Hienosti on ansiosidonnaisen leikkaukset parantaneet työllisyyttä :)
Kommentit (34)
Menkääpäs töihin siitä, hopi hopi
Hallituksella on taitoa.
On järkeä, on kuntoa. Kuten hämäläiset laulavat.
Vierailija kirjoitti:
Velkalaiva on kääntynyt hallitusohjelman mukaisesti...eiku
Kääntynyt kohti pohjaa kuin Titanic.
Mä teen osa-aikatyötä ja saan anssia ja joskus jopa toimeentulotukeakin. Ymmärrän silti, että jos tarvitsee osa-aikaisen työn lisäksi valtion kustantama tukia, niin on ihan ok (ainakin mulle) joutua vaikkapa hakemaan niitä kokoaikaisia työpaikkoja. Se miksi itse olen sitä vastaan kuitenkin, johtuu siitä että tällä hetkellä ei ole käytännössä mitään mahiksia saada kokoaikatyötä ja toisaalta tällä pakkohaulla kuormitetaan yrityksiä aivan tolkuttomasti.
Vierailija kirjoitti:
Kapteeni Orpo hoitaa homman 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kapteeni Orpo hoitaa homman 👍
Harmi, ettei kapteeni uppoa velkalaivan mukana.
Satonen jättää jo uppoavan laivan ja kelluu leppoisasti seuraavalle hillotolpalle. Eiköhä vastaava ole Orpollekin jo suunniteltu, verorahoilla tietenkin!
Vierailija kirjoitti:
Satonen jättää jo uppoavan laivan ja kelluu leppoisasti seuraavalle hillotolpalle. Eiköhä vastaava ole Orpollekin jo suunniteltu, verorahoilla tietenkin!
Satosen mukaan tilanne on nyt erityisen vaikea, sillä katto vuotaa ja sitä on korjattava sateessa.
https://www.yrittajat.fi/uutiset/arto-satonen-on-huolissaan-vuotavasta-…
Satonen käyttäytyy kuin Lammio.Karikatyyri.
Vierailija kirjoitti:
Suojaosa tonniin, se ei ole valtiolta mitenkään pois.
Kansa alkaa ottaa vastaan pikkutöitä, kun elintaso nousee eikä tuet leikkaudu, yleinen mieliala nousee, raha alkaa liikkua, valtion kassa täyttyy, työpaikkoja syntyy. ELi toisinsanoen, tehdään kaikki päinvastoin kuin hallitus.
Saa suorittaa, hallitus saa tulla kysymään tämän jälkeen uudet ohjeet.
Ja sen mahdollistamiseksi otetaampa taas lisää velkaa. Öööö, hetkinen, saatu hyötyhän on silloin liki nolla. Siis 0!
Kokoomuslaiset ja persut vihaavat köyhyyttä, siksi köyhiä pitää kepittää kaikin mahdollisin voimin, jotta vihollinen saa ansionsa mukaan. Kyllä ne kuitenkin Halla-ahoa äänestävät kun jauhetaan tarpeeksi sotapropagandaa.