Voiko nainen olla kuuma ja seksikäs vain jos on meikkiä, on nuori ja nätit kasvot ja vartalo??
Kommentit (26)
Anu Sinisalo, 55, minulle heti tänne, ilman meikkiä, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Voi. Nuori nätti hyvävartaloinen ja kasvoinen nainen voi olla seksikäs ilman meikkiäkin.
Kiitos vastaukseta :D Enpä sitten yritä olla sexy. T. N55
Riippuu ihan siitä antaako persettä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi. Nuori nätti hyvävartaloinen ja kasvoinen nainen voi olla seksikäs ilman meikkiäkin.
Kiitos vastaukseta :D Enpä sitten yritä olla sexy. T. N55
Voithan sinäkin olla seksikäs.
Työkaveri on yli 50 v ja meikkaa harvoin. Täydelisen hoikka ryhdikäs vartalo, jonka urheilijana kantaa vielä kauniisti. Kyllä on hot! Jos vielä meikkaa, niin mies jo putoaa polvilleen, eli se on jo lähes liikaa.
Just tänään kävin parturissa ja oli tuttu n. 55v nainen, timmi vartalo. Maksaisin mielelläni ison tipin jos saisi privaattitukanleikkuun kun hän on sukkanauhoissa...
Itseluottamus on seksikästä. Ihan sama minkä ikäinen tai painoinen nainen on kuuma jos pukeutuu ja käyttäytyy seksikkäästi. Hyvällä itsetunnolla varustettu nainen on seksikäs missä vaatteissa tahansa.
Kaunis nainen on kaunis ihan miten vaan.
Mutta täytyy myöntää, että jotkut naiset ovat kyllä taikureita meikin kanssa. Ilman meikkiä eivät näytä yhtään miltään naamastaan, mutta meikin kanssa ovat ihan oo la laa.
Joten voisi sanoa, että jotkut naiset tarvitsevat meikin apua, mutta ei meikillä vartalon puutteita paikkailla.
Nuori ei tarvitse olla. Meikkiä ja kuteita ja uhkea vartalo.
Aidosti seksiä haluava nainen joka näyttää sen, on minulle aina kuuma ja seksikäs!
Vierailija kirjoitti:
Juurikin tämä. Meikki ei luontaisesti kaunista paranna.
Olen M50 ja minulle itsevarmat naiset ovat seksikkäitä. Jos juhlissa on 28v nainen joka on pukeutunut seksikkäästi, niin hän voi vaikuttaa seksikkäältä etäältä. Mutta kun aletaan juttelemaan niin seksikkyys voi kadota jos ei ole itsevarmuutta. Kun taas vastaan tulee minkä ikäinen tai painoinen nainen tahansa, niin oikealla asenteella saa sukat pyörimään.
Itsevarmuus on sängyssä kuuminta hottia!
Hyvä vartalo riittää. Ryhdikäs, urheilullinen ja pyöreäpyllyinen, ei ylipainoa.
Mun viiskymppinen vaimo ei meikkaa sänkyyn tietenkään, ja on kyllä todella kuuma nainen. Seisoo heti kun hän tulee viereen saman peiton alle. Mutta minäpä rakastan häntä, enkä ketään muuta halua.
Ilman meikkiäkin pärjää mutta muuten pitää olla nuori ja nätti. Merkittävä osa väestöstä ei ole seksikäs missään vaiheessa elämäänsä.
Ei.
Ihastukseni on 45. Silmissäni kaunis ja seksikäs. Valitettavasti varattu.
Ei pidä paikkaansa.
Esim moni yli 50 vuotias tai siinä iällä oleva nainen on todella seksikäs
Mikään meikki ei tee kauniiksi tai kauniimmaksi tai seksikkääksi tai seksikkäämmäksi, meikki vain peittää/piilottaa rumuutta jos siihen kykenee.