, jos yritän mennä väliin. Ja muisti aina kertoa, kuinka hänen äitinsä piti kahvilaa silloin 60-luvulla ja hän sai aina äidiltä pullaa. Mua aina vähän inhotti.
Jokaisella oikeus tehdä mitä haluaa, juu. Hän saa nykyään syödä pulliaan ihan rauhassa, ilman että kukaan kyselee, ja paino onkin noussut 120 kiloon meidän eron jälkeen.
Ei se ollut mikään timantti muutenkaan, vaikka luuli olevansa. Mies, joka tietää oikeutensa ja näyttää tynnyriltä.
Ai jaa, ovat kyllä mun herkkuja, ja siihen vielä viinirypäleitä. Pitääkin taas ostaa ja herkutella joku päivä.