Miksi kukaan korkeasti koulutettu nainen haluaisi seurustella matalasti koulutetun miehen kanssa?
Näkisin, että puheenaiheet ovat hyvin erilaisia näillä kahdella. Mies puhuisi moottoriurheilusta, jääkiekosta ja remppahommista kun nainen taas yhteiskunnasta, kulttuurista ja syvällisistä aiheista.
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkeastikoulutettu ? Tarkoitatko Ammattikorkeaa ? Onko mielestäsi korkeastikoulutettu, kiinnostaa.
Naiset pitää jo sairaanhoitajia "korkeasti" koulutettuna.
Vaatii korkeakoulun. Eli kirjaimellisesti on korkeasti koulutettu. Sinä sen sijaan et koulusta ole oppinut edes niitä perusasioita.
Hahah!
Vierailija kirjoitti:
entisaikoina miehet tyytyivät aina kouluttamattomaan naiseen. miehet eivät ole niin nirsoja kuin naiset.
Uskokaa jo, älkää tyytykö! Kauhea ajatuskin viettää elämänsä katkeran tyytyjän kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tärkeintä oli, että vaimoni on myös älykäs. En jaksa tyhmiä ihmisiä pitkään. Koulutus ei ole älykkyyttä
No kun menee yliopistoon, yllättyy kuinka vähän niitä "erityisen fiksuja" on. Siellä on paljon ihmisiä, jotka pärjäsi lukiossa hyvällä muistilla ja ulkoluvulla sekä yliopistossa he osaavat käydä pitkiä keskusteluja kirjoista siis mitä muut ovat kirjoittaneet. He osaavat siteerata. Mutta kun kysyy heidän omaa näkemystään, sitä ei tule. Sitä ei ole. Oman näkemyksen muodostaminen on yliopistossakin monille vaikeaa. Heilläkin se oma näkemys voi olla mediasta poimittu valmiiksi tarjoiltu mielipide. En minä opiskeluaikana viihtynyt noiden kanssa. Mieluummin juttelin tutkijoiden kanssa, koska heillä oli omia mielipiteitä.
Omilla aivoillaan ajatteleva ei ole kovin suosittu siellä peruskoulun ja lukion iässä.
Miksi kukaan haluaisi ketään? Koska joku on kiva ja hyvää seuraa.
Ap ei ole kiva eikä terve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemukseni mukaan vähän koulutetut miehet ovat konservatiivisia, eivätkä sen vuoksi pidä naisia missään arvossa. Tällä palstalla todetaan, että naisen arvo on miehen tottelemisessa ja palvelemisessa. Naisen kotiin tuoma palkka tietenkin on hyvä asia, mutta siitä ei puhuta, jottei nainen luulisi mitään olevansa.
En halua tällaista suhdetta. Moni ensimmäisen polven akateeminen hyväksyy työläismiesten ajattelutavan, siksi näitä suhteita syntyy.
Kun nyt olet älykkö ja pitkään asiaa tutkinut, niin kerropa, missä kohtaa koulutusta tämä muutos tapahtuu. Peruskoulu, amis, ylioppilastutkinto? Ylioppilaspohjainen amis? Korkeakoulun eka vuosi, vai pitääkö valmistua?
Vai oliko se oikeasti niin, että sinä et pidä duunareita missään arvossa?
Kaikki koulutus on hyväksi, koska s
Kyllä työkin laajentaa maailmankuvaa. Samoin harrastukset, asioiden seuraaminen. Eläminen.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on vain amiksen käynyt. Minä kävin yliopiston ja olen ollut korkeassa virassa 15 vuotta. Miehelläni taisi olla rahaa 200 euroa kun tavattiin eli ei mikään rikas. Pyysin miestäni muuttamaan luokseni 3 viikon tuntemisen jälkeen.3 Taisin olla vähän yksinäinen silloin ja baarissa kun tavattiin niin pyysin miestä heti luokseni. 14 vuoden jälkeen meillä on lapsikin joka on 7 luokalla.
Harmi että useimmat ihmiset eivät näe pintaa syvemmälle. Tuomio tulee jo ensivilkaisulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tärkeintä oli, että vaimoni on myös älykäs. En jaksa tyhmiä ihmisiä pitkään. Koulutus ei ole älykkyyttä
No kun menee yliopistoon, yllättyy kuinka vähän niitä "erityisen fiksuja" on. Siellä on paljon ihmisiä, jotka pärjäsi lukiossa hyvällä muistilla ja ulkoluvulla sekä yliopistossa he osaavat käydä pitkiä keskusteluja kirjoista siis mitä muut ovat kirjoittaneet. He osaavat siteerata. Mutta kun kysyy heidän omaa näkemystään, sitä ei tule. Sitä ei ole. Oman näkemyksen muodostaminen on yliopistossakin monille vaikeaa. Heilläkin se oma näkemys voi olla mediasta poimittu valmiiksi tarjoiltu mielipide. En minä opiskeluaikana viihtynyt noiden kanssa. Mieluummin juttelin tutkijoiden kanssa, koska heillä oli omia mielipiteitä.
Omilla aivoillaan ajatteleva ei ole kovin suosittu siellä peru
"Omilla aivoillaan ajatteleva" tarkoittaa 202 jälkeen kyrpäotsaista rokotedenialistia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omilla aivoillaan ajatteleva ei ole kovin suosittu siellä peru
Ei ole missään iässä suosittu. Tiedän kokemuksesta
Olen luonnotieteden FM (IT-alalla), eikä minulla ole juurikaan puhuttavaa yhteiskunnasta, kulttuurista ja syvällisistä aiheista. Mutta miehen pitää olla sellainen, ettei tarvi arkisia asioita vääntää rautalangasta, eli älyä pitää riittää
Vierailija kirjoitti:
Syy voi olla taloudellinen, korkeasti koulutettu tienaa 1800e kuussa jossain yliopiston höpöhöpötutkimuksessa, ja matalasti koulutettu tekee tuottavaa työtä 3500e kuukausipalkalla.
Jännä kuinka edelleen pidetään yllä harhaa siitä, että korkea koulutus automaattisesti takaa suuret tulot.
Voi luoja.
Minä keskustelisin ap:n kanssa pelkästään anaaliseksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan kivasti pätäkkää ja pitkä muna.
T: autonkorjaaja
Entä paksuus?
No mun lompakko on sellaset 2-3 cm paksu. Mut kaikki rahat onki tilillä
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Tuttava (korkeasti koulutettu) meni yksiin korkeasti koulutetun (lääkäri) miehen kanssa. Osoittautui myöhemmin melkoiseksi narsistimulkuksi. Ja jotenkin kaikki tämän lääkärikaverit olivat samanlaisia. Sellaisia millä kokoajan päällä joku kilpavarustelu. Plus kotitöiden tekeminen oli niin hiton vaikeaa. Ei vissiin voinut korkeasti koulutettuna moiseen "alentua". Tuttava erosi, päätyi myöhemmin ns. "maalaistollo" miehen kanssa yksiin. Ihanan uuttera tyyppi. Ei juu ehkä tuo rahaa taloon samalla tavalla, mutta toisaalta pitää sen talon pystyssä ihan omin kätösin ja on hyvin maanläheinen.
Oppitunnin anti on siis se, että koulutus ei yleensä kerro yhtään mitään henkilöstä itsestään.
Mikäli jollekin jäi vielä epäselväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemukseni mukaan vähän koulutetut miehet ovat konservatiivisia, eivätkä sen vuoksi pidä naisia missään arvossa. Tällä palstalla todetaan, että naisen arvo on miehen tottelemisessa ja palvelemisessa. Naisen kotiin tuoma palkka tietenkin on hyvä asia, mutta siitä ei puhuta, jottei nainen luulisi mitään olevansa.
En halua tällaista suhdetta. Moni ensimmäisen polven akateeminen hyväksyy työläismiesten ajattelutavan, siksi näitä suhteita syntyy.
Jos sinulla olisi oikeaa kokemusta matalasti koulutetuista miehistä etkä vain eläisi ruutujen kautta niin voisit huomata, ettei kaikki matalasti koulutetut miehet ole mitään konservatiivijuntteja.
Luulen, että tuon kirjoittaneella ei ole minkäänlaista kokemusta elämästä yleensäkään.
Vierailija kirjoitti:
Näkisin, että AP:llä on aika suppea aineisto päätelmiinsä.
"En muuta keksinyt"
-terveisin ap...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syvällisistä... :'D
Seuraa ja kälättää vain mitä se ja tuo sometähti sanoi, kyllä se tietää niin tieto on aitoa :D
Tässä on hyvä esimerkki siitä, miten vähän koulutettu mies suhtautuu naisiin. Ei kiitos!
Ei oikeastaan
Vierailija kirjoitti:
Syy voi olla taloudellinen, korkeasti koulutettu tienaa 1800e kuussa jossain yliopiston höpöhöpötutkimuksessa, ja matalasti koulutettu tekee tuottavaa työtä 3500e kuukausipalkalla.
Mitä ovat nämä höpölöpö tutkinnot? Ei ainakaan, Lääkäri, juristi, ekonomi, DI, opettaja, proviisori, pappi, arkkitehti, fyysikko, jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vaan on fakta, että matalasti koulutetuilta miehiltä saa parempaa seksiä eivätkä he yliajattele seksin aikana tai muutoinkaan.
T: korkeasti koulutettu nainen
Höpö höpö! Matalasti koulutetut miehet ajattelevat monesti vain omaa orgasmiaan!
Ei ole vaihtoehtoja kun nirppanokka alla. Hyvä että edes seisomaan alkoi, puutteessa toki riittää kun vaan ruumiinlämpö on lähelle sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla olisi oikeaa kokemusta matalasti koulutetuista miehistä etkä vain eläisi ruutujen kautta niin voisit huomata, ettei kaikki matalasti koulutetut miehet ole mitään konservatiivijuntteja.
Maailmassa mikään asia ei ole aina tai kaikki, mutta miksi ihmeessä nämä fiksut, järkevät ja aikaansaavat miehet sitten eivät hanki itselleen koulutu
Ikuisesti koulun penkille? Jotta voisi (taas) valmistua suoraan työkkärin asiakkaaksi?
Eipä sullakaan tuo järki päätä pakota
Hän on siinäkin joukossa pohjasakkaa. Fiksuus peritään ja opitaan vanhemmilta, ei koulusta.