Mitä ajattelet miehestä, joka yrittää iskeä toisen vaimoa?
Onko mielestäsi ok yrittää saada toisen vaimo sänkyyn tai eroamaan?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen samoin kun naisesta joka yrittää toisen miestä. Miksi kysymys on aseteltu noin?
Miehen on yleensä paljon vaikeampi saada isketyksi nainen kuin naisen iskeä mies. Olisiko siksi?
Julmaa. Pelkästään julmaa. Ikinä ei voi tietää mitä sen naisen elämässä on meneillään, voi olla vaikka väsynyt ja masentunut aviomies ja raskas perhearki.
Kyllä siinä on vaikea pistää iskijälle vastaan, jos kaipaa vaihtelua tai ei ole aikoihin ihastunut. Toinen mies voi tuoda elämään kaivattuja tunteita.
Mulle siis kävi jotain tällaista joitakin vuosia sitten, toinen mies alkoi lähestyä vahvasti ja vihjaili olevansa paljon parempi kumppani kuin nykyinen mieheni. Ei käynyt kummempaa lopulta, onneksi.
Itse antautuisin kyllä sonnille, mutta en kertoisi kellekkään. Jos jään kiinni syytän sitä miestä rais kiksesta.
N
Rajaton äijä. Todennäköisesti ei usko muuta kuin väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Aapee on kiinnostunut naisesta, joka vaikuttaa ihastuneelta. On käynyt mielessä että voisin tarttua toimeen.
Luulen, että liittyy ennemmin toisessa ketjussa mainittuun poliitikkoon.
Jos mies on itsekin naimisissa, saattaa hakea tasavertaista sivusuhdetta varatusta naisesta. Se voi toimia paremmin kuin jos varattuna miehenä iskisi sinkkunaisia.
Jos taas mies on sinkku ja iskee varattua naista niin joko on ihastunut tähän tai sitten haluaa etsiä kevyttä seuraa ilman vaaraa sitoutumisesta...
Väärinhän se aina on.
Ei pitäisi naisenkaan lämmetä tuollaiselle mutta silti jotkut niin tekee :(
Ajattelen samoin kun naisesta joka yrittää toisen miestä. Miksi kysymys on aseteltu noin?