Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En oo ikinä ymmärtänyt, että mikä tekee Kummisetä 2:sta niin mahtavan ja erinomaisen elokuvan

Vierailija
13.02.2025 |

Sehän on äärimmäisen tylsä leffa, jossa ei tapahdu oikeastaan mitään.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et ole katsonut?!

Vierailija
2/31 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain yksinkertainen, ei siinä ole mitään hävettävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä.

En myöskään ymmärrä miksi kolmososaa haukutaan. Mun mielestä ihan samalla viivalla kuin kaksi muuta. Sofia on lisäksi mun mielestä parasta siinä mutta hänet haukuttiin maanrakoon aikoinaan.

En ymmärrä, Ehkä joku fani osaa selittää mulle?

Vierailija
4/31 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvassa Tauno Palo tekee kyllä mahtavan roolisuorituksen.

Vierailija
5/31 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin monet yksinkertaisetkin ihmiset jostain syystä ylistävät tuota elokuvaa maasta taivaisiin. En vaan ymmärrä miksi. 

Ap

Vierailija
6/31 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä minä.

En myöskään ymmärrä miksi kolmososaa haukutaan. Mun mielestä ihan samalla viivalla kuin kaksi muuta. Sofia on lisäksi mun mielestä parasta siinä mutta hänet haukuttiin maanrakoon aikoinaan.

- sekavasti kerrottu juoni, vaikka se on yksinkertaisempi kuin aiemmissa elokuvissa

- Sofia Coppola ei osaa näytellä

- Al Pacino näyttelee itseparodiamaista huuhaa äijää, eikä Michaelia

- muistettavia superhyviä kohtauksia ja reploja ei ole samalla tapaa kuin aiemmissa elokuvissa

- Michaelin yritys parantaa tapansa ei joidenkin mielestä ole uskottava, minä pidän siitä

Kummisetä 3:ssa on paperilla joitain hyviä ideoita ja pidän sen katsomisesta, mutta kahden maailman parhaan elokuvan rinnalla kyseessä on pakostakin pettymys.

Vierailija
7/31 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä minä.

Kolmonen on rahapulassa tehty geneerinen toimintaelokuva. Robert De Niro piirtää kakkosessa nuoren Vito Corleonen taidolla, joka kuuluu amerikkalaisen elokuvan ikonisimpiin suorituksiin. Myös Duvall, Pacino ja muut loistavat

Kolmosessa Sofia Coppola sai roolin nepotismin takia, eikä oikein onnistunut roolissaan - toki ulkoisesti menee nuoresta Sisiliaisesta naisesta. Onneksi ura ei loppunut siihen, sittemmin kelpo suorituksia ohjaajana.

Vierailija
8/31 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin monet yksinkertaisetkin ihmiset jostain syystä ylistävät tuota elokuvaa maasta taivaisiin. En vaan ymmärrä miksi. 

Ap

Tuskin sä sitä ymmärtäisit vaikka se sulle selitettäisiin kuinka. Toiset ei vain ymmärrä kaikkea.

Vierailija
9/31 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen aihe. Hyviä näyttelijöitä. Ohjaajakin on nimekäs mutta jos totta puhutaan niin nuorena nukahdin tuon elokuvan ääreen eikä se edelleenkään kuulu suosikkeihini vaikka mafiajutut kiinnostaa.

Vierailija
10/31 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä minä.

- sekavasti kerrottu juoni, vaikka se on yksinkertaisempi kuin aiemmissa elokuvissa

- Sofia Coppola ei osaa näytellä

- Al Pacino näyttelee itseparodiamaista huuhaa äijää, eikä Michaelia

- muistettavia superhyviä kohtauksia ja reploja ei ole samalla tapaa kuin aiemmissa elokuvissa

- Michaelin yritys parantaa tapansa ei joidenkin mielestä ole uskottava, minä pidän siitä

Kummisetä 3:ssa on paperilla joitain hyviä ideoita ja pidän sen katsomisesta, mutta kahden maailman parhaan elokuvan rinnalla kyseessä on pakostakin pettymys.

Höpö höpö Pacino on sinä iha 1 ja 2 veroinen 

Vierailija
11/31 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuskin sä sitä ymmärtäisit vaikka se sulle selitettäisiin kuinka. Toiset ei vain ymmärrä kaikkea.

No yritä edes. Perusteluksi ei riitä loistavat roolisuoritukset, koska ne yksin eivät riitä tekemään elokuvasta hyvää. Juoni tossa elokuvassa on ainakin todella pitkäveteinen.

AP

Vierailija
12/31 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen on selvästi paras ja tämä vain Marlon Brandon takia jolla huikea roolisuoritus. 2 ja 3 tylsiä enkä oikein jaksanut katsoa loppuunkaan. De Niro ei pelasta 2:sta ja jotenkin ei näittenkään roolit oo niin hyvät. Tylsiä on 2 ja 3 verrattuna ykköseen. Ykkönen ehkä 9 leffa ja 2&3 6 arvoinen.

Vierailija
13/31 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan loistava leffa! Yksi suosikeistani.

Vierailija
14/31 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ykkönen on selvästi paras ja tämä vain Marlon Brandon takia jolla huikea roolisuoritus. 2 ja 3 tylsiä enkä oikein jaksanut katsoa loppuunkaan. De Niro ei pelasta 2:sta ja jotenkin ei näittenkään roolit oo niin hyvät. Tylsiä on 2 ja 3 verrattuna ykköseen. Ykkönen ehkä 9 leffa ja 2&3 6 arvoinen.

Ykkösosa on omasta mielestänikin ihan katsottava, joskaan ei sekään kuulu suosikkileffoihini.

AP

Vierailija
15/31 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yhtään käsitä, miten elokuvan hyvyyteen vaikuttaa "tapahtuuko siinä mitään". Siis jotain actioniako ap kaipais, vai millaista tapahtumista. 

Vierailija
16/31 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Caan oli hieno ykkösessä myös. Aliarvostettu.

Vierailija
17/31 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en yhtään käsitä, miten elokuvan hyvyyteen vaikuttaa "tapahtuuko siinä mitään". Siis jotain actioniako ap kaipais, vai millaista tapahtumista. 

En kaipaa actionia, mutta kyllä elokuvassa nyt pitäis olla jotain, mikä puhuttelee katsojaa ja herättää tunteita. Tämä elokuva ei kyllä ainakaan itsessäni herätä yhtään mitään mielenkiintoa, todella lattea tekele kaiken kaikkiaan. 

AP

Vierailija
18/31 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mario Puzon kirja Kummisetä kattaa elokuvat 1 ja 2.

Historiankuvaus olisi jäänyt hirveän kesken ellei kakkosta olis tehty. 

Kolmonen sen sijaan oli vähän turha. Tykkäsin kyllä Andy Garcian roolityöstä Sonny Corleonen aviottomana poikana ja Michael Corleonen manttelinperijänä.

Vierailija
19/31 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuva on MAHTAVA JA ERINOMAINEN SEKÄ AINUTLAATUINEN.Olen katsonut vain kolme kertaa.

Vierailija
20/31 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mario Puzon kirja Kummisetä kattaa elokuvat 1 ja 2.

Historiankuvaus olisi jäänyt hirveän kesken ellei kakkosta olis tehty. 

Kolmonen sen sijaan oli vähän turha. Tykkäsin kyllä Andy Garcian roolityöstä Sonny Corleonen aviottomana poikana ja Michael Corleonen manttelinperijänä.

Ymmärrän. En silti ymmärrä sitä tämän elokuvan valtavaa hypetystä ja sitä, miten tätä monet tuntuu pitävän suorastaan parempana kuin ensimmäistä.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi