Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totesin etten ole ainakaan pienten lasten äiti. Ainakin tällä hetkellä tuntuu juuri siltä...

Vierailija
06.03.2007 |

olen lomalla ja olo kolme vuotiiaan kanssa kotona tuntuu tylsältä. Miehellä ei ole lomaa ja päivät ovat pitkiä kotona. Toinenpäivä lomasta menossa ja onneksi ei ahdista niin paljon kuin eilen. Johtunee varmasti siitä kun vieraita on tulossa. Ahdistustani ei helpota se että olen raskaana.

Miten ihmeessä en osaa leikkiä ja viihdyttää lastani. En kertakaikkiaan jaksa leikkiä.

Ahdistaa omat fiilikset.....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 2 alle 2 vuotiasta lasta. Elämä kotona jatkuvaa selviytymistä joka päivä. Mutta kyllä tää tästä valoisammaksi muuttuu. Nyt voi jo harrastaa kaikkea kivaa yhdessä. Mieti mistä tykkäät ja tee sitä muksun kanssa. Ui, piirrä, maalaa, lue, tanssi, kuuntele musiikkia...

Vierailija
2/7 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni vähän samanlaiset tuntemukset. Itsekin olen raskaana ja olo on vetämätön. Leikkiminen esikoisen kanssa tuntuu pakkopullalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nyt 6 ja 2 vuotiaat leikkivät paljon keskenään. Kaikki eivätvain ole sellaisia ja thats it!! Ei stressiä...

Vierailija
4/7 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 6v, 5v, 3v ja 1 1/2v.

Vierailija
5/7 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

talo, lumiukko tai puu niin lapsi innostuu jatkamaan. Anna kotileikkivälineitä ja kerro leikille alku esim Milla nukelle välipalaa ja pyykinpesua. Sitten vaan teet mikä sinua itseäsi sillä hetkellä kiinnostaa. Lapsi kehittää pian pitkiä leikkejä itsekin.

Vierailija
6/7 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekseen. Ehkä sitten meilläkin kun saadaan esikoiselle sisarus. Nyt tilanne on se, että äidin pitää touhuta leikissä mukana vähintään yhtä paljon kuin lapsikin. Muuten syntyy hirveä huuto ja kiukunpuuska. Ja siitäkös äidille tulee huono omatunto...

Vierailija
7/7 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. eilen olin itse potilas (istuin sängyllä) ja 1,5 ja 3,5 vuotiaat hoitivat: toivat lääkkeitä, laittoivat laastareita, paijasivat, mittasivat kuumetta jne. Minä vain valittelin vaivojani ja hauskaa ja helppoa oli! Ja miten tohkeissaan lääkärit olivat...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän