Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu että ällötän miestäni.

Vierailija
13.02.2025 |

Olen lihonut reippaasti, ja mies ei halua enää koskea minuun. Yritän kyllä laihduttaa, mutta se on vaikeaa. Pelkään että sairastun johonkin syömishäiriöön, kun mies suunnilleen välttelee kaikkea kosketustani. Joka kerta kun katson peiliin ajattelen kuinka kuvottavalta hänen mielestään näytän. Itsetuntoni on ihan romuna. 

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa sentään miehesi jättää koskematta sinuun painon nousun takia..

Jos taas oikeasti noin tekee, niin mielestäni ei ole todellista rakkautta!

liekkö sellasta asiaa olemassa kun "todellinen rakkaus"

parisuhteet ylensä hajoaa vastoinkäymisissä, kumppani eroaa juuri sillon kun sen tukea eniten tarvitsisi

Vierailija
42/65 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni perusteella olisin huolissani tuosta suhteesta jopa siinäkin tapauksessa, että onnistut laihtumaan. Noin ulkonäköön perustuva suhde kun ei välttämättä ole muutenkaan kaikkein syvällisintä ja kestävintä laatua. Valitettavasti kokemusta on paristakin suhteesta, jossa laihdutin miehen mieliksi, mutta ei niistä hyviä suhteita tullut sittenkään.

Näin se menee.Kun tunteet on kuolleet, ei ne laihduttamalla palaudu. Oletko tullut ajatelleeksi että lihomisen taustalla voisi olla muuta huonovointisuutta joka saattaisi parantua jos lähtisitte eri teille? Eroon ahdistavasta suhteesta ja oma pälli kuntoon, neuvon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä että suhtautumiseni syömiseen on muuttunut. Pahimmillaan ajatuskin ruoasta kuvottaa ja olen pitkiäkin aikoja syömättä. Ap

Ja sitten ahmit. Hoida itsesi kuntoon, ukossasi ei ole mitään vikaa.

En kyllä ahmi. Ja haista sinä vaikka paska.

No mikä muu sinua lihottaa, kuin liika syöminen. Ja usko että tuollaisen läskin paska haisee jo omaakin nenääsi.

Katsoppa peiliin paksu perunanenä. Toisia haukkumassa palstalla päivät pääksytysten.

Ap:lle tsemppiä! Neuvoisin, että ajattelisit kertyneitä kiloja ensi sijaisesti vain OMAN terveytesi kannalta. Lihomista seuraa usein terveysongelmia, mm. diabetes, korkea kolesteroli, verenpaine, sydänriskit jne. Nuorehkoillakin. Päätä, että alat hoitamaan terveyttäsi ITSESI takia. Ei siksi, että miellytät hoikepana miestäsi enemmän, vaan sitä, että hoikistumisen myötä sulla on kevyempi ja jaksavampi olo. Mahdut pienempiin vaatteisiin. Itsetunto kohoaa. Pienin askelin!

Vierailija
44/65 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mistä oot lihonnut

läskitissit vaan kunnolla esiin ja jossei mies syty niin suutut ja kutsut homoks

Ei perkele tätä palstaa! :------D 

Vierailija
45/65 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään vähän muhkummista daameista. Kaksi maailman seksikkäintä naista on Iskra Lawrence ja Ashley Graham. Ja tiedän, etten ole ainoa, joka tykkää.

Kaikki "muhkummat" daamit ei todellakaan näytä esimerkkisi naisilta. 

Vierailija
46/65 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ei myöskään liian laiha ole hyvä.

Vierailija
47/65 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies halveksii sua oikeasti, hanki arvostusta vieraalta mieheltä.

Me miehet arvostamme varattuja pettäjänaisia tosi paljon. Ainakin sen verran, että saamme pillua.

Ja mitä ihmettä luulet meidänkään muuta haluavan. Pas*at teidän arvostuksistanne. Kaikki naiset eivät hae pysyviä suhteita surkean liitonsa tilalle. 

Vierailija
48/65 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies oli tollanen kun lihosin 10kg.

Itsekin inhosin itseäni lopulta.

Läskikasaa katselin peilistä.

Selvisi että panee vierasta.

Olin lihonnut 54kilosesta 64kiloseksi.

Sairastuin syömishäiriöön.

itseä harmitttaa kun joskus huomautin exälle painosta

tosiasiassa taisin vaan olla kyllästynyt, suhdetta oli siinä vaiheessa se melkeen 3 vuotta takana

jos olis ollut hoikka olisin varmaan sanonut että syö enemmän

Hyvä että tiedostat tuon nykyään. Itsekin olen nuorena ollut aika kamala ihminen ja sanonut eksälle ihan kamalia asioista, kun en tiennyt miten pahasti toista voi satuttaa sanoilla. Harmittaa minuakin, mutta virheistä onneksi oppii, sitähän se elämä on.

Vierailija
49/65 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ois tehnyt samanmoisen aloituksen niin se oltais joko poistettu tai sit mies ois teilattu mammojen toimesta maanrakoon välittömästi

Vierailija
50/65 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöks 

Vierailija
51/65 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään vähän muhkummista daameista. Kaksi maailman seksikkäintä naista on Iskra Lawrence ja Ashley Graham. Ja tiedän, etten ole ainoa, joka tykkää.

Totta, mutta minulla tulee huono olo, jos näen langanlaihan naisen tiukoissa housuissa. Ensimmäinen sana mikä tulee tuossa tilanteessa mieleen on keskitysleiri...

Vierailija
52/65 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ois tehnyt samanmoisen aloituksen niin se oltais joko poistettu tai sit mies ois teilattu mammojen toimesta maanrakoon välittömästi

Eikö tätä aloittajaa mielestäsi teilattu maanrakoon? 

Vierailija
53/65 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta minulla tulee huono olo, jos näen langanlaihan naisen tiukoissa housuissa. Ensimmäinen sana mikä tulee tuossa tilanteessa mieleen on keskitysleiri...

No kyllä totuus on että porsaille niitä sairauksia tulee esim diabetes kuin laihoille,taidat olla pullukka.

Vierailija
54/65 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, semmoinen vinkki, et jos haluat vinkkejä, ni kysy illalla täl palstal. Päiväl tääl poreilee vaan työttömät ja mielenterveysongelmaiset. Ja vadtaukset on sitten tämmöisiä.

Vierailija
55/65 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kohtuullista ja proteiinipitoista syömistä, jossa kasviksia ja lisäksi oliiviöljyä. En suosittele liikaa liikuntaa. Se väsyttää ja lisää nälän tunnetta. Puoli tuntia päivässä riittää hyvin. Jos taloudellisesti mahdollista, käy kysymässä tueksi joku laihdutuslääke, siis resepti lääkäriltä. Esim Ozempic (maksaa hieman yli 100 eur kk). Vie hyvin ruokahalun ja pitää verensokerin tasaisena. Kaikille ei sovi kuitenkaan nämä lääkkeet, mut kokeilla kannattaa. Tee laihdutus itsesi takia. Älä elä miehen kautta äläkä kerjää häneltä hyväksyntää. 

Vierailija
56/65 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syömättä jättäminen ei auta mitään.  Mene saliille, polje kuntopyörää, juokse juoksumatolla. Juokseminen ja pyöräily on paras keino laihtua.

Päinvastoin, liikkuminen laihduttaa vain marginaalisesti koska sitten yleensä syödäänkin sen rajun liikunnan mukaisesti. Parhaiten laihtuu yksinkertaisesti syömällä vähän tai paastoamalla. Siinä pitää vain olla kurinalaisuutta siihen, ettei sitten vedä jossain kohti palkintona kaikkea takaisin korkojen kera.

Vierailija
57/65 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että syynä on työsi Vauva-palstan trollina. Mies varmaan ymmärtää asian, kun näytät hänelle tämän vuoden työttämyystilastot. 

Vierailija
58/65 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kiitos ,ihra ei ole kaunista katseltavaa..

Vierailija
59/65 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala käymään "vieraissa",ei tartte elää puutteessa...kyllä lihoneillekin on ottajia,..

Vierailija
60/65 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika 🐷 

Tuskin se mies tätä palstaa lukee.

Tuo käskyhän oli aloittajalle. Sialle tulee sitten kivana yllärinä.

Miten se voisi olla kun ap kerran on se sika.