Että mä vihaan sanontaa, että; "Pitää saada jotain iltapalaa", aikuisen miehen suusta.
Tässä tapauksessa se tarkoitti aina jotain "herkkuja" joka helvtin ilta. Ranskalaisia, makkaraa, pitsaa, hillomunkkeja, pullapitkoa, jäätelöä tmv. Kun yli 50 vuotias mies tarvitsee vielä joka ilta "jotain herkkuja" ennen kuin menee nukkumaan, niin on yksi turn off.mpi mitä miehestä löytyy. Joskus kun kävikin niin, että mitään ei ollutkaan, niin aikuinen mies alkoi kiukutella kuin pieni lapsi ja miltei itki.
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis, kyllä meilläkin iltasta otetaan, minun tekemää, mieheni tienaa ja minä leivon ja laitan ruokaa. Toivoo nainen 58 vuotta
Itse olen jopa kovempi syömään mutta joka ilta iltanen on ja siihen kuuluu salaatit ja minun tekemät vaikka lihapiirakat tai muumiokääröt, rasvaton jogurtti, marjat ja sokeria. Ei tarvitse tyhjällä mahalla olla.
Jos on ruokailtu klo 18 aikaan, niin miksi pitäisi vetää tuollaista settiä muutaman tunnin päästä, ennen nukkumaan menoa? Eikö sitä ruokaa voinut syödä tarpeeksi silloin aijemmin. Lihapiirakkoja ja sokeria.... Ei ihme ettei ihmisillä ole seksiä.
Missä sanottiin, että ruokailu oli klo 18 aikaan ja ettei heillä ole seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Siis, kyllä meilläkin iltasta otetaan, minun tekemää, mieheni tienaa ja minä leivon ja laitan ruokaa. Toivoo nainen 58 vuotta
Itse olen jopa kovempi syömään mutta joka ilta iltanen on ja siihen kuuluu salaatit ja minun tekemät vaikka lihapiirakat tai muumiokääröt, rasvaton jogurtti, marjat ja sokeria. Ei tarvitse tyhjällä mahalla olla.
Aika heviä vetää lihistä normaali-iltoina! Mutta mitä ihmettä on muumiokäärö? Arvatenkin jotain pientä purtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahinta tällaisessa on tuo lapsellisuus saada aina jotain "hyvää ja rasvaista". Pakko saada jotain "herkkuja", ettei tule paha mieli. Esim. leipä ei kelpaa. Ranskanperuna pellillisen ja 5 makkaraa vetänyt mies on hirveintä petiseuraa mitä voi olla. Haisee rasvalle, röhnöttää ja kuorsaa. Hyvässä tapauksessa ramppaa koko yön pask..la. Itse katselin tuollaista joskus 15 vuotta.
OK, Kävikö se mies missään töissä? ja millasessa työssä oli? ja olko mitään harrastuksia??
MItä sellainen läski nyt teki. Ei yhtään mitään. Harrastuksena oli syöminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranskalaisia, makkaraa, pitsaa, hillomunkkeja, pullapitkoa, jäätelöä
:) onko sulla siellä ihan oma-Porsas
Ei enää. En jaksanut. Enkä halua kuulla tätä enää ikinä miehen suusta, jos pariudun. Tuli vaan jostain ruoka ketjusta mieleen.
ap.
No ei oo pelkoo, että pariutuisit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahinta tällaisessa on tuo lapsellisuus saada aina jotain "hyvää ja rasvaista". Pakko saada jotain "herkkuja", ettei tule paha mieli. Esim. leipä ei kelpaa. Ranskanperuna pellillisen ja 5 makkaraa vetänyt mies on hirveintä petiseuraa mitä voi olla. Haisee rasvalle, röhnöttää ja kuorsaa. Hyvässä tapauksessa ramppaa koko yön pask..la. Itse katselin tuollaista joskus 15 vuotta.
Mitä se kertoo sinusta, että katselit tuollaista 15 vuotta? Siinäpä sinulle pohdittavaa.
Yritin olla suvaitsevainen. Sitähän täälä toitotetaan, että ihmisen pitää saada syödä ja käyttäytyä kuinka haluaa. Lopulta vaan tuli mitta täyteen.
Väärä vastaus. Oikeasti olit niin epätoivoinen, että suostuit sietämään mitä vain, jotta et vaan olisi sinkku ja onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika heviä vetää lihistä normaali-iltoina! Mutta mitä ihmettä on muumiokäärö? Arvatenkin jotain pientä purtavaa.
Nakkipiilo?
Vierailija kirjoitti:
Entinen mieheni oli koko päivän syömättä ja illalla piti sitten vetää pellilinen ranskalaisia,makkaraa ja nugetteja. Olutta tai limsaa päälle ja usein vielä karkkia jälkiruuaksi. Kun muutettiin yhteen,touhu alkoi pikku hiljaa v""taa. Jos olin tehnyt vaikka makkarakeittoa ja sanoin miehelle että sitä on vielä niin ei kelvannut,piti olla jotain grilliruokaa, Sitten koko yön hönki kaljan ja sinapin hajua naamalle,kuorsasi ja pieri. Hiton seksikästä joo. Eroon oli muitakin syitä, mutta tuo oli yksi.
oliko miehellä paino suurinpiirtein normaali? vai mistä tollanen iltasyöminen johtui? kävikö se treenaamassa?
M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on ruokailtu klo 18 aikaan, niin miksi pitäisi vetää tuollaista settiä muutaman tunnin päästä, ennen nukkumaan menoa? Eikö sitä ruokaa voinut syödä tarpeeksi silloin aijemmin. Lihapiirakkoja ja sokeria.... Ei ihme ettei ihmisillä ole seksiä.
Piirakkoja :D Ei ihme, että oppimistulokset ovat romahtaneet.
Vierailija kirjoitti:
Muumiokääröt? Mitä ne ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lihis jotenkin kevyempää, kun se vetä epänormaalina iltana?
Minä jätin jo alkumetreillä kun joka haarukallisella ruuan päällä piti olla ketsuppia. Pihvin päälle kunnon annos ketsuppia tietysti ja riisin sekaan. Riisin sekoitti ja oli kyllä oksettavan näköistäkin. Päälle sitten lusikoi riisit naamariin. Se oli jo viimeinen kerta kun nähtiin.
Jos mies itse ostaa ja maksaa, kokkaa ja siivoaa keittiön ei aloittajalla pitäisi olla huomauttamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muumiokääröt? Mitä ne ovat?
Väittäisin, että suurin osa tuntee ne nimellä nakkipiilo.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK, Kävikö se mies missään töissä? ja millasessa työssä oli? ja olko mitään harrastuksia??
MItä sellainen läski nyt teki. Ei yhtään mitään. Harrastuksena oli syöminen.
EIkö se hakenut mitään työtä ollenkaan? vai ei saanut töitä? miten sellä sitten oli varaa syödä noin paljon jos ei tee töitä?? olik se sellanen mies mikä piereskeli jatkuvasti?
M44
Vierailija kirjoitti:
Ranskalaisia, makkaraa, pitsaa, hillomunkkeja, pullapitkoa, jäätelöä
:) onko sulla siellä ihan oma-Porsas
Oispa mullakin. Olisi kiva nauttia itsemin sen kanssa jotain pientä palaa.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisuudessa parasta on se, että voi syödä ja juoda tasan mitä itse haluaa. Ei tarvitse välittää mistään nillittäjistä, jotka yrittävät määritellä, mikä on sopivaa syötävää ja mikä ei. Voi vetää vaikka jäätelöä iltapalaksi tai kaljaa aamupalaksi, jos siltä tuntuu.
Tosiaan. Ja kroppaa näyttä upealta ja toimii oikein hyvin tuolla metodilla.
Nyt kyllä pitää saada jotain iltapalaa
t. aikuinen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuisuudessa parasta on se, että voi syödä ja juoda tasan mitä itse haluaa. Ei tarvitse välittää mistään nillittäjistä, jotka yrittävät määritellä, mikä on sopivaa syötävää ja mikä ei. Voi vetää vaikka jäätelöä iltapalaksi tai kaljaa aamupalaksi, jos siltä tuntuu.
Tosiaan. Ja kroppaa näyttä upealta ja toimii oikein hyvin tuolla metodilla.
Kaikille elämässä ei ole tärkeintä se, miltä näyttää. Toki, jos nyt vaikka kerran vuodessa juot kaljaa aamupalaksi, tuskinpa sinun veistoksellinen ruhosi siitä kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Entinen mieheni oli koko päivän syömättä ja illalla piti sitten vetää pellilinen ranskalaisia,makkaraa ja nugetteja. Olutta tai limsaa päälle ja usein vielä karkkia jälkiruuaksi. Kun muutettiin yhteen,touhu alkoi pikku hiljaa v""taa. Jos olin tehnyt vaikka makkarakeittoa ja sanoin miehelle että sitä on vielä niin ei kelvannut,piti olla jotain grilliruokaa, Sitten koko yön hönki kaljan ja sinapin hajua naamalle,kuorsasi ja pieri. Hiton seksikästä joo. Eroon oli muitakin syitä, mutta tuo oli yksi.
Vastaava kokemus. Mies nyrpisteli nenäänsä ruokailun aikana jopa perunamuusille ja jauhelihakastikkeelle. Salaattia ei suostunut ikinä ottamaan. Sitten muutaman tunnin päästä piti saada jotain grilliherkkuja tai sipsejä. Kyllä vittti, että miksi ylipäätään tein ruokaa. Olisi pitänyt antaa ukon vain kuolla rasvan himoonsa. Ei ihme, ettei sillä seisonut enää vuosikausiin.
Pienet on ap:n murheet