Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä eri rentoutumistapoja teillä on?

Vierailija
12.02.2025 |

Tulette töistä väsyneenä ja haluatte hetken hengähtää, mitä teette ja paljonko tarvitsette lepoa? 

Kiinnostaa erityisesti ne vastaukset, joissa rentoutuminen ei tapahtu tv:n, käynnykän tai minkään ruudun äärellä 

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa kun itsellä ne on tuijottaa ruutua aivottomana, TV yhtä aivoton ohjelma, syödä ja odottaa iltaa. Ei ikinä liikunta tai kävely jos olen väsynyt. Tai musiikki. Jos kuolema niin unet.

Vierailija
22/51 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään muita tapoja kuin ruutujen katselu, ellei nukkumista lasketa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on aitoa villaa oleva viltti, niin kokeiles seuraavaa; kääriydy siihen makuulla tee itsestäsi sellainen tiukka burritto. Tuo ihanan lämmön ja turvan tunnun. Villa rauhoittaa hyvin hermostoa ja tätä paljon puhuttua vagushermoa. TOimii minulla joka kerta. Pötköttelen käärössä ja ehkä tv on taustalla olkkarissa pienellä volyymilla tai parempaa sateen ropina ikkunaan.. Villa on parasta, suosin sitä nykyään kaikessa kun vain voi.

Vierailija
24/51 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis pyrin työpäivinä olemaan ilman ruutuja. Sen sijaan että rojahdan luuri kädessä sohvalle koska "ei jaksa tehdä mitään", rojahdan sille ilman luuria. Yleensä viimestään vartin päästä mulla on jo niin tylsää että mieluummin vaikka siivoon vessaa kuin makaan siinä. Mä luen, kokkaan, käyn lenkillä, uimassa tai salilla. Neulon, ompelen. Mitä millonkin pälkähtää päähän. Mutta ilman ruutua. Jo pelkästään se rentouttaa.

Nytkin kun oon vapaapäivää viettäny somettaen, pelaten ja ohjelmaa kattoen niin musta tuntuu siltä että oon rasittuneempi kuin 8h ravintolassa työskentelyn päätteeks. Nuo on ihan saatanasta suoraan sanottuna. Oon iloinen että mulla toimii tää että ruutuaikaa on vaan vapaapäivinä, ja sillonkaan ei välttämättä tee ees mieli avata mitään elektronista vempelettä.

Vierailija
25/51 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diapam 5mg. 

Vierailija
26/51 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on aitoa villaa oleva viltti, niin kokeiles seuraavaa; kääriydy siihen makuulla tee itsestäsi sellainen tiukka burritto. Tuo ihanan lämmön ja turvan tunnun. Villa rauhoittaa hyvin hermostoa ja tätä paljon puhuttua vagushermoa. TOimii minulla joka kerta. Pötköttelen käärössä ja ehkä tv on taustalla olkkarissa pienellä volyymilla tai parempaa sateen ropina ikkunaan.. Villa on parasta, suosin sitä nykyään kaikessa kun vain voi.

Mulla auttaa painopeitto. 

Vierailija
27/51 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piikkimatolla makoilu/rentoutuminen ja venyttely.

Tämä . Toimii .

Vierailija
28/51 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaus vapauttaa

Vierailija
29/51 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppääminen

Vierailija
30/51 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuman suihkun jälkeen jääkaappikylmä kasvomaski

Vierailija
31/51 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seison pihalla ja narun päässä on joku eläin, joka touhuaa omiaan. Siinä rauhottuu kun ei pääse mihinkään eikä ole mitään tekemistä. Katselee välillä taivaalle ja välillä maahan ja välillä askel johonkin päin.

Vierailija
32/51 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanaristikot

Vierailija
33/51 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni huppeli, herkut, päikkärit, hyvä kirja, sauna, kesällä aurinko, seksi/orkku ja haaveilu.

Vierailija
34/51 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ASMR ja sen tyyppiset jutut rentouttavat.

Löysin Tubesta ensin varsinaista ASMR:ää, mutta tykkään vain joistakin harvoista ASMR-jutuista, joten se ajanviete ei kauan kestänyt. Sitten löysin eläimiä seuraavat livekanavat, mm. peuranruokintakanavan. Se on vielä parempaa ASMR:ää, kun löhöää sängyn päällä läppäri vieressä ja katselee ja kuuntelee, kuinka peurat massuttavat kameran edessä kaukaloon tuotuja mehukkaita omenoita ja rouskuttavat tammentehoja.

Rentoudun myös siitä, kun seuraan jonkun kokkaamista tai kaupassakäymistä, ilman turhia puheita. Näitä tubetetaan aika paljon nykyään, joten valinnanvaraa on. Seuraan ihan tavallisia kotikokkejakin, kunhan he ovat rauhallisia. Mitään hösäämistä, kolinaa yms. sisältäviä videoita en seuraa, kun haluan rentoutua. Jonkun videoissa ei puhuta mitään, tehdään vain asioita ja pelkät tekemisen äänet, paperipussien rapina, pilkkominen ym. ovat pääosassa.

Hyvin vähän nykyään rentoudun tv-ohjelmia katsomalla. Moni ohjelma vie energiaa, eikä anna energiaa. Mutta jos joskus haluan rentoutua telkun ääressä, niin silloin siellä pyörii yleensä joku sitcom. Tai vaikka joku historiallinen dokumentti.

Vierailija
35/51 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkkaus vapauttaa

Orjuutta se on, eikä mitään vapautta. Taas vähän ajan päästä pakko toistaa sama hommeli uudelleen, koska himo orjuuttaa.

Vierailija
36/51 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutuaikaa ei laskettu, mutta kai ikkunaruutu sentään kelpaa? Itse tykkää kukonlaulun aikaan jo nousta. On kiva, jos taivas on kirkas, niin voi hiljaisuudessa ja pimeydessä istua keittiössä ruudun ääressä ja katsella pimeää tähtitaivasta ja kirkasta kuuta, ja siemailla siinä samalla aamukahvia, huopa ympärillä. Tämä tosin on vain pimeän vuodenajan huvi. Mutta on rentouttavaa heti aamusta.

Vierailija
37/51 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän että mies hieroo mun hartioita.

Vierailija
38/51 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaminen. Silloin kun töissä on rankkaa (teen toimistotyötä), siivoaminen rentouttaa, koska mieli saa levätä. 

Vierailija
39/51 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpeminen kylpyammeessa on ihan parasta. Joskus laitan samalla kasvonaamion ja hiuksiin hoidon, välillä nautin kuohuviiniä tai iltaisin rentouttavaa uniteetä. Toisinaan lueskelen kylvyssä, valitettavasti usein on kännykkäkin mukana. Ihanaa on kylpeminen silti. Joskus aloitan työpäivänkin niin, että herään reilusti aiemmin ja istuskelen kylvyssä kahvikupin kanssa tunnin ja luen uutisia tai työsähköposteja. 

Monesta nautinnosta voisin elämässä luopua mutta en kylpyammeesta.

Vierailija
40/51 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin suihku ja piikkimatolla makaaminen. Aiemmin kuuntelin myös rentouttavaa musiikkia tai rentoutusvideoita Youtubesta, mutta nykyään niissä päsähtää mainokset kesken videon päälle. Pitäisi keksiä joku muu keino jos jotain haluaisi kuunnella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän