Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen olla kuuma ja seksikäs vain jos on meikkiä, on nuori ja nätit kasvot ja vartalo??

Vierailija
13.02.2025 |

Mitä mieltä??

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menekistä päätellen olen kaunis ja seksikäs ollessani aivan luomuna omana itsenäni. Hyvä niin. Olen puhdas, reipas, iloinen ja pilkettä on molemmissa silmäkulmissa. Ikää on 51v. 

Vierailija
22/26 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menekistä päätellen olen kaunis ja seksikäs ollessani aivan luomuna omana itsenäni. Hyvä niin. Olen puhdas, reipas, iloinen ja pilkettä on molemmissa silmäkulmissa. Ikää on 51v. 

Kyllä, kiljuva täytyy olla menekki kun et mitään muuta tee kuin laadit šonta-avauksia 7-23.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kiljuva täytyy olla menekki kun et mitään muuta tee kuin laadit šonta-avauksia 7-23.

En ole mitään aloituksia tehnyt. Ainoastaan vastasin siihen mitä kysyttiin. Käy vähän kävelyllä kauniissa talvisäässä, se rauhoittaa kiihtynyttä mieltäsi. 

Vierailija
24/26 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/26 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan on sporttinen vartalo. Viitisen kiloa ylipainoa on ihan maksimi, sen jälkeen ei vaan enää voi näyttää hyvältä. 

Vierailija
26/26 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse naiset voi olla todella seksikkäitä lähes minkäikäisinä tai kokoisina eikä siihen kyllä meikkiä tarvita. Aivan ääripäät joko todella iso tai todella laiha on sitten vähän eri. Omasta mielestä hieman muodokas on täydellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan