Mitä ajattelet miehestä, joka yrittää iskeä toisen vaimoa?
Onko mielestäsi ok yrittää saada toisen vaimo sänkyyn tai eroamaan?
Kommentit (68)
Ihan ookoo...aina kannattaa yrittää
Taisi muija jakaa ilman iskemistäkin.
Vierailija kirjoitti:
On ok, jos olet valmis ottamaan naisen oikeasti omaksesi, vaimoksi jopa.
Pelkästään seksin tai oman egon takia, jos hommaan ryhtyy niin voi käydä todella pahasti naiselle, jos hänellä on vaikka perhe.
Kyllä sitä vehjettään voi sörkkiä johonkin sinkkuunkin.
Näitä on joskus nähty ja täytyy sanoa, että naiset voivat olla helposti vietävissä, jos mies osaa hommansa. Antaa itsestään kuvan unelmamiehenä tms.
Ottaisitko itse omaksi vaimoksesi tuollaisen naisen?
No miehen vihamies sitten vihaa sitä miestä jonka vaimon vie. ( On niitäkin että rakastuu toisen vaimoon oikeasti mutta usein ilkeyttä.
Nainen taas ei tiedä miesten välisiä tappeluita.
Olen itse varattu nainen ja minulle on kaksi eri miestä sanonut ettei nykyinen kumppanini ole minulle se oikea. En tiedä koittivatko vaan neuvoa vai oliko oma lehmä ojassa mutta erikoiselta tuntui. Aivan kuin ulkopuolinen tietäisi parisuhteestamme paremmin kuin me kaksi, jotka siinä olemme. Kummallinen fiilis jäi, oli tarkoitus mikä tahansa. Joten tätä taktikkaa en ainakaan varatun naisen pokaamiseen suosittele.
Tuskimpa tuollainen häntäheikki edes tietää kymmentä käskyä ja siinä mainittavia käskyjä no 6. Älä tee aviorikosta ja 10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu.
Huono arvomaailma, niljakas, moraaliton.
Mielestäni ei ole oikein. Joku vitsailu vaikka työpäivän piristyksenä voi vielä mennä, mutta vakava yritys ei. Ei pysty luottamaan ihmiseen, joka lähtee toisen mukaan. Tarkoittaa sitä, että tekisi sen uudestaan.
T.Mies
Mietipä näitä kaikkia vastauksia kysymykseen: Mitä ajattelet naisesta, joka yrittää iskeä toisen miestä?
Vierailija kirjoitti:
Tuskimpa tuollainen häntäheikki edes tietää kymmentä käskyä ja siinä mainittavia käskyjä no 6. Älä tee aviorikosta ja 10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu.
Ihan kaksi käskyä asiasta, eikä mene perille.
Miksi luulet, että varattu nainen on ihastunut sinuun? Reipas nainen kyllä tekee ihan itse aloitteen, jos haluaa sinusta muutakin kuin hyvää juttuseuraa työpaikalla/koulussa/harrastuksessa. Vai onko nainen alistettu hissukka? Mies väkivaltainen?
Vierailija kirjoitti:
Onko nainen huonossa suhteessa huonon miehen kanssa?
Silloinhan ap olisi melkein pelastaja
Selkärangaton, moraaliton, periaatteeton ihminen. Sukupuolesta viis. Ei arvosta itseään, ei naista, jota yrittää iskeä, eikä tämän miestä.
Jos olisin tuo nainen myöhemmin, ja vapaa, en edes harkitsisi tuota miestä. Narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ok, jos olet valmis ottamaan naisen oikeasti omaksesi, vaimoksi jopa.
Pelkästään seksin tai oman egon takia, jos hommaan ryhtyy niin voi käydä todella pahasti naiselle, jos hänellä on vaikka perhe.
Kyllä sitä vehjettään voi sörkkiä johonkin sinkkuunkin.
Näitä on joskus nähty ja täytyy sanoa, että naiset voivat olla helposti vietävissä, jos mies osaa hommansa. Antaa itsestään kuvan unelmamiehenä tms.
Ottaisitko itse omaksi vaimoksesi tuollaisen naisen?
No en varmasti ottais
Saattaa olla 1. Epätoivoinen. 2. Ihastunut. 3. Ei ajatellut ehkä eettistä puolta tarkemmin. 4. Nuorehko. 5. Alkoholi. 6. Ei välitä muiden eroista tai hakee vain petiseuraa. 7. On mies joka haluaa että naiset tulevat hänen luokseen tai nainen. Ihanaa. Viis miehistä? 8. Ajattelee olevansa parempi vaihtoehto ja komein. Miksi naisen mies on nysvääjä tai aika kamala, hänen mielestään. 9. Seks. vie ja taksi tuo. Pelimies. Naisia kierroksissa. 10. Kilpailu. Urosareena.
M**kku.