Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Että mä vihaan sanontaa, että; "Pitää saada jotain iltapalaa", aikuisen miehen suusta.

Vierailija
13.02.2025 |

Tässä tapauksessa se tarkoitti aina jotain "herkkuja" joka helvtin ilta. Ranskalaisia, makkaraa, pitsaa, hillomunkkeja, pullapitkoa, jäätelöä tmv. Kun yli 50 vuotias mies tarvitsee vielä joka ilta "jotain herkkuja" ennen kuin menee nukkumaan, niin on yksi turn off.mpi mitä miehestä löytyy. Joskus kun kävikin niin, että mitään ei ollutkaan, niin aikuinen mies alkoi kiukutella kuin pieni lapsi ja miltei itki. 

Kommentit (167)

Vierailija
81/167 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön aika kunnon iltapalan. Leipää, kunnon ruokaa, teetä, munkeloita. Olen tänäänkin ollut reipas tyttö ja tehnyt paljon hommeleita partaisten miesten kanssa. Nälkä tulee. Kunhan ei kakattais hirveesi yöllä!!!

Vierailija
82/167 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä syön aika kunnon iltapalan. Leipää, kunnon ruokaa, teetä, munkeloita. Olen tänäänkin ollut reipas tyttö ja tehnyt paljon hommeleita partaisten miesten kanssa. Nälkä tulee. Kunhan ei kakattais hirveesi yöllä!!!

Munkeloita? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/167 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä pitää saada jotain iltapalaa

t. aikuinen mies

sama

Vierailija
84/167 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni iltapala kelpaa siihen asti kunnes vaikkapa pumppu irtisanoo työehtosopimuksen. 

No se pumppu irtisanoo työsopimuksen jokaisella meistä jossain vaiheessa. Siltikin, vaikka et söisi ikinä iltapalaa. 

Vaimoni nautti runsaista epäterveellisistä herkuista päivittäin ja kuoli 50-vuotiaana sydäninfarktiin. Olisi tietysti voinut kuolla muutoinkin saman ikäisenä muutoinkin tai sitten ei. 

Vierailija
85/167 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni iltapala kelpaa siihen asti kunnes vaikkapa pumppu irtisanoo työehtosopimuksen. 

No se pumppu irtisanoo työsopimuksen jokaisella meistä jossain vaiheessa. Siltikin, vaikka et söisi ikinä iltapalaa. 

Vaimoni nautti runsaista epäterveellisistä herkuista päivittäin ja kuoli 50-vuotiaana sydäninfarktiin. Olisi tietysti voinut kuolla muutoinkin saman ikäisenä muutoinkin tai sitten ei. 

Kuten sanottua: Jokainen meistä kuolee joskus. Yksi elää 100-vuotiaaksi läskisossilla ja makkaralla ja toinen kuolee 25-vuotiaana superterveellisellä ruokavaliolla. Ja kaikkea siltä väliltä. 

Vierailija
86/167 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syö pillua iltapalaksi, joka ilta.

Vierailija
87/167 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene oksentamaan traumojaai ja miesvihaasi jollekin terapeutille.

se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa

miesten kehopositiivisuus on vaan sitä parempaa kehopositiivisuutta

meeppäs siitä jo laittamaan vähän iltapalaa, possu

Penikat nukkumaan, penikat nukkumaan. NYT!

ranskalaisia vähän uuniin ja makkaraa. oisko vielä muutama munkki tallella

Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta. Menepä toteuttamaan se äläkä pura pahaa oloasi tänne. 

kaupasta vähän vanilijakreemi pullaa ja kaakaota ae että

Vierailija
88/167 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies on iltaisin vailla jotain pientä suuhun pantavaa.

Vierailija
89/167 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen mieheni oli koko päivän syömättä ja illalla piti sitten vetää pellilinen ranskalaisia,makkaraa ja nugetteja. Olutta tai limsaa päälle ja usein vielä karkkia jälkiruuaksi. Kun muutettiin yhteen,touhu alkoi pikku hiljaa v""taa. Jos olin tehnyt vaikka makkarakeittoa ja sanoin miehelle että sitä on vielä niin ei kelvannut,piti olla jotain grilliruokaa, Sitten koko yön hönki kaljan ja sinapin hajua naamalle,kuorsasi  ja pieri. Hiton seksikästä joo. Eroon oli muitakin syitä, mutta tuo oli yksi.

Vastaava kokemus. Mies nyrpisteli nenäänsä ruokailun aikana jopa perunamuusille ja jauhelihakastikkeelle. Salaattia ei suostunut ikinä ottamaan. Sitten muutaman tunnin päästä piti saada jotain grilliherkkuja tai sipsejä. Kyllä vittti, että miksi ylipäätään tein ruokaa. Olisi pitänyt antaa ukon vain kuolla rasvan himoonsa. Ei ihme, ettei sillä seisonut enää

piereskelikö se sun mies ollenkaan? kävikö töissä ollenkaan? ja mitä harrastuksia sillä oli?

Vierailija
90/167 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse syö pillua iltapalaksi, joka ilta.

Aika notkea olet. 

Vierailija
91/167 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mies on iltaisin vailla jotain pientä suuhun pantavaa.

Suuhun pantavaa, kun muuta pantavaa ei ollut tarjolla. Ymmärrettävää. 

Vierailija
92/167 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin juuri koiralenkin jälkeen 2 kauraleipää goudajuustolla ja 3 kananmunalla. Iltaherkuksi itseleivottu munkki.

Olen hoikka nuorehko nainen ja veriarvot kunnossa.

Vierailija
93/167 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahinta tällaisessa on tuo lapsellisuus saada aina jotain "hyvää ja rasvaista". Pakko saada jotain "herkkuja", ettei tule paha mieli. Esim. leipä ei kelpaa. Ranskanperuna pellillisen ja 5 makkaraa vetänyt mies on hirveintä petiseuraa mitä voi olla. Haisee rasvalle, röhnöttää ja kuorsaa. Hyvässä tapauksessa ramppaa koko yön pask..la.  Itse katselin tuollaista joskus 15 vuotta.

OK, Kävikö se mies missään töissä? ja millasessa työssä oli? ja olko mitään harrastuksia??

MItä sellainen läski nyt teki. Ei yhtään mitään. Harrastuksena oli syöminen. 

minkä ikäinen se mies sit oli? ja mistä sä sellasen löysit??

Vierailija
94/167 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Sanat eikö meillä ole mitään makeaa liki 60 v. suusta triggeröivät minussa saman tunteen. 

Vierailija
95/167 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen tarvitsee ruokaa. Minulle tuo ei olisi mikään turn off. Kyllä minullakin tekee joskus mieli jotain tiettyä.

N26

Joku iltalohtu kenties?  Mutta miksi kysellä kumppanilta,  saahan sitä syödä jos haluaa. Ja lihoa...

Vierailija
96/167 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Sanat eikö meillä ole mitään makeaa liki 60 v. suusta triggeröivät minussa saman tunteen. 

mistähän tää johtuu. inhottaako sua että miehes nauttii mielummin vohveleista kuin sinusta. vai liittyykö tää siihen että mies lihoo muttet kehtaa sanoa että lihominen on se asia mikä ällöttää koska sais sut vaikuttamaan pinnalliselta. 

vai onko se ylipäänsä herkuttelu etenkin makealla mikä nähdään jotenkin epäsoveliaana miehelle. melkein kaikki herkkumainoksetkin kohdistetaan naisille/lapsille, esim jäätelöpakkaukset on järjestään pinkin värisiä tai nimetty naisten mukaan kaikissa jäätelömainoksissa naisen ääni oikein hehkuttaa sitä nautintoa jne. ja siten epämaskuliinista

Vierailija
97/167 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin. "Iltapallaa" jottei huikomaan käy tahi yöunet mutkistu. Hyi hlvetti miten kuvottavaa äijän suusta.

Vierailija
98/167 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mä vihaan sanontaa, että; "Pitää saada jotain aamupalaa", aikuisen naisen suusta.

Vierailija
99/167 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri niin. "Iltapallaa" jottei huikomaan käy tahi yöunet mutkistu. Hyi hlvetti miten kuvottavaa äijän suusta.

tosi mies ei syö mitään

tai jos syö niin sitten vessassa piilossa

Vierailija
100/167 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoi tehdä mieli lämmintä maitukaakkaota

M 56

Sama, myös limskaa ja sipsuleita.

Reijo 54