Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nyt jäisit sinkuksi, kauanko pysyisit vapailla markkinoilla?

Vierailija
11.02.2025 |

Olisiko kosijoita jonossa?

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen elämä on naurettavan helppoa. Jo 30 vuotiaana nainen on pelannu elämän läpi on asunnot,miehet ja vakkariduunit. Kehtaa vielä kitistä jostain turhista asioista

Vierailija
42/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos vaimo päättäisi lopettaa liiton, niin pitkäaikainen salarakastajatar varmaan muuttuisi vaimoksi 15 min. Eli sen verran. Jos hänkin jostain syystä laittaisi mut kieroon niin ehkä 2 viikkoa, on tässä Tinder rinnalla päällä kokoajan ja sieltä napsaa 2-3 mätsiä päivittäin ja niistä parin kkk välein joku lyhytaikainen hoito. Markina-arvo tuntuu olevan ihan kunnossa. 

Vaikutat elävän jonkinlaisessa mielikuvitusmaailmassa.

Itse kutsuisin tilannettani parhaaksi mahdolliseksi, mutta ymmärrän, että jollekin se voi kuulostaa mielikuvitukselliselta. Se on ihan ok.

Kyllä. Märät päiväunet ovat ihan ok. Normaali osa teinin seksuaalista kehitystä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käly jäi leskeksi hiukan yli 60 v. Sanoi että useat vanhemmat miehet ehdotteli treffejä ja piiritti. Käytti termiä nurse and purse. Eli miehet etsi itselleen lähinnä hoitajaa, jolla on jonkiun verran omaisuutta ja tuloja 

Vierailija
44/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen elämä on naurettavan helppoa. Jo 30 vuotiaana nainen on pelannu elämän läpi on asunnot,miehet ja vakkariduunit. Kehtaa vielä kitistä jostain turhista asioista

Kyllä sinäkin voit itsellesi hommata vähintään miehet ja vakkariduunit. Ei tarvitse ainakaan niistä naisille olla kateellinen. 

Vierailija
45/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi enää ikinä. Jotain sstunnaisia panoja, jos sattuisi jotenkin kohdalle, mutta en kyllä enää alkaisi suhteeseen uuden naisen kanssa.

Vierailija
46/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joi jäisiin sinkuksi, niin en ole ollenkaan varma haluaisonko edes uutta parisuhdekumppania. Tai sitten epätoivoisesti hakisin seuraa, jotta saisin edes laastarin

Minusta näyttää sille, että asiat tuntuvat kasautuvan; ne tai me jotka olemme olleet suhteessa löydämme nopeammin uuden tai uusia kumppaneita samassa ajassa kuin osalla ei ole rinnalla ketään..   

Naiset tuntuvat pärjäävän paremmin sinkkuna kuin (me)  miehet

Vierailija
47/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna on helppo pysyä, jollei ole niin epätoivoinen että osoittaa kiinnostusta.

Vierailija
48/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää huolis ketään perässä vedettävää! Yksi 20 vuoden avioliitto loisen kanssa riittäisi. Onneksi läpset pian muuttaa omilleen, niin pääsen minäkin pois tilanteesta.. 

Vierailija
49/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipa sitä joku löytyisi, mutta vaikea sanoa kun en ole oikein ikinä ollut sinkkuna.

Etkö osaa olla yksin?

Vierailija
50/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sattuisi eteen veneilevä ja mökkeilevä mukava mies, ehkä.

Vierailija
51/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 5 vuotta sitten. Kaksi pidempää suhdetta on ollut. Toivoisin löytäväni sen loppuelämän, mutta epäilen suuresti. Ei löydy. Parisuhde ei oo muodissa +50. Kyllä noita vuoden tai pari kestäviä varmaan edessä. Niissä  tosin henkisesti aina särkyy vähän. Rankkaa touhua!!

Vierailija
52/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ne on? En ole havainnut kotonani yhtään lasta tai miestä. Vakkariduunitkin olen onnistunut löytämään ilman että itse olen niistä tietoinen. Aika jännää tosiaan tämä naisen elämä... 

N31

Vierailija
53/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kyllä uuden parisuhteen-, jos nykyinen päättyisi. Nautin kumppanuudesta ja romanttisesta rakkaudesta. Mutta koska olen kahden pienen lapsen äiti, tuskin kiinnostuneita juuri olisi ja millä ajalla edes deittailisin. Eli olisin varmaan muutamia vuosia sinkkuna.

Vierailija
54/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan alkaisi suhteeseen

Vierailija
55/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuna on helppo pysyä, jollei ole niin epätoivoinen että osoittaa kiinnostusta.

Totta. - Jos on "tavis" mies niin rauhassa saa olla ilman, että kukaan osoittaa pienintäkään kiinnostusta, josvpysytbooissa paikoista, jossa onnalkoholia tarjolla ja usein vähän hämärä  eli ainakin baareista ja yökerhoista etc ja et osoita itse aktiivisuutta lataamalla Tinderin tai jonkun muun deittiapin ja osoita its siellä liinnostustasi itse mahd. ihastustasi kohtaan.....

Vierailija
56/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut jo useamman vuoden sinkkuna. Onhan noita tarjokkaita ollut, mutta ei oikein kiinnosta enää sitoutua. Monella miehellä on myös lapsia ja en halua mihinkään uusperhesotkuun mukaan. N41

Yläpeukkuja, mutta jos "Monella naisella on myös lapsia ja en halua mihinkään uusperhesotkuun mukaan. M41", niin sitten alapeukkuja.

Vierailija
57/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipa sitä joku löytyisi, mutta vaikea sanoa kun en ole oikein ikinä ollut sinkkuna.

Etkö osaa olla yksin?

Miksi pitäisi olla, jos viihtyy parisuhteessa?

Eri, joka on ollut sinkku viimeksi alaikäisenä yli 30v sitten

Vierailija
58/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän viikon tapahtumien perusteella uskon olevan oikein hyvät mahdollisuudet, mutta rakastan vaimoani ja niin kutsutusti elämäni loppuun asti.

Vierailija
59/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut jo useamman vuoden sinkkuna. Onhan noita tarjokkaita ollut, mutta ei oikein kiinnosta enää sitoutua. Monella miehellä on myös lapsia ja en halua mihinkään uusperhesotkuun mukaan. N41

Yläpeukkuja, mutta jos "Monella naisella on myös lapsia ja en halua mihinkään uusperhesotkuun mukaan. M41", niin sitten alapeukkuja.

Ketä kiinnostaa jotkut peukut? Ei ne merkitse yhtään mitään. 

Vierailija
60/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sattuisi eteen veneilevä ja mökkeilevä mukava mies, ehkä.

Pitäisikö sillä miehellä olla vene ja mökki vai saisiko se mies tulla sinun mökkiisi ja veneillä sinun veneelläsi?