Tiedotus: se teidän itse tekemä kääretorttu ei ole hyvää
Kommentit (51)
Kumma homma. Itse en muista maistaneeni pahaa kotitekoista kääretorttua IKINÄ. Mutta tykkäänkin kananmunasta.
Kaupan kääretortut taas on auttamatta sekundaa.
Jep, se kaupan kuiva käntty, joka ei homehdu edes vuosikymmenessä on paljon parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun tekemäni on kosteaa ja hyvää, ei maistu kananmunalle
Kosteus ei tee mistään sinänsä hyvää.
Tämä.
sitäpaitsi on mahdotonta tehdä kuivaa kääretorttua sillä se murenisi käärittäessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onpas, kaikki on kehuneet, mutta onkin omatekemää hilloa eikä mitään kaupan sokeripommia ja oikeasta kermasta vaahto eikä mistään suihkupullosta
on mustikkaa, vattua omenaa ja omista pikkukiiveitä tehtyjä hilloja, sekä tietysti viimimarjat ja karviaiset isäksi
Hehe, miten saat kermavaahdon pysymään kääretortussa?
Helposti.
Eri
Jännä juttu. Mielestäni parhaat kääretortut ovat olleet jonkun itse tekemiä. Ehkä en sitten erota sokerikakkupohjaa munakkaasta.
Mummot eivät ole ikinä matkustaneet Ranskassa ja syöneet oikeita mestarien tekemiä konditoriatuotteita. Ja sitten kÄäREtOrTU on HyvVvÄÄ🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin se on tehty väärin.
Sori vaan täti, mutta sokerikakkupohja maistuu aina munakkaalle.
Kerro että kärsit hajuyliherkkyydestä, ilman että kerrot kärsiväsi hajuyliherkkyydestä
Tuliko tämä tiedote Hyvyysministeriöltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onpas, kaikki on kehuneet, mutta onkin omatekemää hilloa eikä mitään kaupan sokeripommia ja oikeasta kermasta vaahto eikä mistään suihkupullosta
on mustikkaa, vattua omenaa ja omista pikkukiiveitä tehtyjä hilloja, sekä tietysti viimimarjat ja karviaiset isäksi
Helposti.
Eri
Jos laitat kääretorttuun kermavaahtoa olisit yhtä hyvin voinut tehdä kermakakun, se olisi vielä paljon helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti.
Eri
Niin, kunhan et leikkaa sitä.
Kääretorttu on hirvein mummoleivonnainen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Suomalainen kääretorttu on kamalaa. Ranskassa tehdään sikäläisiä buche-leivonnaisia jotka on hyviä.
Ranska sitä ja Ranska tätä. Maassa jossa on maailman rumin kieli ja nokkavammat ihmiset, ei ole leivokset eikä mitkään muutkaan ruuat parempia kuin meillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti.
Eri
Jos laitat kääretorttuun kermavaahtoa olisit yhtä hyvin voinut tehdä kermakakun, se olisi vielä paljon helpompaa.
Ei kermatäytteisen kääretortun teko ole vaikeaa. Kääretorttu ja täytekakku on eri leivonnaisia. Teen kääretortun jos sellaisen haluan tehdä, en tee silloin täytekakkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti.
Eri
Niin, kunhan et leikkaa sitä.
Nyt en ymmärrä. Pitäähän siitä leikata palat, veitsellä onnistuu.
Enpä minä sitä muille tarjoakaan. Syön itse :)
Vierailija kirjoitti:
Valitat sokerista ketjussa joka käsittelee sokerileivonnaista. Huoh!
Miksi sitten kumppanini pyytää leipomaan nimenomaan kääretorttua? Ja siis itse mietin hänelle ääneen tekisinkö keksejä vai piirakkaa, niin hän ehdottaakin kääretorttua.
En ole ikinä saanut munalta maistuvaa kääretorttua.
Siihenhän tulee kananmunia valtavasti, niin toki ne voivat tortussa sitten maistuakin.
On se.