Mitä ajattelet miehestä, joka yrittää iskeä toisen vaimoa?
Onko mielestäsi ok yrittää saada toisen vaimo sänkyyn tai eroamaan?
Kommentit (68)
alfauros, kunnon penetraattori, saa varmasti paljon
Saattaa olla myös omasta mielestä Elämänsä Rakkaus, mutta mikään ei oikeuta tekoaan. Aikamoinen vuori kiivettäväksi, jos nainen ei tunne samoin, rakastaa puolisoaan ja jos hänellä on voimakas moraalin taju. Mahdoton tilanne siis.
Vierailija kirjoitti:
V*ttumainen mies. Ulkokuori ehkä alfan rooli, sisältä juonitteleva manipuloiva bitch.
Naismainen mies
Ennemminkin vasemmistolainen pitää aina käyttää muiden tavarat ettei omat kulu
No tietenkin saa kokeilla onneaan, jos nainen mukaan lähtee niin sitten lähtee siitä voi tehdä sitten omat johtopäätökset. Mitään takeita, että noin käy ei ole. Joten siinähän yrittävät niin miehet kuin naisetkin.
Sairas. Antaisi toisten olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä. Naisen mies on varmasti todella tyytyväinen, että pääsee pettävästä akastaan eroon.
Miten se nainen on pettävä akka, kun joku äijä sitä yrittää iskeä? Outoa logiikkaa taas.
Aviomies joka kähmii tilaisuuden tullen vaimonsa ystävätärtä, ei ole koskaan puhtaat jauhot pussissa.
Kokemuksesta tiedän, että siitä seuraa ero ennemmin tai myöhemmin, mutta tulee.
En voinut ymmärtää enkä käsittää kuinka oma aviomies voi kohdella vaimoaan niin törkeästi.
Tuli ero, olisi pitänyt heti ensimmäisestä kerrasta se tehdä eikä vielä yrittää..kuin vain vetää verhoa eteen ja kestää.
Avioliitto tai edes avoliitto ei korjaannu pettämisen jälkeen koskaan, ei koskaan.
Kenen kimppuun oot nyt käymässä?
Typerää. Ellet ihan oikeasti ajattele, että nainen on sun elämäsi nainen ja elätte pitkään yhdessä. Jos tahallasi rikot avioliiton, olet huono ihminen. Ilkeä ja manipuloiva.
Enpä ole sellaiseen muuten koskaan törmännyt, jos iskee niin uskoisin että myös toinen flirttailee sille miehelle. Ei miehet tällaisia porukoissaan katselisi.
Kyllähän noita on paljon. Usein niitä kiinnostaa myös naisen rahat. Säälittäviä ressukoita. Yksikin sanoi eronneensa, koska avioliitossa ei ollut tarpeeksi seksiä. Nyt on sitten eronnut ja kerjää sitä naimisissa olevilta naisilta.
Vierailija kirjoitti:
On ok, jos olet valmis ottamaan naisen oikeasti omaksesi, vaimoksi jopa.
Pelkästään seksin tai oman egon takia, jos hommaan ryhtyy niin voi käydä todella pahasti naiselle, jos hänellä on vaikka perhe.
Kyllä sitä vehjettään voi sörkkiä johonkin sinkkuunkin.
Näitä on joskus nähty ja täytyy sanoa, että naiset voivat olla helposti vietävissä, jos mies osaa hommansa. Antaa itsestään kuvan unelmamiehenä tms.
Anteeksi, mutta nyt täytyy sanoa, että haluisin tietää miten pystyt ajattelemaan tämän asian näin mustavalkoisesti, niin kuin naisella ei olisi mitään vastuuta mihinkään? Siis yhtään mihinkään.
Miehet, jotka eivät turvattoman varhaisen kiintymyssuhteen takia pysty parisuhteeseen, kuitenkin salaisesti haikailevat sellaista ja kadehtivat parisuhteessa olevia miehiä. Tuntevat vetoa toisen vaimoon ja kuvittelevat itsensä miehen paikalle.
Olen ollut jo vuosikymmeniä onnellisesti aviossa ja miltei kaikki entisten ystäväpariskuntien miehet ovat jossain vaiheessa minua yrittäneet. Kertovat, että olen niin kaunis ja hauska ja kuinka he tarvitsisivat juuri tuollaisen naisen ja että meillä olisi niin täydellistä yhdessä. Eivät ollenkaan ota huomioon, että itse ovat vastuussa omista liitoistaan ja kuinka he siellä vaimojaan kohtelevat. Minäkin olen onnellinen liitossani koska minulla on huomioiva, upea ja ihana mies itsellä.
Vierailija kirjoitti:
Kenen kimppuun oot nyt käymässä?
Typerää. Ellet ihan oikeasti ajattele, että nainen on sun elämäsi nainen ja elätte pitkään yhdessä. Jos tahallasi rikot avioliiton, olet huono ihminen. Ilkeä ja manipuloiva.
Miten niin ei olisi typerää silloinkin, jos kuvittelee elävänsä toisen vaimon kanssa pitkään yhdessä? Jättäisi toisten liitot kokonaan rauhaan. Vai ajattelevatko naiset, että joo heti tästä nykyisestä eroan, jos tulee vastaan joku toinen, joka haluaa elää kanssani?
Mä uskon, että tietyntyyppinen nainen voi olla helpommin vietävissä kuin joku toinen.
Siis jos ihastunut nainen on vaikkapa jäänyt huomiota vaille omassa suhteessaan tai on ollut siinä pitkään. Tunteille ei yleensä mitään mahda, niitä voi tulla, mutta teoistaan vastaa jokainen itse.
Eli jos mies äkkää tilaisuutensa tulleen ja iskee kiinni, niin voi olla hyvin tiukka paikka naisellekin olla lähtemättä tunteiden vietäväksi.
Mutta jos mies tekee tämän vain mielessään esim. seksi tai haaste (ilman tunteita) niin on tosi väärin.
Mutta hyvään suhteeseen harvemmin kolmatta mahtuu kunnolla väliin. Ja toisaalta mitkä ovat olosuhteet? Miten tilanne on lähtenyt liikkeelle?
Selkärangaton ja munaton luuseri. Myös sitten se vaimo on alhaisinta saastaa, jos lähtee tuohon vokotteluun vastaamaan.