Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen NIIN eri mieltä Sanna Ukkolan kanssa Erika Vikmanista

Vierailija
13.02.2025 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/744b50a7-7707-48e8-b7a8-177f99aac998

Olen itse myös isotissinen, hoikka ja komea nainen. Olen saanut kokea seksuaalista häirintää koko elämäni, koska miehet (ja naiset) näkevät minussa vain seksipommin. Se on erittäin vastenmielistä.

Minusta olisi ihanaa elää yhteiskunnassa, jossa seksi ei koko ajan levähdä naamalle ruudussa, katumainoksissa ja vastaantulijoiden silmissä ja sanoissa. Haluaisin elää yhteiskunnassa, jossa miehet ja naiset voisivat elää vapaasti keskittymättä koko ajan siihen, miltä kukin näyttää ja miltä kenenkin vaatteiden alla näyttää.

Tissien, orgasmin tai seksuaalisuuden esittelyssä ei ole mitään voimaannuttavaa, rohkeaa tai vapauttavaa. Se on rasittavaa, tylsää, mautonta ja tyhjää. Mitään feminististä en pysty siinä näkemään. 

Ukkola sanoo, että Suomi on takapajula, jossa tällaista ei hyväksytä. Olen aivan eri mieltä, ja niin tuntui olevan Erika Vikmankin, joka ylpeästi julisti, että me suomalaiset naiset ollaan tällaisia, koska me voidaan, meitä ei kahlita. 

Missä päin maailmaa on se maa, jossa orgasmin esittäminen olisi sallitumpaa kuin meillä? Ei missään. Se on ehkä kiellettyä huonoista syistä, mutta niiden syiden puuttuminen meidän yhteiskunnastamme ei silti tee orgasmin esittäsestä välttämätöntä tai siistiä.

Voitaisiinko me suomalaiset olla ylpeitä sallivuudestamme ilman, että seksin pitää välttämättä saada vyöryä telkkarin kautta olohuoneisiimme?

Kommentit (714)

Vierailija
581/714 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen naisvihakommentoija taas paikalla. Oletko koskaan edes katsonut euroviisuja?

nehän on pahempi syntisirkus ku ylpeitten päivä

Vierailija
582/714 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että Sanna on jonkinverran oikeassa. Seuraan somea ja siellä on joku nainen joka vanhempana haluaa pukeutua nuorekkaasti minihameisiin yms. Vihan määrä on aivan valtava, koska hän on vanhempi nainen joka ei pukeudu ns ikänsä mukaisesti vaan hän on säälittävä, vanha jne. Kun Madonna yrittää olla nuorekas ja on ikääntynyt, hän on säälittävä. Toisaalta jos hän antaisi vanhenemisen merkkien näkyä, siellä olisi kuitenkin kommentteja kuten Pamelalle että laita itseäsi, näytät mummolta. Ikääntymistä pelätään yhä sairaammin. Vanhuus on tabu. Naiset joutuu kamalan vihamäärän kohteeksi. Ikinä ei ole hyvä, kaikilla on aina oikeus heitellä ulkonäöstä omat mielipiteensä. Siinä mielessä parasta on vain vetää omaa linjaa ja viisveisata mielipiteistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/714 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostelematta Erikan esiintymistyyliä ja - asua, niin itse kappale on paskaa sanoiltaan ja säveleltään. Sävellystä ei edes ole. 

Vierailija
584/714 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskeeko AP tää aloitus vain isorintaisia naisia vai huomaatko edes jos joku pienirintainen kulkee puolalasti?

Pidän kysymystäsi ap:lle outona.  Miksi hänen omakohtaisia kokemuksiaan kuvaillut, isorintaisen komean naisen pitäisi tietää, miten sinä koet asian.  Mielestäni ap kuitenkin yrittää tuoda naisnäkökulman kautta asiaa esille.  Ole hyvä ja kerro itse tarinasi, kokemasi omasta alastomuudestasi tai ranta-asussa auringosta nauttien.  

Vierailija
585/714 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika on surullinen tapaus, koska hän ei edes ole enää mitenkään erityisen hyvännäköinen tai edes nuori. Hän on kuin tuikitavallinen maalaismamma, mutta turvonnut ja ikäistään vanhemman näköinen. Ero neljän vuoden takaiseen on valtava.

Esim. Anna Abreu ja Jenni Vartiainen ovat vanhempia kuin Erika, mutta paljon raikkaamman näköisiä.

Vierailija
586/714 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset näkee miesten paljastelun eri tavalla. Se on huumoria kun joku hyvin tavallisen näköinen Windows man paljastelee. Sitten kun joku nainen jolla on enemmän vaatteita mutta laulaa erotiikasta onkin syntinen. Erika on saanut paljon kuraa niskaan. Ihmiset pitää tyrkkynä Erikaa. Tuo on kuitenkin rooli. Ulkolaiset vaikuttaa tämän ymmärtävän paremmin.

Virkistävää olisi nähdä Windowsmanin tilalla nainen humoristisesti ja Erikan tilalla mies nahka-asussaan eroottisesti. 

Vierailija
587/714 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo ? Kuuteles kuule Led Zeppelinin Whole Lotta Love vuodelta 1969.

Voihkintaa ja orgastinen kitarasoolo. Tai miten MIck Jagger ei voi saada tyydytysta

Eihän rock-musiikissa maailmalla ole mistään muusta puoleen vuosisataan laulettukaan kuin orgasmeista ja seksistä.

Muuta johonkin muslimimaahan jos tuo ahdistaa.

mutta laulaako led zeppelin "ich kommeee". Ei.

No tämä kasaribiisi on orgasmista.

Vierailija
588/714 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo ? Kuuteles kuule Led Zeppelinin Whole Lotta Love vuodelta 1969.

Voihkintaa ja orgastinen kitarasoolo. Tai miten MIck Jagger ei voi saada tyydytysta

Eihän rock-musiikissa maailmalla ole mistään muusta puoleen vuosisataan laulettukaan kuin orgasmeista ja seksistä.

Muuta johonkin muslimimaahan jos tuo ahdistaa.

mutta laulaako led zeppelin "ich kommeee". Ei.

No tämä kasaribiisi on orgasmista.

Ja muuten lauloin mukana tajuamatta yhtään, että ollaankin tulossa vähän kuvannollisemmalla tavalla. 

Vierailija
589/714 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostelematta Erikan esiintymistyyliä ja - asua, niin itse kappale on paskaa sanoiltaan ja säveleltään. Sävellystä ei edes ole. 

No eikö tämä kritiikki tulisi kohdistaa Roos+Bergiin? Minä tykkään sen rytmistä.

Vierailija
590/714 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP. Ei ole pakko katsoa eikä kuunnella. Ei Erika Vikman vyöry kenenkään olohuoneeseen telkkarin kautta, ellet valitse itse katsoa sitä kanavaa, jolta esitys sattuu tulemaan.

Jäi vähän epäselväksi millä tavalla Vikman liittyy seksuaaliseen häirintään.

Onko tämä taas ulkovallan maksamien trollien suosikkiketju?

Vierailija
591/714 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erika on surullinen tapaus, koska hän ei edes ole enää mitenkään erityisen hyvännäköinen tai edes nuori. Hän on kuin tuikitavallinen maalaismamma, mutta turvonnut ja ikäistään vanhemman näköinen. Ero neljän vuoden takaiseen on valtava.

Esim. Anna Abreu ja Jenni Vartiainen ovat vanhempia kuin Erika, mutta paljon raikkaamman näköisiä.

Koskeeko seksuaalisuus vain nuoria ja erityisen hyvännäköisiä? Jos on tällaisia asenteita niin todella on paljon pöyhittävää. 

Vierailija
592/714 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalista häirintää on ollut ihmiskunnan alkumetreistä asti. 

Minua on yritetty ostaa 12-vuotiaana bussissa 80-luvulla. Kun olin 14-vuotias ovat aikuiset miehet pyytäneet ajelulle. Pojat koskettelivat rintoja luvatta. 

Vierailija
593/714 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oletko itse ollut tuollaisessa moodissa, missä kappaleen energia on? Minä olen ja siinä nainen on niin itsevarma ja korkealibidoinen, että mies kyllä tajuaa, ettei ole yksin kontrollissa ja välillä taas nainen määrää tahtia.

Osa miehistä ei halua, koska haluavat poljettavan nuken. Osa miehistä ehkä haluaisi, muttei oikein tiedä miten toimia ja osa miehistä pystyy heittäytymään mukaan ja sit mennään."

Kappaleen energiassa on ehkä sitä voimaantumista ja valtaa, mutta se on vesitetty sanoituksella täysin ja saa kokonaisuuden vaikuttamaan miestä vasten tehdyltä p+rnoesitykseltä.

Tässä kappaleessa on miehistä energiaa.

https://www.google.com/search?q=erika+myynniss%C3%A4&oq=erika+myynniss%…

Vierailija
594/714 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset näkee miesten paljastelun eri tavalla. Se on huumoria kun joku hyvin tavallisen näköinen Windows man paljastelee. Sitten kun joku nainen jolla on enemmän vaatteita mutta laulaa erotiikasta onkin syntinen. Erika on saanut paljon kuraa niskaan. Ihmiset pitää tyrkkynä Erikaa. Tuo on kuitenkin rooli. Ulkolaiset vaikuttaa tämän ymmärtävän paremmin.

Virkistävää olisi nähdä Windowsmanin tilalla nainen humoristisesti ja Erikan tilalla mies nahka-asussaan eroottisesti. 

Minusta taas jälleen kerran tuo kappale on jäänyt kesken. Siitä olisi pitänyt yrittää suoltaa pinkki versio. Melodisempi. Kyllä sieltä alta varmaan joku melodia löytyy, kun jaksaa jauhaa. Sinänsähän Erika on ihan hyvä esiintyjä ja osaa laulaa. 

Ja kä*piöt tanssimaan taustalle ehdottomasti. Erika ja seitsemän kä*piötä. Siinäpä pervompi. 

Vierailija
595/714 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tuon ihan muiden hittien joukossa kasarilla lauletun kappaleen sanat:

Relax, don't do it

When you want to go to it

Relax, don't do it

When you want to come

Relax, don't do it

When you want to suck it, chew it

Relax, don't do it

When you want to come

When you want to come

Relax, don't do it

Relax, don't do it

When you want to come

Relax don't do it

Relax, don't do it

When you want to come

Come

But shoot it in the right direction

We're making it your intention

Live those dreams

Scheme those schemes

Got to hit me (hit me!)

Hit me (hit me!)

Hit me with those laser beams

Ow ow ow!

Laser beam me

1, 2, 3, 4

Relax

Don't do it

Relax

When you want to come

Come

I'm coming

I'm coming, yeah

Relax, don't do it (Once you're inside of me)

Relax, don't do it

When you want to come

Relax, don't do it

Relax, don't do it, no!

When you want to come

When you want to come

When you want to come

Come

She moves, feel it

Relax, don't do it

Relax, don't do it

Relax don't do it

Relax don't do it

One a time, hey!

Come

Vierailija
596/714 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumikki-Erika ja seitsemän alle 150 cm miestanssijaa. Tulennielentää, kärrynpyöriä. Musiikista en tiedä, mutta ainakin hauska show! 

Vierailija
597/714 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biisi on kamalaa kuultavaa. Sanat sekä sävel.

Vierailija
598/714 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on rajoitettu määrä, mitä ihmisiä saa olla lavalla. Ei taida olla niin paljon kuin kahdeksan. Toivoisin, että Erika olisi yksin myös varsinaisessa kisassa. 

Vierailija
599/714 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on rajoitettu määrä, mitä ihmisiä saa olla lavalla. Ei taida olla niin paljon kuin kahdeksan. Toivoisin, että Erika olisi yksin myös varsinaisessa kisassa. 

Jos kuusi, niin Erika ja seitsemäm kääpiötä will do fine. 

Vierailija
600/714 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biisi on kamalaa kuultavaa. Sanat sekä sävel.

Kyllä tuostakin kirveellä ihan hyvän saisi.