Mitä muijalle ystävänpäivälahjaksi?
Ostanko kukkia ja suklaata vai jotain muuta? Mitä naiset haluais ystävänpäivänä? Muija on 32v jos sillä jotain merkitystä.
M38
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaimo tulee saamaan anaaliseksiä
Kenet tilasit suorituksen tekijäksi?
Nuole hänen vulvansa niin että hän laukeaa ?
Mitä tw naiset osattte lahjaksi miehillenne? Ihan vihjeitä tähän kaipaan. Myös miehet saa antaa. Seksiä älkää vinkiksi sanoko, sillä saa jo muutenkin, enkä koe itseäni lahjaksi.
-
Det är rätt presang för alla 100 % kommersiella dagar.
Vierailija kirjoitti:
Oon 33 v mutta inhoan sanaa muija. Sitä saa käyttää vain nainen itse itsestään.
No, mut ne lahjaideat mistä itse tykkäisin;
1. Ulkoiluretki viikonloppuna, mukaan kuumaa kaakaota ja laskiaispullat
2. Kimppu punaisia ruusuja
3. Hotelliyö ravintolaillaillallisineen
4. Netflix & Chill ja kimppu niitä punaisia ruusuja, YHDESSÄ kokkailua esim pizzaa, tacoja tms ja leffaa
5. Olis vaikka satamiljooonaa muutakin ideaa vielä :D
Olen nainen, mutta en haluaisi mitään noista. En tarvi mitään krääsää vaan sen tähden, että on joku keksitty juhla. Ehkä vaimosi ajattelee samoin. Toivota vaan hyvää ystävänpäivää.
Kukat riittää useimmille. Paitsi, jos on allerginen tai ei tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tw naiset osattte lahjaksi miehillenne? Ihan vihjeitä tähän kaipaan. Myös miehet saa antaa. Seksiä älkää vinkiksi sanoko, sillä saa jo muutenkin, enkä koe itseäni lahjaksi.
Me käydään yhdessä syömässä (maksu yhteiseltä tilillä.) Se on lahja molemmille. Minä ostan omat kukkani itse. Mutta jos ostaisin jotain, niin ainakin mun mies tykkää ihan suklaasta.
Ystäviä muistetaan siis teidän kavereita eikä puolisoita. Ettekö te erota asioita vain onko kieli ongelmia.
Ei ketään ole ketään ystäviä. Ikävää jos ainoa ystävä on puoliso . Meidän kulttuurissa puolisot muistaa toisiaan hääpäivänä ja sitten isän päivä sekä äitien päivä. Jouluna annetaan lahjoja samoin syntymä päivinä. Mutta ystäviä muistetaan taas ystävän päivänä. Useimmin ystäville annetaan iloinen kortti ja suklaa lahja . Ystävän päivän tarkoitus on muistaa että muistan ystäviäni. Miehet usein muistaa ystäviään lähettämällä kortin tai toivottamalla hyvää ystvån päivää . Monella miehellä on lapsuuden ajan ystäviä eli kavereita joita muistaa. Koulukavereita. Ja samoin naisilla on ystäviä kouluajoilta kuin lapsuudesta. Heitä on hyvä muistaa kortilla kohteliaasti.
Viet syömään johonkin vähän parempaan paikkaan. Kukkia.
Onpa teillä huonosti asiat kun teillä ei ole ollenkaan ystäviä. Voi kurjaa.
Lopetat muijaksi nimittelyn, se riittänee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suosittele kutsumaan tuolla nimikkeellä, noin alkajaisiksi.
Pohojanmaalla nainen on muija ja mies ukko tai äijä.
Pohjanmaa pitäis upottaa mereen.
Just näin. Itse en arvosta kovinkaan korkealle materiaa mutta ajatus ja toisen miettiminen lahjassa on tärkeintä. Lahjat voin hankkia itse itselleni, sen sijaan kaupasta ei saa rakkautta, tunneyhteyttä ja kumppanuutta. N33