Että mä vihaan sanontaa, että; "Pitää saada jotain iltapalaa", aikuisen miehen suusta.
Tässä tapauksessa se tarkoitti aina jotain "herkkuja" joka helvtin ilta. Ranskalaisia, makkaraa, pitsaa, hillomunkkeja, pullapitkoa, jäätelöä tmv. Kun yli 50 vuotias mies tarvitsee vielä joka ilta "jotain herkkuja" ennen kuin menee nukkumaan, niin on yksi turn off.mpi mitä miehestä löytyy. Joskus kun kävikin niin, että mitään ei ollutkaan, niin aikuinen mies alkoi kiukutella kuin pieni lapsi ja miltei itki.
Kommentit (167)
Mun mies syö iltaisin ihan koko ajan. Jos on syönyt ruoan joskus neljän kieppeissä, niin mussutus alkaa kuudelta tv:n ääressä ja jatkuu nukkumaan menoon saakka. Painaisin yli 100 kg, jos söisin samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis, kyllä meilläkin iltasta otetaan, minun tekemää, mieheni tienaa ja minä leivon ja laitan ruokaa. Toivoo nainen 58 vuotta
Itse olen jopa kovempi syömään mutta joka ilta iltanen on ja siihen kuuluu salaatit ja minun tekemät vaikka lihapiirakat tai muumiokääröt, rasvaton jogurtti, marjat ja sokeria. Ei tarvitse tyhjällä mahalla olla.
Aika heviä vetää lihistä normaali-iltoina! Mutta mitä ihmettä on muumiokäärö? Arvatenkin jotain pientä purtavaa.
Uppopaistettuja lihakönttejä voitaikinassa.
Pieni iltapala kelpaa siihen asti kunnes vaikkapa pumppu irtisanoo työehtosopimuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entinen mieheni oli koko päivän syömättä ja illalla piti sitten vetää pellilinen ranskalaisia,makkaraa ja nugetteja. Olutta tai limsaa päälle ja usein vielä karkkia jälkiruuaksi. Kun muutettiin yhteen,touhu alkoi pikku hiljaa v""taa. Jos olin tehnyt vaikka makkarakeittoa ja sanoin miehelle että sitä on vielä niin ei kelvannut,piti olla jotain grilliruokaa, Sitten koko yön hönki kaljan ja sinapin hajua naamalle,kuorsasi ja pieri. Hiton seksikästä joo. Eroon oli muitakin syitä, mutta tuo oli yksi.
Vastaava kokemus. Mies nyrpisteli nenäänsä ruokailun aikana jopa perunamuusille ja jauhelihakastikkeelle. Salaattia ei suostunut ikinä ottamaan. Sitten muutaman tunnin päästä piti saada jotain grilliherkkuja tai sipsejä. Kyllä vittti, että miksi ylipäätään tein ruokaa. Olisi pitänyt antaa ukon vain kuolla rasvan himoonsa. Ei ihme, ettei sillä seisonut enää
:) OK WAU, No oliko se sun mies sitten missään töissä? ja oliko harrastuksia? piereskelikö se kans kokoajan?
M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranskalaisia, makkaraa, pitsaa, hillomunkkeja, pullapitkoa, jäätelöä
:) onko sulla siellä ihan oma-Porsas
Ei enää. En jaksanut. Enkä halua kuulla tätä enää ikinä miehen suusta, jos pariudun. Tuli vaan jostain ruoka ketjusta mieleen.
ap.
No ei oo pelkoo, että pariutuisit
Kaikki miehet ei vedä roskaruokaa joka ilta "iltapalaksi".
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin syö aina iltapalaa, mutta terveellisesti. Voin kuvitella, jos vetää pizzaa, makkaraa, ranskalaisia ja munkkeja joka ilta, niin läskiä on ja paljon.
Siinäpä kuvittelet.
N27 168/52 ja iltapalana tänään kebuateria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranskalaisia, makkaraa, pitsaa, hillomunkkeja, pullapitkoa, jäätelöä
:) onko sulla siellä ihan oma-Porsas
Ei enää. En jaksanut. Enkä halua kuulla tätä enää ikinä miehen suusta, jos pariudun. Tuli vaan jostain ruoka ketjusta mieleen.
ap.
No ei oo pelkoo, että pariutuisit
Kaikki miehet ei vedä roskaruokaa joka ilta "iltapalaksi".
Sekö miehessä on tärkeintä, ettei vedä roskaruokaa joka ilta? Voi vetää turpaan ja pettää ja ryypätä kunhan ei vaan syö esim. munkkia iltapalalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis, kyllä meilläkin iltasta otetaan, minun tekemää, mieheni tienaa ja minä leivon ja laitan ruokaa. Toivoo nainen 58 vuotta
Itse olen jopa kovempi syömään mutta joka ilta iltanen on ja siihen kuuluu salaatit ja minun tekemät vaikka lihapiirakat tai muumiokääröt, rasvaton jogurtti, marjat ja sokeria. Ei tarvitse tyhjällä mahalla olla.
Aika heviä vetää lihistä normaali-iltoina! Mutta mitä ihmettä on muumiokäärö? Arvatenkin jotain pientä purtavaa.
Onko lihis jotenkin kevyempää, kun se vetä epänormaalina iltana?
Eihän niissä ole edes lihaa. Vehnäjauhoja ja rasvaa
"turn off" kun nainen sanoo tuon, anglismit on ahterista!
Vierailija kirjoitti:
Pieni iltapala kelpaa siihen asti kunnes vaikkapa pumppu irtisanoo työehtosopimuksen.
No se pumppu irtisanoo työsopimuksen jokaisella meistä jossain vaiheessa. Siltikin, vaikka et söisi ikinä iltapalaa.
Huh toivottavasti aloittaja löytää sisäisen lesboutensa, etteivät miehet enää enempää kärsi.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja siihen vielä inhokki sana naposteltavaa
#miesvihanäkyväksi
Piristäviä nämä uudenlaiset miehenhaukkumisotsikot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lihis jotenkin kevyempää, kun se vetä epänormaalina iltana?
Eihän niissä ole edes lihaa. Vehnäjauhoja ja rasvaa
Sä teet lihapiirakat pelkästä vehnäjauhosta ja rasvasta ilman täytettä? No ei ihme, jos ei maistu :D
Miksi miesten syömiset on aina niin outoja? Oma ukkokin vetää iltapalaksi aina mysliä ja maitoa.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja siihen vielä inhokki sana naposteltavaa
No sä voit kutsua sitä trendikkäästi snäkkäilyksi niin ei inhota :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten syömiset on aina niin outoja? Oma ukkokin vetää iltapalaksi aina mysliä ja maitoa.
No mitäs itse vedät?
Vierailija kirjoitti:
"turn off" kun nainen sanoo tuon, anglismit on ahterista!
Tuo ei ole anglismi, vaan ihan puhdasta englannin kieltä. Suomen joukossa sitä kutsutaan finglishiksi.
Vierailija kirjoitti:
mikäs se sitten on menaisten sallima oikeaoppinen iltapala
Kyllä minäkin syö aina iltapalaa, mutta terveellisesti. Voin kuvitella, jos vetää pizzaa, makkaraa, ranskalaisia ja munkkeja joka ilta, niin läskiä on ja paljon.