Mitä muijalle ystävänpäivälahjaksi?
Ostanko kukkia ja suklaata vai jotain muuta? Mitä naiset haluais ystävänpäivänä? Muija on 32v jos sillä jotain merkitystä.
M38
Kommentit (77)
Mulla ei ole mitään spessua. Ostin perheelle vähännparempaa suklaata aamupalalle sekä vaimolle punaiset ruusut.
Huomenna on meille huono päivä mennä ulos mutta sunnuntaina mennään syömään koko porukka.
Vierailija kirjoitti:
En suosittele kutsumaan tuolla nimikkeellä, noin alkajaisiksi.
Mutta täällä ukotellaan naisten toimesta, sekö on parempi? Kukaan ei kyllä niihin ole koskaan mitään puuttunut, mistähän johtuu?
Avioeropaperit olisi varmasti mieleen, kun tollainen tolvana on miehenä.
Päästä puoliso vapaaksi, ei kukaan ansaitse muijittelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon 33 v mutta inhoan sanaa muija. Sitä saa käyttää vain nainen itse itsestään.
No, mut ne lahjaideat mistä itse tykkäisin;
1. Ulkoiluretki viikonloppuna, mukaan kuumaa kaakaota ja laskiaispullat
2. Kimppu punaisia ruusuja
3. Hotelliyö ravintolaillaillallisineen
4. Netflix & Chill ja kimppu niitä punaisia ruusuja, YHDESSÄ kokkailua esim pizzaa, tacoja tms ja leffaa
5. Olis vaikka satamiljooonaa muutakin ideaa vielä :D
Olen nainen, mutta en haluaisi mitään noista. En tarvi mitään krääsää vaan sen tähden, että on joku keksitty juhla. Ehkä vaimosi ajattelee samoin. Toivota vaan hyvää ystävänpäivää.
Vaimo? Oon itsekin nainen ja deittailen tällä hetkellä vain miehiä.
Teillä ystävyyssuhde? Miksi se on sun muija,?
Anna vaikka kunnon dildo lahjaksi niin tulee hiukan vaihtelua katkarapuusi.
Yhdessä valittiin viime viikonloppuna syksyksi viikon kestävä Välimeren risteily.
Minä lupasin maksaa koko lystin.
Olisiko tuo riittävä ystävänpäivälahja?
Lateksiasu ja siirappiputeli? Että voimaantuisi.
Vierailija kirjoitti:
En suosittele kutsumaan tuolla nimikkeellä, noin alkajaisiksi.
Muija, äijä, eukko ja ukko on ihan yleisiä nimityisiä meillä eikä täällä vedetä siitä hernettä nenään toisin kuin teillä siellä Etelä-Suomessa.
-eri
Ihana, persoonallisen näköinen koru.
Kihlasormus, ruusuja ja perinpohjainen keskustelu tulevista häistä.
huom nainen saattaa haluta itse valita sen varsinaisen kihlasormuksen (sopivan budjetin rajoissa). Hommaa siksi vain kaunis rasia jossa on näyttävä halpissornus. Koolla ei ole väliä, osaat kuitenkin varmaan arvioida onko sormi kuinka paksu asteikolla 1-5.
Miehellä on tänään vain puolikas työpäivä, ja ilahtuisin yli kaiken jos hän olisi yllätyksenä imuroinut, hakenut lapset päiväkodista ja kattanut ruuan pöytään (ruoka on jo tehty) ja vaikka ostanut suklaata kahvin kanssa, kun tulen töistä. Mutta luutavasti löydän miehen pelikoneen ääreltä ja teen itse tuon lopun. Hmm, pitäisköhän antaa avioeropaperit lahjksi..?
Saksalainen "laatuelokuva", jossa huudetaan useita kertoja Ich Komme!
Ihana orgasmi ja kauniimpi nimitys, esim. vaimo tästälähtien.