Kuka pystyy roikkumaan leuanvetotangossa yhdellä kädellä?
Kyllä minäkin pystyn roikkumaan, siten että oikea käteni pitää kiinni leuanvetotangosta, ja vasen käteni pitää tosi lujasti kiinni oikean käden ranteestani! Niin: eli tarvitsen vasemman käden mukaan, pitämään oikeasta ranteestani lujaa kiinni, jotta pystyn roikkumaan leuanvetotangossa pelkän oikean käteni varassa.
Mutta mitä jos: vasemman käden käyttäminen on kielletty? Vasemman käden pitää vaan roikkua alhaalla tai missä vaan. Mutta vasen käsi ei saa pitää kiinni oikeasta kädestä!
Kuka pystyy tuohon temppuun? Pysymään roikkumassa leuanvetotangossa vaikkapa edes 5 sekuntia noin?
Kaikkein kovakuntoisin jalkapalloilija taitaa olla Zlatan Ibrahimovits. Veikkaisin että hän pystyy. Mun veikkaus: yksikään suomalainen jalkapalloilija ei pysty. Mutta varmaan aika tosi monet koripalloilijat pystyvät, jopa suomalaiset koripalloilijat. Ja monet maastopyöräilijät, vuorikiipeilijät, telinevoimistelijat, sirkusakrobaatit,...
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
James Bond pystyy. Ja toisessa kädessä vielä nainen roikkumassa.
James Bond pystyy, häh? WAU! Mä luulen että ehkä edes Arnold Schwarzenegger ei pysty! James Bond on aikamoinen teräsmies.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa pystyy.
No eikä pysty.
Miksi jalkapalloilijat tuohon pystyisivät? Kiipeilijöille tuo on tavanomaista harjoittelua, eikä pelkästään roikkuminen vaan yhden käden leuanvedot.
Pystyy, jos ei ole hikiset kädet. Suht kevyt nainen roikkuu helposti hetken yhdellä kädellä ja molempien käsien varassa, niin että ote on rinnan tasossa, niin kestää reilun minuutinkin.
Arto Satonen pystyy ja on lisäksi jortti suussa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jalkapalloilijat tuohon pystyisivät? Kiipeilijöille tuo on tavanomaista harjoittelua, eikä pelkästään roikkuminen vaan yhden käden leuanvedot.
Miksi jalkapalloilijat pystyisivät? Youtube on täpötäynnä Zlatan Ibrahimovitsin punttisalitreenivideoita. Katso niitä. Eli SIKSI! Tässä yksi:
James Bond pystyy. Ja toisessa kädessä vielä nainen roikkumassa.