Miksi miehet pyytävät ekoilla deiteillä lenkille?
Aika tylsä eka tapaaminen. Nainen sillon ei ole erityisen laitettu ja puitteet ovat yleensä loskainen maasto. Kaverini deittasi italialaista miestä ja sanoi ei voi olla totta tämä yleinen käytäntö.
Miksi jotain noin tylsää, epäromanttista ja ällön arkipäiväistä?
Kahvin vielä ymmärtää, jos ei matchaa niin molemmat voi helposti jatkaa matkaa. Silti tääkin aika low effort.
Kommentit (773)
Vierailija kirjoitti:
Paras pyytää nainen uimaan niin näkee heti millainen vartalo tällä on.
Noin on. Mutta ei mihinkään $$ kylpylään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahan perässä treffaileville on jo omat appinsa niin helpommalla pääsee kun painutte vaan sinne.
Mistä sä revit nämä että ollaan rahanperässä? Taidat olla joku lenkki mega deittaaja? Painu sinne lenkkiappiin. Dating on ihan oma scenensä.
Joillekin on "scene" jossa hengata. Normaalit yrittää vaan tutustua oikeaan ihmiseen. Eikä ole tarvetta mennä minnekään appiin enää pus pus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kestä jutella naamatusten vaan tarvitsee sen lenkin turvakseen niin on minulle väärä mies.
Senverran pitää ihmisellä olla rohkeutta ja tutustumisenhalua, että treffit kahvilassa tms. onnistuvat. Jos juttua riittää niin hyvä. Jos ei riitä niin juo ne kahvit, kiittää ja kertoo, että ei nyt oikein tunnu, että olisi yhteistä.
Samanlaiset leikkiköön yhdessä. Lenkkeilijät lenkkeilijän kanssa ja keskusteluun kykenevät omiensa kaltaisten kanssa.
Olin muutama viikko sitten treffeillä, olimme syömässä, mies kutsui ja maksoi.
Pidä kiinni tuosta miehestä. Oiva kumppani sinulle, ainakin kassavirtamielessä.
Hän kuuluu siihen luokkaan ja ikäpolveen, jolle on itsestäänselvää, että mies maksaa jos kutsuu. Hänell
Kuulostikin jo vanhemman ikäpolven edustajalta, kun tavat eivät ihan tältä vuosituhannelta olleet. Muista huolehtia testamentti- ja henkivakuutusasiat kuntoon. Mutta kirjoituksistasi päätellen uskon näiden asioiden olevan jo hoidossa.
Minulla on tapana viedä nainen kalliiseen ravintolaan ja vihjailla että maksan ruuat. Sitten kuitenkin pyydän lopuksi erilliset laskut ruokailun jälkeen. Usein treffikumppanit jäävät pyörittelemään sormiaan kun heillä ei olekaan rahaa. Minä lähden nopeasti pois paikalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet yleensä aina sopivat treffit Puijon tornille? Lähes aina siellä ollut, olen jo kahdesti käynyt treffeillä.
Puijon torni on fallos-symboli.
Tampereella on isompi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahan perässä treffaileville on jo omat appinsa niin helpommalla pääsee kun painutte vaan sinne.
Mistä sä revit nämä että ollaan rahanperässä? Taidat olla joku lenkki mega deittaaja? Painu sinne lenkkiappiin. Dating on ihan oma scenensä.
Joillekin on "scene" jossa hengata. Normaalit yrittää vaan tutustua oikeaan ihmiseen. Eikä ole tarvetta mennä minnekään appiin enää pus pus.
No puspus ai ku ihanaa, mitä huutelet😂😂. Että ihmiset on ääliöitä, varatut huutaa sinkuille miten deitata. Pane vaiks lenkkipolulla, ketään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat SS-kylpylällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet yleensä aina sopivat treffit Puijon tornille? Lähes aina siellä ollut, olen jo kahdesti käynyt treffeillä.
Tampereella on isompi.
Niin on..oon ollut siellä miljonäärin kanssa syömässä ja viinipulloilla. Oli kivat deitit kyllä.
Ja sanoi vielä: "jos ikinä naisen laittaa tarjoamaan, hänet voi viedä psykiatrille". Itse pyysi ja halusi tarjota ja yllätys, ruotsalainen.
Ne tavat. Jos on niin tärkeää kutsujalle, että ainkaan hänen rahapussistaan ei kukaan nainen ryövää kahvikupillisen tai aterian hintaa niin kyse ihan muusta kuin siitä, että treffeille kutsuttu ihminen olisi tärkeä ja oli mukavaa tavata. Raha on se tärkein, nyt ja aina.
Kyse on, että mies on niin itsekäs, pihi ja hänellä on huonot tavat. Jos suhde jatkuisi niin aina tulisi miehen puolelta keskustelua rahasta ja moni tilanne latistuisi siihen. Nainen väistää luodin jos ei itsekään halua treffeille ko. henkilön kanssa.
Nainen olisi jatkossa valmis osallistumaan kyllä kuluihin. Mutta olisi raskasta elää suhteessa kun aina mistä tahansa olisi kyse miehellä nousisi ensiksi esiin ajatus: miten paljon siihen kuluu rahaa ja voisiko sen jotenkin välttää.
Itse en ole koskaan ketään pyytänyt lenkkitreffeille. Toisaalta naispuolinen tuttu joskus hehkutti hiihtotreffejä, kun kumpikin tykkäsi hiihtää. Olivat käyneet hiihtämässä ja sen jälkeen menneet yleiseen saunaa+avantoon. Oli ollut kuulemma parhaat treffit ikinä. Kahden urheilullisen ihmisen kesken toimi hyvin. Ei varmasti toimi kaikilla ja itse en ikipäivänä hiihtotreffejä ehdottaisi, kun en hiihtoa harrasta.
Ylipäänsä treffit on minusta yhdessä sovittava juttu, missä toivottavasti kumpikin ottaa osaa suunnitteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampereella on isompi.
Niin on..oon ollut siellä miljonäärin kanssa syömässä ja viinipulloilla. Oli kivat deitit kyllä.
Ja sanoi vielä: "jos ikinä naisen laittaa tarjoamaan, hänet voi viedä psykiatrille". Itse pyysi ja halusi tarjota ja yllätys, ruotsalainen.
Mäkin käyn siellä usein viinipulloilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat SS-kylpylällä?
Niin ja miksei sais -kukaan ei kiellä? Mua ainakin pyytänyt kaksi miestä treffeille kylpylään, jonka jälkeen syömään. Toisen kanssa menin ja hyvät treffit oli molempien mielestä, otti vielä sviitinkin kunniakseni. Halusi olla herrasmies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampereella on isompi.
Ollaankohan tavattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampereella on isompi.
Ollaankohan tavattu?
Saatetaan olla. Tai jollei vielä, niin toivottavasti pian tavataan. Vaikkapa lenkkitreffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampereella on isompi.
Onks ihmiset oikeasti kateellisia, jos jollakin on hyvät treffit ja vaiks olis maksaneet? Sepä ei kuulu kyllä oikeastaan kellekään. Lenkkeilijät voi lenkkeillä ..toiset saada käydä viinillä ja dinnereillä, tai kylpylöissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Se kertoo kahdesta asiasta: 1. Tämä mies tapailee todella monia naisia / on tapaillut todella monia naisia ja hän ei sen takia halua laittaa vaivaa tai panostaa treffeille. Olet siis todennäköisesti vain yksi monien joukossa, eikä sellaiseen mieheen kannata tutustua tedes 2. Mies on pihi, eikä tuo piheys tule missään vaiheessa muuttumaan. Se miten mies kohtelee sinua alussa on n. 20-50% vähemmän suhteessa. Eli jos mies ei panosta sinuun nyt, niin panostaa vielä vähemmän suhteen edetessä. Tottakai eri, jos olette kummatkin todella liikunnallisia ihmisiä ja kummatkin harrastaa aktiivisesti kävelyä. Mutta itse en ainakaan lähtisi, on sitä muutakin tehtävää kuin kävely, museo ja kahvilla/syömässä käyminenNo ei ainakaan museoon. Tiedätkö miten kalliita ne nykyään on?
No sitähän tuossa kommentissa sanoin, että on MUUTAKIN tehtävää, kuin kävely, museo tai kahvila/syömässä käyminen
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole koskaan ketään pyytänyt lenkkitreffeille. Toisaalta naispuolinen tuttu joskus hehkutti hiihtotreffejä, kun kumpikin tykkäsi hiihtää. Olivat käyneet hiihtämässä ja sen jälkeen menneet yleiseen saunaa+avantoon. Oli ollut kuulemma parhaat treffit ikinä. Kahden urheilullisen ihmisen kesken toimi hyvin. Ei varmasti toimi kaikilla ja itse en ikipäivänä hiihtotreffejä ehdottaisi, kun en hiihtoa harrasta.
Ylipäänsä treffit on minusta yhdessä sovittava juttu, missä toivottavasti kumpikin ottaa osaa suunnitteluun.
Tässä oikeaoppinen mies, kun ei käy lenkkitreffeillä.
Saat papukaijamerkin.
Treffien tarkoitus on katsoa viihtyykö toisen kanssa. En suostuisi millekään hölkkätreffeille. Onneksi ei ole tarvinnut. Oman miehen kanssa sovittiin baaritreffit ja se oli siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampereella on isompi.
Ollaankohan tavattu?
Sa
Won't do walking dates, sorry. Only wine & dine.
Saat varmaan pihin maineen, tai sit just lenkki -Liisan.