Voiko nainen olla kuuma ja seksikäs vain jos on meikkiä, on nuori ja nätit kasvot ja vartalo??
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Menekistä päätellen olen kaunis ja seksikäs ollessani aivan luomuna omana itsenäni. Hyvä niin. Olen puhdas, reipas, iloinen ja pilkettä on molemmissa silmäkulmissa. Ikää on 51v.
Kyllä, kiljuva täytyy olla menekki kun et mitään muuta tee kuin laadit šonta-avauksia 7-23.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menekistä päätellen olen kaunis ja seksikäs ollessani aivan luomuna omana itsenäni. Hyvä niin. Olen puhdas, reipas, iloinen ja pilkettä on molemmissa silmäkulmissa. Ikää on 51v.
Kyllä, kiljuva täytyy olla menekki kun et mitään muuta tee kuin laadit šonta-avauksia 7-23.
En ole mitään aloituksia tehnyt. Ainoastaan vastasin siihen mitä kysyttiin. Käy vähän kävelyllä kauniissa talvisäässä, se rauhoittaa kiihtynyttä mieltäsi.
Kunhan on sporttinen vartalo. Viitisen kiloa ylipainoa on ihan maksimi, sen jälkeen ei vaan enää voi näyttää hyvältä.
Ei tarvitse naiset voi olla todella seksikkäitä lähes minkäikäisinä tai kokoisina eikä siihen kyllä meikkiä tarvita. Aivan ääripäät joko todella iso tai todella laiha on sitten vähän eri. Omasta mielestä hieman muodokas on täydellinen.