Mitä muijalle ystävänpäivälahjaksi?
Ostanko kukkia ja suklaata vai jotain muuta? Mitä naiset haluais ystävänpäivänä? Muija on 32v jos sillä jotain merkitystä.
M38
Kommentit (77)
Muijittelu ei ok.
Sitten asiaan. Ap kirjoitti olleensa ainakin 3 vuotta suhteessa naisystävän kanssa. Ikää on molemmilla yli 30 v.
Joten. Laitahan sormus pukettiin Valentine's Dayksi. Jos olet vakavissasi hänen kanssaan. 💍 💕
Eikös sitä aina erossakin anneta ymmärtää ulos päin, että erottiin ystävinä? Ei rakasta puolisoa muisteta ystävänpäivänä. Hän on jotain sen yläpuolella ja se pitäisi muistaa ilmaista joka päivä muutenkin.
Jotain mistä tiedät, että hän tykkää.
Miksi vihaat naisia ja nimittelee rumasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suosittele kutsumaan tuolla nimikkeellä, noin alkajaisiksi.
Pohojanmaalla nainen on muija ja mies ukko tai äijä.
Ja lapset ovat "kersoja" tai "kakaroita". Pohjanmaalla asuu vastenmielisiä ihmisiä, jotka haukkuvat jopa omia perheenjäseniään noin rumasti.
Villasukat, villapaita, villamyssy ja villahousut.
Karvanenkaveri
Peili ja vaaka on aina onnistunut lahja.
Vierailija kirjoitti:
Eikös sitä aina erossakin anneta ymmärtää ulos päin, että erottiin ystävinä? Ei rakasta puolisoa muisteta ystävänpäivänä. Hän on jotain sen yläpuolella ja se pitäisi muistaa ilmaista joka päivä muutenkin.
Onneksi en asu Suomessa ja saamme viettää Valentines päivää. Olen yleensä saanut mieheltäni ruusuja ja sampanjaa heti aamulla, illalla syömme hienossa ravintolassa. Korujakin olen saanut ja kerran jopa avoauton!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en asu Suomessa ja saamme viettää Valentines päivää. Olen yleensä saanut mieheltäni ruusuja ja sampanjaa heti aamulla, illalla syömme hienossa ravintolassa. Korujakin olen saanut ja kerran jopa avoauton!
Asut Dubaissa ja käytät burqaa julkisilla paikoilla?
Nuija, niin saat muijan nuijasta joka kerran, kun sanot muija!
Meillä vaimo tulee saamaan anaaliseksiä
Minä ostin uuden pölynimurin, aamulla annan kun nousen kahville.
Vaimo saa mahlasauvaa pieruboxiin
Ystävänpäivälahjan valinta riippuu siitä, millaisia kiinnostuksen kohteita ja mieltymyksiä tyttöystävälläsi on! Tässä muutama idea, joita voisi hyödyntää:
1. **Henkilökohtainen lahja** Käsintehty kortti, valokuva-albumi yhteisistä hetkistä tai kauniisti kirjattu rakkauskirje.
2. **Korut** Jos hän pitää koruista, kaunis kaulakoru, sormus tai korvakorut voivat olla ihana lahja.
3. **Yhteinen kokemus** Voit esimerkiksi viedä hänet johonkin erityiseen ravintolaan, järjestää yllätysdinnerin kotona tai viedä hänet johonkin kivaan aktiviteettiin kuten vaikkapa elokuviin tai jonnekin, jossa voitte nauttia yhdessäolosta.
4. **Itsehoitotuotteet** Kylpytuotteet, kauneudenhoitovälineet tai rentouttava kylpysuola voivat olla kiva lahja, jos hän pitää hemmottelusta.
5. **Lempivaatteet tai asusteet** Jos tiedät tarkalleen, mitä hän on kaivannut tai toivonut, vaate tai asuste, kuten huivi, saattaa olla mieluinen.
Lahja ei tarvitse olla kallis, vaan tärkeintä on, että se on ajatuksella valittu ja kuvastaa yhteistä suhteenne ja sitä, kuinka hyvin tunnet hänet.
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Tuija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Tuija
"Älä iske Tuijaa, Tuija sua huijaa"/Älä iske Tuijaa, Alwari Tuohitorvi 1975.
Tumma kymmentuumaisella varustettu "ilopoika" yhdeksi yöksi.