Miksi miehet pyytävät ekoilla deiteillä lenkille?
Aika tylsä eka tapaaminen. Nainen sillon ei ole erityisen laitettu ja puitteet ovat yleensä loskainen maasto. Kaverini deittasi italialaista miestä ja sanoi ei voi olla totta tämä yleinen käytäntö.
Miksi jotain noin tylsää, epäromanttista ja ällön arkipäiväistä?
Kahvin vielä ymmärtää, jos ei matchaa niin molemmat voi helposti jatkaa matkaa. Silti tääkin aika low effort.
Kommentit (773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tulisi mieleenikään lähteä koskaan lähes tuntemattoman miehen kanssa metsään lenkille, huh huh, jotain itsesuojeluvaistoa tulee olla. Aina treffit julkiselle paikalle, missä on muita ihmisiä, kunnes olet tutustunut ihmiseen. Sittenkään et voi tietää.
Vanhapiikahan se sieltä ilmoittautui.
Se on naiselle yksi mukavampia elämänpolkuja. Vanhapiikuus siis.
J näiden mukavuuden haluisten kannattaakin pysyä siellä sohvallaan syömässä suklaata. Turha edes lähteä minnekkään treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kestä jutella naamatusten vaan tarvitsee sen lenkin turvakseen niin on minulle väärä mies.
Senverran pitää ihmisellä olla rohkeutta ja tutustumisenhalua, että treffit kahvilassa tms. onnistuvat. Jos juttua riittää niin hyvä. Jos ei riitä niin juo ne kahvit, kiittää ja kertoo, että ei nyt oikein tunnu, että olisi yhteistä.
Samanlaiset leikkiköön yhdessä. Lenkkeilijät lenkkeilijän kanssa ja keskusteluun kykenevät omiensa kaltaisten kanssa.
Olin muutama viikko sitten treffeillä, olimme syömässä, mies kutsui ja maksoi.
Just näin, ehkä lenkkeilijät voivat sitten juuri olla harmaissa trikoissa keskenään!
Ja kahvi-deittaajat omissaan.
Ainahan voi juuri snaoa jos ei jostain pidä treffi-asetelmana. Toinen sit suostuu tai ei.
Aika jännä miks miehet täällä haluaa tehdä kuntotestejä naisille ajatellen "kestävyyttä", mitenhän ihan se oma kestävyys makuukammarissa? Ihanku naiset ei olis siitä kiinnostuneita tai halua että se on hyvä.
Miehen "lenkkiä" pääsee mittailemaan nainen vasta kun ollaan siinä tilanteessa.
Pettymys on suuri jos ei iso ja kisakunto huono.
Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kestä jutella naamatusten vaan tarvitsee sen lenkin turvakseen niin on minulle väärä mies.
Senverran pitää ihmisellä olla rohkeutta ja tutustumisenhalua, että treffit kahvilassa tms. onnistuvat. Jos juttua riittää niin hyvä. Jos ei riitä niin juo ne kahvit, kiittää ja kertoo, että ei nyt oikein tunnu, että olisi yhteistä.
Samanlaiset leikkiköön yhdessä. Lenkkeilijät lenkkeilijän kanssa ja keskusteluun kykenevät omiensa kaltaisten kanssa.
Pidä kiinni tuosta miehestä. Oiva kumppani sinulle, ainakin kassavirtamielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ehdotetaan pääasiassa kahdesta syystä. Ei tarvita rahaa, eikä tarvitse miettiä kuka maksaa mitäkin. Toisekseen ei tarvitse tuijotella kasvoihin ja siksi on helpompi jutella.
Ootteko noin pissihousuja? Deittailessa ainakin haluan nähdä toisen kasvot! Laittakaa nyt vielä pussi päähän sinne lenkille. Tässäkö suomalaisten sosiaaliset taidot ihan ylipäätään?
Tuntuu kyllä oudolta nämä joidenkin perustelut. Mennään lenkille tai muuten jonnekin ulkotoimintaan ettei tarvitse kohdata toista naamatusten. Minulla ihan päinvastoin.
Onhan hyvät tavat ja sosiaaliset taidot nykyään surkeita. Monesti täällä huomannut. Ja raha, se vasta onkin tärkeää, ettei kulu yhtään rahaa treffeillä ja toiseen tutustumiseen. Kammottavaa nipottaa, että en halua tarjota treffeillä. Niillä ensimmäisilläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tulisi mieleenikään lähteä koskaan lähes tuntemattoman miehen kanssa metsään lenkille, huh huh, jotain itsesuojeluvaistoa tulee olla. Aina treffit julkiselle paikalle, missä on muita ihmisiä, kunnes olet tutustunut ihmiseen. Sittenkään et voi tietää.
Vanhapiikahan se sieltä ilmoittautui.
Se on naiselle yksi mukavampia elämänpolkuja. Vanhapiikuus siis.
J näiden mukavuuden haluisten kannattaakin pysyä siellä sohvallaan syömässä suklaata. Turha edes lähteä minnekkään treffeille.
Miks sä tästä otat lämpöä? Suklaata voi syödä ja käydä lenkillä, yksin. Ja sit deiteille käydä kahvilla, dinnerillä tai drinkeillä. Miks näet tästä vaivaa? Itse voit mennä lenkille ja olla syömättä suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli jo vähän fiksumpi kommentti kuin tuon erään maailmannavan, jonka mielestä kun hän ei tykkää ulkoilutreffeistä niin kenellekään muullekaan ei enää saisi sellaisia edes ehdottaa :D. Nimenomaan valitut aktiviteetit aika nopeasti kertoo, tykätäänkö yhtään samoista jutuista. Kaikkea ei tarvitse jakaa, mutta isoista linjoista on paljon mukavampaa olla samaa mieltä.
Outo näkemys toki tuo että lenkillä ei keskusteltaisi, mutta kukin tyylillään ja kuntonsa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ehdotetaan pääasiassa kahdesta syystä. Ei tarvita rahaa, eikä tarvitse miettiä kuka maksaa mitäkin. Toisekseen ei tarvitse tuijotella kasvoihin ja siksi on helpompi jutella.
Ootteko noin pissihousuja? Deittailessa ainakin haluan nähdä toisen kasvot! Laittakaa nyt vielä pussi päähän sinne lenkille. Tässäkö suomalaisten sosiaaliset taidot ihan ylipäätään?
Tuntuu kyllä oudolta nämä joidenkin perustelut. Mennään lenkille tai muuten jonnekin ulkotoimintaan ettei tarvitse kohdata toista naamatusten. Minulla ihan päinvastoin.
Onhan hyvät tavat ja sosiaaliset taidot nykyään surkeita. Monesti täällä huomannut. Ja raha, se vasta onkin tärkeää, ettei kulu yhtään rahaa treffeillä ja toiseen tutustumiseen. Kammottavaa nipottaa, että en halua tarjota treffeillä. Niillä ensimmäisillä
Raha ei ole tärkeää, kunhan tulee toisen pussista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai kukaan huppu naamalla lenkkeile. Jos niin, sitten parempi jättää lenkit väliin, jos toisella on commandopipo päässä.
Viimeksi oli niin kova pakkanen, että oli pakko laittaa putkikaulus ja kommandopipo. Ihan hyvin onnistui treffit silti. Käveltiin saaristossa siltoja pitkin ja jäätiin katsomaan jäätikköä penkille
Why spend mine, when I can spend yours?
Vierailija kirjoitti:
Mä en myöskään ymmärrä näitä lenkkeilytreffejä. Ehkä, jos etsii toista urheiluhullua kumppaniksi, niin ymmärrän, mutta en muuten.
Mä olen muutenkin ihan vanhanaikainen treffailujen suhteen. Mä haluaisin käydä treffeillä esim. kivassa ravintolassa syömässä tai elokuvissa ja viinilasillisella sen jälkeen.
Mutta nykypäivänä Tinder on tuonut mukanaan sen, että kukaan ei halua enää panostaa treffeihin, koska osa Tinderissä aktiivisista ihmisistä käy jatkuvasti, monta kertaa viikossa treffeillä. Yhdellä mun työkaverilla oli kerran kolmet treffit samana päivänä. Se kuulosti mun mielestä jo vähän epätoivoiselta.
Ei se ulkoilemassa viihtyvä aina ole mikään hikiurheilufanaatikko. Itsekin suosisin (jos en olisi jo parisuhteessa) tällaisia vaikka olen ihan tavis kuntoinen. Luontosuhde kertoo myös arvomaailmasta. Jos luonto ei kiinnosta niin ei sitten kiinnosta se luonnossa viihtyvä kumppanikaan.
Itse en viihdy missään hienostokahviloissa vaikka hyvätuloinen olenkin.
Nykyään osataan arvostaa muutakin kuin finediningia ja materiaa ja se on hyvä.
Finediningin ja hienojen lahjojen perään mankuvat tekokynsillä ja ripsipidennyksillä varustetut (weeteet?) voivat puolestani etsiä sitä saman henkistä mies seuraa. Luonnossa viiihtyvästä tuskin tulee tällaisen puoliso kovin toden näköisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai kukaan huppu naamalla lenkkeile. Jos niin, sitten parempi jättää lenkit väliin, jos toisella on commandopipo päässä.
Viimeksi oli niin kova pakkanen, että oli pakko laittaa putkikaulus ja kommandopipo. Ihan hyvin onnistui treffit silti. Käveltiin saaristossa siltoja pitkin ja jäätiin katsomaan jäätikköä penkille
Sano nyt vielä että tulit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en myöskään ymmärrä näitä lenkkeilytreffejä. Ehkä, jos etsii toista urheiluhullua kumppaniksi, niin ymmärrän, mutta en muuten.
Mä olen muutenkin ihan vanhanaikainen treffailujen suhteen. Mä haluaisin käydä treffeillä esim. kivassa ravintolassa syömässä tai elokuvissa ja viinilasillisella sen jälkeen.
Mutta nykypäivänä Tinder on tuonut mukanaan sen, että kukaan ei halua enää panostaa treffeihin, koska osa Tinderissä aktiivisista ihmisistä käy jatkuvasti, monta kertaa viikossa treffeillä. Yhdellä mun työkaverilla oli kerran kolmet treffit samana päivänä. Se kuulosti mun mielestä jo vähän epätoivoiselta.
Ei se ulkoilemassa viihtyvä aina ole mikään hikiurheilufanaatikko. Itsekin suosisin (jos en olisi jo parisuhteessa) tällaisia vaikka olen ihan tavis kuntoinen. Luontosuhde kertoo myös arvomaailmasta. Jos luonto ei kiinnosta n
Pitäiskö perustaa lenkkeilijöille oma app?
Lenkki dating?
Tai ituhipeille oma?
Naturist dating
Voisitte painua lenkkeileen sinne.
Paras pyytää nainen uimaan niin näkee heti millainen vartalo tällä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän kuuluu siihen luokkaan ja ikäpolveen, jolle on itsestäänselvää, että mies maksaa jos kutsuu. Hänellä eei tule perikatoa eikä paniikkia kun tarjoaa mukavalle naiselle hyän aterian. Sen verran tästä kassavirrasta. Saihan hyvää seuraa ja ruokaa itsekin.
Ei, emme ole harrastaneet seksiä. Tutustumme nyt vasta toisiimme. Sinä ilmeisesti et tarjoa ja jos jostain ihmeen syystä tarjoaisit niin kinuaisit seksiä vastalahjaksi. Ja loukkaantuisit sydänjuuriasi myöten kun nainen ei siihen suostuisi. Sehän nyt olisi mielestäsi vähintä mitä nainen voisi tehdä menetetyn rahan- ja ajankulun korvaukseksi.
Rahan perässä treffaileville on jo omat appinsa niin helpommalla pääsee kun painutte vaan sinne.
Toi on jännä luulo, että jos mennään deiteille dinnerille että "naisen pitäisi antaa". Ei pidä. Jos mies tuollaista ikinä odottaa, voi mennä maksullisiin. Ei tarvitse tarjota deittejä tai dinnereitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän kuuluu siihen luokkaan ja ikäpolveen, jolle on itsestäänselvää, että mies maksaa jos kutsuu. Hänell
Mitään en odota mutten myöskään euroakaan tarjoa ennekuin treffeistä on siirrytty seurusteluun. Tämän olette ansainneet aivan itse käytöksellänne ja aatteillanne.
Vierailija kirjoitti:
Rahan perässä treffaileville on jo omat appinsa niin helpommalla pääsee kun painutte vaan sinne.
Mistä sä revit nämä että ollaan rahanperässä? Taidat olla joku lenkki mega deittaaja? Painu sinne lenkkiappiin. Dating on ihan oma scenensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenkki kuitenkin on kätevä treffailumuoto. Aloittaa keskusteluvauhdilla. Ja sitten voi kiristää vauhtua, jollei neidon jutut oikein kiinnosta.
Ehkä "kätevä", muttei romanttinen tapa. Mistä tiedät että sun jutut kiinnostaa neitiä? Ehkä neiti juoksee karkuun😂.
Miksi pitäisi edes olla romanttiset treffit? Lähinnä neuvottelu siitä mitä naisella on tuoda mukanaan ns yhteiseen pöytään on huomattavasti järkevämpi tapa. Jää se kaikki turha siitä heti kärkeen pois, eikä kumpikaan tuhlaa aikaansa.
Hyh hyh
huh huh
Paljon ylämäkiä ja ei voi pitää tupakkitaukoja kun kävellään liian kovaa...