Tuntuu että ällötän miestäni.
Olen lihonut reippaasti, ja mies ei halua enää koskea minuun. Yritän kyllä laihduttaa, mutta se on vaikeaa. Pelkään että sairastun johonkin syömishäiriöön, kun mies suunnilleen välttelee kaikkea kosketustani. Joka kerta kun katson peiliin ajattelen kuinka kuvottavalta hänen mielestään näytän. Itsetuntoni on ihan romuna.
Kommentit (65)
Minä tykkään vähän muhkummista daameista. Kaksi maailman seksikkäintä naista on Iskra Lawrence ja Ashley Graham. Ja tiedän, etten ole ainoa, joka tykkää.
Itsensä häpeily on on kyllä yksi pahimipia halujen latistajia.
Tatuoitu läski rämehirviö nalkuttamisen kera + kouvola tukka & pullonpohjat silmien edessä niin ei ihme ettei sytytä
Jos mies halveksii sua oikeasti, hanki arvostusta vieraalta mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä että suhtautumiseni syömiseen on muuttunut. Pahimmillaan ajatuskin ruoasta kuvottaa ja olen pitkiäkin aikoja syömättä. Ap
Ja sitten ahmit. Hoida itsesi kuntoon, ukossasi ei ole mitään vikaa.
En kyllä ahmi. Ja haista sinä vaikka paska.
ehkä sitä miestä ällöttää luonteesi enemmän kuin läskisi
Sen ymmärrän, että seksi on jäänyt pois. Itsekään en pystyisi kiihottumaan läskistä.
Mutta se, ettei edes halaa tms. kertoo isommista ongelmista ja kannattaisi ehkä keskustella, että missä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies halveksii sua oikeasti, hanki arvostusta vieraalta mieheltä.
Me miehet arvostamme varattuja pettäjänaisia tosi paljon. Ainakin sen verran, että saamme pillua.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään vähän muhkummista daameista. Kaksi maailman seksikkäintä naista on Iskra Lawrence ja Ashley Graham. Ja tiedän, etten ole ainoa, joka tykkää.
Kyllähän sitä on miehiä joilla on läskifetissi. Toki ovat selvä vähemmistö, mutta löytyy heitäkin.
Miehesi toiminta ei ole korrektia, mutta tasa-arvon nimessä hyväksyttävää. (valitettavasti)
Lääkärin kautta ravintoterapeutille?
Jos perustat itsetuntosi sille, että biologisesti polygaminen siitäjä haluaa kosketella juuri sinua läpi elämäsi, i have bad news for you... Naiset ja lapset tykkäävät kosketella toisiaan. Se on naisen luonnossa, ei miehen
Vierailija kirjoitti:
Syömättä jättäminen ei auta mitään. Mene saliille, polje kuntopyörää, juokse juoksumatolla. Juokseminen ja pyöräily on paras keino laihtua.
Jaa, ajatteletkos että ihminen kuolee, ennen kuin käyttää vararavintojaan? Nimenomaan paasto on tehokkain tapa laihtua ja myös keholle ystävällisin, sillä sen ei tarvitse samanaikaisesti yrittää rakentaa lihaksia ja tuottaa hirveää määrää energiaa. Saa keskittyä vain kehon siivoamiseen ja varastojen tyhjentämiseen
Vierailija kirjoitti:
Laihtuminen on helppoa. Monet laihtuneet 6 kuukaudessa 25 kg. Pitää vaan joka päivä treenata 2 tuntia.
ei oo mitään järkeä treenata joka päivä 2 tuntia
ellei se "treeni" sitten ole jotain kevyttä kävelyä tms
Mun mies oli tollanen kun lihosin 10kg.
Itsekin inhosin itseäni lopulta.
Läskikasaa katselin peilistä.
Selvisi että panee vierasta.
Olin lihonnut 54kilosesta 64kiloseksi.
Sairastuin syömishäiriöön.
Mene alasti miehesi eteen, ja jos häneltä tulee sellainen pieni oksennusrefleksi, niin ehkä se on aika suunnitella eroa.
Eipä ole häävi mies naistaan tukemaan. Tuollainen mies saa hoikankin oireilemaan.
Harva mies ei voi paljoa naamalleen ja pituudelleen, mutta asenteelleen voi. RM.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oli tollanen kun lihosin 10kg.
Itsekin inhosin itseäni lopulta.
Läskikasaa katselin peilistä.
Selvisi että panee vierasta.
Olin lihonnut 54kilosesta 64kiloseksi.
Sairastuin syömishäiriöön.
itseä harmitttaa kun joskus huomautin exälle painosta
tosiasiassa taisin vaan olla kyllästynyt, suhdetta oli siinä vaiheessa se melkeen 3 vuotta takana
jos olis ollut hoikka olisin varmaan sanonut että syö enemmän
Jos ihminen on psyykkeeltään vielä terve, niin silloin laihdutetaan itsensä takia, ei muitten. Ja jos sinulla on työterveys, niin varaa aika ravitsemusterapeutille ja työpsykologille. Saat ammattiapua sieltä päin, jos muuten asia on sinulle ylitsepääsemätön. Onnistut kyllä, kun ajattelet asiaa itsesi kannalta etkä miehen. Tsemppiä:)
Tuskinpa sentään miehesi jättää koskematta sinuun painon nousun takia..
Jos taas oikeasti noin tekee, niin mielestäni ei ole todellista rakkautta!
Taidatte olla vielä kovin nuoria..
Syömättä jättäminen ei auta mitään. Mene saliille, polje kuntopyörää, juokse juoksumatolla. Juokseminen ja pyöräily on paras keino laihtua.