USAn puolustusministeri vahvisti tänään ettei Ukrainalla ole asiaa Natoon ja se joutuu luovuttamaan Venäjälle alueensa
USAn joukot ei myöskään tule astumaan jalallaan Ukrainaan.
Kommentit (390)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä nähdään elämän raadollisuus. Tämä ei nyt mene kuten on kohta viimeset 3v uhottu. Parempi tottua ajatukseen.
mitä sun mielestä on uhottu?
Olen eri, mutta yllättävän monessa länsimediassa on uskottu hartaasti Venäjän häviävän sodan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä nähdään elämän raadollisuus. Tämä ei nyt mene kuten on kohta viimeset 3v uhottu. Parempi tottua ajatukseen.
mitä sun mielestä on uhottu?
Olen eri, mutta yllättävän monessa länsimediassa on uskottu hartaasti Venäjän häviävän sodan.
ja miten sun mielestä venäjä tulee tän sodan "voittamaan"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natopoikien juna meni nyt :D
Homo sergei!!! teitä venäläisiä apinoita on kuollu jo 800 000 sitten kun miljoonas venäläine apina kuolee mä juhlin.
se on ennen voitonpäivää täynnä
Vierailija kirjoitti:
Milloin te tampiot tajuatte että Trump tai Putin kumpikaan eivät ole sellaisia hirviöitä kuin teille on jankutettu? Tyypit yrittävät saada rauhaa aikaiseksi ja te vingutte että ei kun pitää jatkaa tappamista.
sä voisit tappaa ittes idiootti
putin ei oo aikeissakaan lopettaa näitä sotia
Vierailija kirjoitti:
Se on kylmää kyytiä Ukrainalle nyt! Zelenskyin lähtölaskenta alkanut. Yhdysvaltoihin ei voi luottaa. Onko niin, että kaikki miehet ovat kuolleet turhaan?
tapa ittes rys sä
Kunnon miehiä Donald ja Vladimir. Menkää pojat saunaan nyt.
Vierailija kirjoitti:
Putinistikorruptoreiden jo mennyt aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homo sergei!!! teitä venäläisiä apinoita on kuollu jo 800 000 sitten kun miljoonas venäläine apina kuolee mä juhlin.
Jokapäivä yli 1000 venäjän kusipäätä kuolee. toivottavasti sota jatkuu pitkään.ukraina tekee arvokasta työtä kun tappaa haitallista lajia.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon miehiä Donald ja Vladimir. Menkää pojat saunaan nyt.
Kuka on Kunto? Joku sadistiko?
Vierailija kirjoitti:
Tätähän täällä on kolme vuotta pelätty että Ukraina joutuu suostumaan huonoon diiliin. Nyt se on realismia, Zelensky on nurkkaan ahdistettu.
Zelenskyi. Iii iiii iiiiii. Mikä siinä on, ettei sitä iitä saada sinne loppuun?
Vierailija kirjoitti:
Milloin te tampiot tajuatte että Trump tai Putin kumpikaan eivät ole sellaisia hirviöitä kuin teille on jankutettu? Tyypit yrittävät saada rauhaa aikaiseksi ja te vingutte että ei kun pitää jatkaa tappamista.
Venäjä voi lopettaa sen tappamisen ihan nyt heti. Venäjä on se hyökkääjä. Ukraina puolustautuu. Tampio.
Kiitos vaan teille Trumpistit, teidän messias kusi just koko Euroopan päälle.
Voitte sanoa hyvästit kaikelle talouskasvulle ja muulle. Kukaan investoi Itä-Eurooppaan tai Pohjois-Eurooppaan tän jälkeen.
Mutta onneksi transnaiset ei enää urheile naistensarjoissa, eikä mäkkärissä ole DEI-ohjelmaa. Se varmaan lämmittää teitä, kun kaikki rahat menee tän jälkeen puolustukseen.
Hyvin nielitte kaiken propagandan ja nyt siitä kärsii kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Putin aloitti tappamisen. Haag kutsuu häntä.
venäjä tuntuu olevan aika paniikissa. ukrainan iskut venäjän öljynjalostomoihin on kai saanut rys sä botit paniikkiin, sen verran kovilla kierroksilla vetävät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se on ennen voitonpäivää täynnä
Joo ja voitonpäivän juhlissa aaseja ja eläkeläisiä hienot juhlat.
Venäjä ei mahdollisen rauhankaan jälkeen tule kunniallisten valtioiden joukkoon. Gangsterialueena tulee pysymään.
jaa, mä en ole uutista nähnyt että sota on ohi ja rysssssä muka voittanut. Onko joku nyt lipaissut ennenkuin tipahtaa namipala suukkoon
Vierailija kirjoitti:
Venäjä ei mahdollisen rauhankaan jälkeen tule kunniallisten valtioiden joukkoon. Gangsterialueena tulee pysymään.
Muutaman kuukauden ehkä, ja sitten palaa taas normaalisti.
Onpas kusipaskaputinistit taas aktivoituneet. Saaneet ilmeisesti trumputtimen ja hänen puolirikollisen oligarkkikabinetin viime aikaisista hölinöistä uutta toivoa, että trump sittenkin tallentaisi kehitysmaarysylän. 😂